Auteur |
Bericht |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2457 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 jun 2019 11:10 |
|
 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 20282 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Toen ik lang, lang geleden was afgevallen onder de 75 kilo en lekker voor een middagje strand naar Schevingen was gereden, heb ik daar een onwijs toffe en moderne bikini gekocht, die ik droeg tijdens het surfen. Zo jammer dat ik die niet meer pas!
Ik loop ook bij de fysio, voor spieren op mijn bekken die in de knoop zitten. Vraag ik hem: kan ik nog meer doen behalve hier komen en de dagelijkse oefeningen? ja, zegt hij, zwemmen!  _________________ Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past.... (Loesje) Nu weer onder de 85!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 jun 2019 13:43 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2457 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 jun 2019 14:06 |
|
 |
gelukszoeker Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 18 jun 2019 17:44 |
|
 |
|
 |
jollianda Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-12-2008 Berichten: 965 Dieet: gezond eten Woonplaats: alem
|
|
Haha en ik maar denken dat ik de enige ben die nog een en ander heeft liggen wat nog (net) niet past. Meestal gekocht terwijl ik toch aan het lijnen was...
Voorlopig maar even niets meer kopen en eerst maar eens zien hoe het gaat.
Sterkte met de blessures dames. Geniet van het mooie weer, maar niet teveel inspanning in de zon als het even kan  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 19 jun 2019 7:16 |
|
 |
gelukszoeker Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jun 2019 15:09 |
|
 |
Tam76 Super Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 20 jun 2019 21:49 |
|
 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 20282 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Wij hadden in het oosten ook weinig. Paar dondertjes.
Ik ben me aan het voorbereiden op de temperaturen van volgende week. Ik weet dat ik ( ivm chronisch ziek) niet goed tegen de hitte kan, dus heb vast langs de apotheek en supermarkt geweest en naar de planning van volgende werk gekeken. De 2 afspraken op de middag heb ik een berichtje gedaan of ze naar de ochtend kunnen, en anders misschien een week opschuiven.
's Middags heb ik een date met Netflix of een boek, de rest kost teveel energie._________________ Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past.... (Loesje) Nu weer onder de 85!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 jun 2019 13:11 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 jun 2019 21:01 |
|
 |
nikilauda Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-6-2011 Berichten: 754 Dieet: weight watchers Woonplaats: maasmechelen
|
|
Goedemorgen
Helaas ook voor mij een rood vakje. Zie hier dat ik niet de enige ben. Motivatie genoeg anders. Maar wil niet lukken. Snoep teveel : koekjes, chocola. Ga dit deze week volledig bannen – geen suikers meer voor mij. Hopelijk dan volgende week wel een goed resultaat. Mijn 2de week start to sleep is prima gegaan. Mocht 6u slapen, tss half 1 en half 7. Slaapefficiëntie 93 %. Heb dus bijna altijd de volle 6u geslapen. Overdag nog moe, af en toe dipje, ’s avonds vanaf 10u toch echt vechten tegen slaap -> dutjes absoluut verboden in deze fase… Focus me nu wel hierop : beter slaappatroon krijgen. De rest volgt dan waarschijnlijk ook : meer energie overdag, uitgerust, geen behoefte aan snelle suikers …, meer bewegen/wandelen. Stap voor stap ! Yes we can !
Fijn weekend
Gr Niki
_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 jun 2019 7:16 |
|
 |
|
|