Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 13

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Miep, klinkt goed wbt je man. Jammer dat jij niet lekker in je vel zit. Even relaxen en verstand op nul zetten.

Mijn man was vandaag bij de huisarts. Nu hij weer de oude diabetes pillen heeft was vanochtend thuis de glucose omlaag van 18 naar 15. Bij de huisarts kreeg hij echter te horen dat dat echt nirt kwam door het andere merk pillen. Het lag aan hrm zelf. Hij moet drastisch zijn eetpatroon aanpassen en meer bewegen. Anders heeft hij voor zn 60ste een hartinfarct. Hij is 49 nu. Ok, we eten niet altijd gezond maar meestal wel. Hij is al een paar weken gestopt met overmatig bunkeren bij de tv. Ik ben er van overtuigd dat deze enorm hoge stijging door de pillen komt. En nu? Nu medicatie 2x daags ipv 1. En over 3 mnd terug...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Soms zit het niet in de extremen, maar tellen alle kleine beetjes op. Een toetje, een drankje voor de tv, het koekje bij de koffie.
Krijgt je man geen ondersteuning van de dietist bij het aanpassen van zijn eetpatroon? Daar kon hij nog wel eens recht op en baat bij hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 20:19    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nee dat heeft hij niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 20:45    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Tis een heel gepuzzel met diabetes. Mijn ouders hebben beide ouderdomsdiabetes en krijgen hiervoor medicatie. Bij de laatste controle moest mijn moeder nog meer opletten wat ze at, vooral qua khd. Ik zei dat ik het wat zorgelijk vond dat ze dat advies kreeg, want ze eet al heel weinig.

Zij heeft wel een diëtiste gehad, maar ze at al heel goed volgens haar. Dat kan wel ondersteuning bieden. Zo'n meting is een momentopname, denk ook dat het merk wel uitmaakt hoor. Het werkt bij ieder persoon anders. Succes met uitvogelen!

Sterkte Miep!

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 7:49    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Hier een rood vakje... Sorry!
Maar eigenlijk is het groen. Had mij een paar weken niet gewogen. Maandag (na verlof) weer wel en dat was vuurrood!
Vandaag 1,5 kg minder dan maandag, dus blij. En ja, ik ga door!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 7:59    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ben een weekje op vakantie geweest iets te lekker gegeten Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb deze week drie dagen te veel gegeten. Ik was de rem een beetje kwijt... Iets met frustratie Rollende ogen
Uiteindelijk gemiddeld 1737 kcal. Dus ik verwacht ook een plus morgen. Maar 1737 gemiddeld klinkt niet heel ernstig dus ik hoop een kleine plus dan.
De hoeveelheid eiwitten deze week was ruim voldoende en water wisselde een beetje.

Tam, wat vervelend met die medicatie. Die farmaceutische industrie is maar een raar wereldje en het enge is dat je nog behoorlijk van ze afhankelijk bent ook...

Miep, vervelend van de pijn overal. Dat kan behoorlijk frustreren soms! Maar geweldig dat je man goede resultaten heeft! En als je broek ruimer voelt is ook al goed nieuws lijkt me. De weegschaal heeft niet altijd gelijk.

Whis, jammer, maar goede laatste week dus. Zet hem op!

Gelukszoeker, wel genoten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2019 20:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een plus op zich had ik wel verwacht, maar zo'n grote plus maakt me wel verdrietig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 7:54    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Vanmorgen 58,2. Dus vrijdag wordt zowiezo groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 8:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig whis!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 10:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 14 van 30