Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sportschool vind ik ook niet veel aan. Ik vind het leuker om sporten af te wisselen. Bijvoorbeeld een reeks tennis lessen of trainen voor een (recreatieve) loop. Ben nu ook met de fitness hoepel in de weer. Au au wat een blauwe plekken! Maar ik kan het nu wel een beetje, vroege kon ik nooit hoelahoepen.
Met het eten gaat het goed! Ik houd de eetmeter bij (app van het Voedingscentrum), vind ik echt een aanrader! Ook om te kijken of je voldoende voedingsstoffen krijgt.
Ik at de laatste tijd steeds een aantal dagen streng en eigenlijk te weinig, om dan weer te schransen en veel te snoepen. Per saldo viel ik heel gestaag af.
Maar met de voedingswijzer bijhouden gaat het wat beter. Ik probeer rond de 1700-1800 calorieën uit te komen.
Gister 1778, vandaag 1510, misschien zo nog een rijstwafel oid. Maar ga zaterdag ook uit eten dus een beetje marge inbouwen is goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik gebruik ook de eetmeter, ik probeer rond de 1500kc per dag uit te komen. Maar ik beweeg dan ook niet heel veel sinds ik niet meer werk. Probeer wel iedere dag 5000 stappen te zetten, dat lukt de ene dag beter dan de andere dag. En op het moment dus 2 keer sporten, maar ik moet even zien of ik mijn abonnement straks verleng. Het is wel duur, zo'n sportschoolabonnement!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 20:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
1500 is voor mij echt honger lijden, kan voor een dagje maar niet te lang.
Rond 1700/1800 val ik (gelukkig) prima van af.
Heb een zittend beroep maar probeer wel 3a4 uur per week te bewegen. Een keer sporten, een lange wandeling of fietstocht, een tennisles en we zijn er. Morgen heb ik vrij dus dan ga ik overdag sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hrb een hekel aan wandelen. En ik weet dat hrt weer me trgrn houd. Te warm, te koud, te nat...
Nu fiets ik naar de sportschool binnen 5 min met mijn ebike en ga b8nnen aan de slag. 10 min lopen in hoog tempo op de loopband, een hele hoop krachttraning apparaten, oefeningen met medicineballen, squads. En dan nog eens 10 min op de loopband met verstand op nul. Dan ben ik al gauw 1.5 uuf verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 22:18    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het nog niet helemaal zoals ik wil, eten nog teveel tussendoor en bewegen stagneert nog een beetje door pijn in mijn knie. Maar stukje bij beetje gaat het wel wat beter.
Had wel een oeps moment vanmorgen want mijn weegschaal stond op zwart dus moet daak eerst even nieuwe batterijen opscharrelen.
Ga dus morgen mijn gewicht doorgeven als het goed is, maar zal na de vakantie wel een vet rood vakje zijn, maar die zijn er dan weer om weggewerkt te worden Erg blij
Nu eerst op zoek naar batterijen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 10:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jollianda, wat eet je tussendoor?
Ik eet zelf juist tussendoor. Eet drie maaltijden per dag van ongeveer 350 calorieën (brood 2x en warm eten), en drie keer tussendoortje van ongeveer 200 calorieën.
Fruit, cracker, skyr. Zo eet ik elke 2,5 uur voedzame stoffen en krijg ik geen snaaizin. Gaat bij mij juist mis als ik niet genoeg eet. Niet teveel avondeten is voor mij wel een uitdaging. Een kleine portie verzadigd ook, en rond 20.30 neem ik vaak Skyr met bv appel dus ik eet ook snel weer.
Wellicht heb je er iets aan, maar wat voor de één werkt, werkt voor de ander weer niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 10:35    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jildou, ben er mee bezig, te veel "slechte" dingen in huis gehad tijdens de vakantie. Moet gewoon weer in mijn ritme komen. Misschien ook die app maar even downloaden om mijn eten in te vullen. Dank voor de tips ga er mee aan de slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 12:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jollianda schreef:
Jildou, ben er mee bezig, te veel "slechte" dingen in huis gehad tijdens de vakantie. Moet gewoon weer in mijn ritme komen. Misschien ook die app maar even downloaden om mijn eten in te vullen. Dank voor de tips ga er mee aan de slag.

Top! Ik herken het, uit ritme zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 sep 2019 12:43    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Idem hier. Na zo een vakantieperiode moet je toch weer effe wennen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 5:27    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Grappig om te zien hoe ieder een andere vorm van bewegen leuk vindt Lachen

Fijn weekend allemaal, ik mag werken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2019 7:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 10 van 30