Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 14

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lientje1972
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
We houden elkaar in evenwicht, 0 kilo. Van de week erg veel stress gehad, er is een oplossing na 5 maanden stress en gedoe met werk, nu een beetje aan het bijkomen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 nov 2019 15:56    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oplossingen zijn fijn Lientje.
Ik heb eindelijk weer tijd voor andere dingen, ik wist niet dat ik zoveel te doen had. Heel langzaam wordt het werklijstje korter.
Nu de komende maand rustig en de agenda leeg houden, ik doe mijn best!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 nov 2019 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel

Na twee weken bank/bedhangen en alles eten waar ik zin in had (niet zozeer veel, maar gewoon ongezond) valt mn gewicht reuze mee. Ik zit nog niet goed in m'n vel en ik heb nog meer pijn dan "normaal", maar ik wil weer een beetje in de structuur. Ik hoop dat de rest dan vanzelf ook weer wat beter wordt. Ik wil ook beginnen aan een bullet journal, dat heb ik op m'n Sinterklaas verlanglijstje gezet, dus ik hoop dat ik daar na volgende week mee kan beginnen.

Duffy, fijn dat je wat ruimte krijgt. Ruimte houden is altijd een uitdaging, succes!

Lientje, fijn! Rustig aan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 dec 2019 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ohja, goed dat je me eraan herinnert Mineola, daar ging ik al bijna weer. Lachen
Er is vanmiddag een spellenmiddag hier in het dorp. Lijkt me dan weer gezond, want dan ben ik van de bank af, en ontmoet ik misschien nieuwe mensen enzo. Moeilijk hoor, kiezen tussen energie en plezier. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 dec 2019 11:45    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik snap het. Ik vind het zelf ook ontzettend moeilijk. Dus kan ook geen goed advies bedenken. Ik heb zelf een aantal dagen dat ik iets mag doen en een aantal dagen dagen dat ik rust moet houden, en dan kijk ik aan het begin van de maand welke dingen het die maand worden. Maar het blijft zo ontzettend moeilijk.... Zeker als er dingen tussen door komen. En dan vind ik ook nog belangrijk dat niet alleen energie en plezier in balans is, maar plezier en "dingen die moeten" als werk, studie etc. zouden ook in balans moeten zijn. Dat vind ik ook al zo lastig. Maar probeer wel echt uit jezelf te kiezen en niet voor wat "hoort" of anderen zouden vinden of doen.
Succes met kiezen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 dec 2019 12:50    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 dec 2019 20:58    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Lachen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 dec 2019 21:58    

Reageer met quote
Kon in het weekend niet van de drop/snoeppot afblijven op het werk, daar pluk ik nu de vruchten van. Eigen schuld, dikke.. buikpijn Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 dec 2019 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hey vlinderrr, hier gegourmet. Was ook niet goed voor de lijn. Vandaag weer gewoon opgepakt. Kan nog de hele week herstellen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 dec 2019 21:02    

Reageer met quote
Ik begin morgen weer Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 dec 2019 21:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 8 van 24