Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vlinderr, waarvan krijg je de last? Misschien eens glutenvrije pizza proberen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:40    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Waar zijn die verkrijgbaar Tam? Collega had het ook over een pizza met broccoli of bloemkool bodem, heb deze nog niet kunnen vinden. Ik had een pizza laten bezorgen, maar ben voorlopig genezen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier bij de plus. Van Ristorante geloof ik. Smaakt net zo lekker. Zullen ze in andere supermarkten ook wel hebben. Bloemkoolbodems hebben ze bij AH. Geen idee of dat lekker is. Er zijn ook recepten te vinden om dat zelf te maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:45    

Reageer met quote
Ga die van ristorante nog eens proberen later, hier bij de AH hadden ze ze niet met bloemkool, maar heb ook niet gevraagd.. Bedankt voor de tip!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 okt 2019 10:48    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vreemd, het mapje voor de titel was steeds wit, dus ik was ervan uitgegaan dat er geen nieuwe berichten waren. Toch wel dus!

Tam, meestal willen mensen ook afvallen om zich beter te voelen of gelukkiger te zijn oid, als het een obsessie wordt schiet het z'n doel natuurlijk een beetje voorbij. Maar ik herken het wel. Hier wordt de weegschaal verstopt door de week. Top dat sporten lekker gaat!

Vlinder, jammer, volgende week beter! Vervelend dat je darmen een pizza niet kunnen verdragen. Er zitten zoveel verschillende ingrediënten in dat het me moeilijk lijkt te achterhalen waarom. Je kan inderdaad eens een glutenvrije pizza proberen. Maar het zou ook de grote hoeveelheid vet ineens kunnen zijn, daar heb ik altijd last van.

Ik ging deze week wel goed, tot gisteren. S middags twee broodjes genomen in plaats van normaal 1, een kiwi extra en m'n avondeten niet afgewogen. Vandaag uit eten dus dat zal ook niet helpen. Ik wilde vanaf nu maximaal -0.3 invullen, omdat dat m'n week doel is. En soms val ik de ene week veel af en dan de week erna niet en raak dan erg gefrustreerd, terwijl dat in feite niet terecht is omdat ik de week ervoor al "te veel" was afgevallen. Dus kijken of dat misschien helpt! Maar ik weet niet of het nodig is deze week die tactiek te gebruiken, al had ik het vanmorgen ruim gehaald. Toch even nieuwsgierig geweest, maar als het morgen dan een dikke plus is weet ik dat dat van het uit eten komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 11:53    

Reageer met quote
Tam, genieten van je gezin is belangrijk Lach obsessie wil ik ook voorkomen..

Mineola, ik hoop dat je geniet van je etentje!

Ik ga terug naar mijn eetplan, ik kan geen maat houden wanneer ik er teveel van afwijk Stom lachje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 okt 2019 19:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb heerlijk gegeten! En m'n weekdoel gehaald! Dus ik ben blij!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 9:44    

Reageer met quote
Fijn mineola!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 10:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, mooie quote heb je als voettekst, vlinder! Valt me nu pas op.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 12:07    

Reageer met quote
Vandaag geplaatst Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 okt 2019 15:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 21, 22, 23  Volgende
Pagina 22 van 23