Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie loopt er gezellig mee op mijn afslankpad?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
gisteren 14 000 stappen gezet; Ik ga toch nog aan mijn 70 000/week geraken.... Lopen Lopen Heelblij

wel frietjes gegeten en rose gedronken; Mar dat beschouw ik dan als mijn cheat momentje.
De rest van het weekend weer mooi in de pas lopen nu....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 6:40    
Vrouw Weeggegevens   Janskie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: calorieën tellen

Reageer met quote
wow, zoveel stappen. Goed bezig.
Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 15:17    
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Nou l1970, van dat wandelen komt de laatste dagen niet zo veel. Het regent al 2 dagen onafgebroken. ‘S Morgens sta ik wel voor YouTube te springen dus ik beweeg wel wat maar niet genoeg, vind ik. Maar morgen zie ik een wolkje met een klein zonnetje op weer.nl. Hopelijk is het dan tijdens de lunch droog zodat ik 2,22 of zelfs 3,33 km kan gaan wandelen.

Ik haat het ook als het regent of koud en winderig is maar challenge is challenge en dus heb ik elke dag gewandeld vanaf 1 feb. Maandag in de miezer, dinsdag in de miezer en de regen, woensdag was het droog maar donker na een dag schilderen bij mijn dochter, donderdag en vrijdag scheen het zonnetje en vandaag lichte miezer en een steeds kouder wordende wind. Dat nodigde niet uit om minimaal 10 km te wandelen. Maar met bijna 90 wandelkm's in 6 dagen heb ik mijn best gedaan. Morgen kijken of ik de 100 vol kan maken

En ik heb ook nog 2 uur krachttraining gedaan en een middag gewerkt op stal. 15.500 kcal verbruikt in 6 dagen en er amper 9.000 opgegeten...en ik ben 5 ons aangekomen. Story of my life Schaam Schaam maar ik word er wel eens moedeloos van.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 23:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
WAW, zoveel beweging; daar kan ik enkel van dromen.

Niet leuk als je dan toch aangekomen bent na zo'n inspanning.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 7:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb nog 13 000 stappen nodig om aan de 70 000 te geraken.
Als ik er deze morgen niet genoeg zet (wandelen met andere mama's tijdens de kajaktraining) dan ga ik deze middag ofwel nog wandelen (als er iemand mee wil) ofwel half uurtje op de loopband met een netflix aflevering.

Zou deze namiddag ook nog mijn kookboeken van Sandra Bekkari willen bekijken en een lijstje maken van welke recepten mij interesseren.

geniet van jullie zondag.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 8:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
had vanmiddag nog geen 10 000 stappen en wou graag een boek lezen en hier even komen lezen.
Afspraak gemaakt met mezelf: eerst huishoudelijke taken doen tot ik aan 10 000 stappen zit en daarna tijd voor boeken en internet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 14:37    
Vrouw Weeggegevens   Appeltje35
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Janskie schreef:
Appeltje35 schreef:
Hè bah! Ik ben weer terug boven de 68. Volgens mij bestaat die 68 grens waar jullie het over hadden echt.. XD

Volhouden appeltje, heb je enig idee waar het aan kan liggen? Misschien iets anders gegeten waardoor je vocht vast houdt?

Eerlijk gezegd denk ik dat het stress is. Ik weet dat stress echt killing is voor je lijn (dus ook heel goed om gewoon een boek te lezen en te relaxen, Smurfin!). Corona-moe, koud en donker buiten, mezelf allerlei taakjes geven (schuur opruimen, foto's uitzoeken, je kent het wel) en dan tot de conclusie komen dat tijdsplanning gewoon echt geen gave van me is, en dan snaaien en slecht slapen. Achja, het is ook wel de tijd van het jaar.

Ik heb me de afgelopen week niet aan m'n eigen regels gehouden. Ook weer wat aangekomen ipv af te vallen, maar dat was te verwachten. Morgen naar de supermarkt voor gezonde dingetjes en wellicht alvast wat voorwerk doen in de keuken zodat ik de rest van de week snel een gezonde maaltijd op tafel heb!

Doet iemand hier aan foodpreppen, toevallig?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 18:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Appeltje35 schreef:

Doet iemand hier aan foodpreppen, toevallig?

veel te weinig.
Da's een van mijn slechtste punten: planning maken en me daaraan houden.

Foodpreppen doe ik iets meer. Ik maak op woensdag en in het weekend soep zodat ik deze 's avonds kan eten; anders eet ik de koelkast leeg terwijl ik aan het koken ben.
En als mijn poten 's avonds opstaan, dan maak ik een slaatje klaar voor de middag erna.
Als ik spagettisaus maak doe ik dat ook wel voor 3x ineens en dan gaan er 2 porties die diepvries voor als ik eens wat minder tijd heb.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 7:50    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
had vanmiddag nog geen 10 000 stappen en wou graag een boek lezen en hier even komen lezen.
Afspraak gemaakt met mezelf: eerst huishoudelijke taken doen tot ik aan 10 000 stappen zit en daarna tijd voor boeken en internet.

Slim, ik maak ook dat soort afspraken, ben gisteren toch nog naar buiten geweest, maar de 9,4 km die ik in de striemende sneeuw heb afgelegd waren chagrijnige km's. Dan voelt het echt enorm als moeten. Mijn gewicht zit wel weer onder de 68 maar ik moet er extreem veel voor doen om het daar te houden en nog meer om door de 67 naar de 66 te zakken. Nog 1,8 kilo en ik ben op gewicht...hoe moeilijk kan het zijn Geschokt Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 8:13    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
de laatste zijn meestal de moeilijkste...

ik zit nog bij de makkelijke kilo's om kwijt te raken. Rollende ogen Rollende ogen
Hopelijk blijven ze er nu voor eens en altijd ook af.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 20:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 11 van 20