Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Allemaal blessures! Mineola, dat is heftig zo te lezen. Je bent al beperkt in een aantal dingen en dan komt de polsblessure er ook nog bij. Sterkte, hopelijk merk je toch snel wat herstel.

TGJM, sterkte met je rug. Een rug is een complex iets, denk je iets te doen wat een rug prima aankan ga je er doorheen. Autsj, dan is een autoritje net iets te veel van het goede. Gaat het al weer wat de goede kant op?

Ik heb hierboven nog een badpak liggen, ik zal het binnenkort eens passen. We gaan over een paar weken op vakantie en dan zou het toch wel fijn zijn als het past. Ik ben niet een grote zwemmer, maar tijdens vakanties zwem probeer ik het wel te doen. Moet eerst wel over een hele grote drempel heen Lachen

Ik heb een paar jaar geleden ook wel eens iets gekocht dat net niet paste maar met in het achterhoofd de gedachten van nog een paar kilo af te moeten vallen. Volgens mij ligt het nog in mijn kast (ongedragen met nog steeds een paar kilo te veel aan mijn lijf Verward ). Hopelijk komt er toch nog eens een moment dat ik het aankan en dan zal ik het wel niet meer mooi vinden Geschokt .

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Toen ik lang, lang geleden was afgevallen onder de 75 kilo en lekker voor een middagje strand naar Schevingen was gereden, heb ik daar een onwijs toffe en moderne bikini gekocht, die ik droeg tijdens het surfen. Zo jammer dat ik die niet meer pas!

Ik loop ook bij de fysio, voor spieren op mijn bekken die in de knoop zitten. Vraag ik hem: kan ik nog meer doen behalve hier komen en de dagelijkse oefeningen? ja, zegt hij, zwemmen! Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen!

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 14:06    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gaat lekker hier Lachen Lachen Lachen Kleding te klein kopen ben ik ook lid van Schaam Schaam Heb nog een zooi wandel shirts die ooit moeten passen.

Sterke met allee dames met blessures.

Hier te lui om te koken dus veel groenteboer en slager plunderen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jun 2019 17:44    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Haha en ik maar denken dat ik de enige ben die nog een en ander heeft liggen wat nog (net) niet past. Meestal gekocht terwijl ik toch aan het lijnen was...
Voorlopig maar even niets meer kopen en eerst maar eens zien hoe het gaat.

Sterkte met de blessures dames. Geniet van het mooie weer, maar niet teveel inspanning in de zon als het even kan Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jun 2019 7:16    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Iedereen het noodweer overleefd? Hier is het gisteren flink te keer gegaan Verward

Ik heb wel al mijn te grootte kleding weg gegaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 15:09    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Iedereen het noodweer overleefd? Hier is het gisteren flink te keer gegaan Verward

Ik heb wel al mijn te grootte kleding weg gegaan Lachen

De kleding bij een open raqm gehouden en mee laten hemen door de wind? Lachen

Hier in zuid Limburg geen noodweer gehad. Een flinje wolkbreuk gepaard met onweer maar binnen een kwartier was het weer droog en helder buiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jun 2019 21:49    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wij hadden in het oosten ook weinig. Paar dondertjes.

Ik ben me aan het voorbereiden op de temperaturen van volgende week. Ik weet dat ik ( ivm chronisch ziek) niet goed tegen de hitte kan, dus heb vast langs de apotheek en supermarkt geweest en naar de planning van volgende werk gekeken. De 2 afspraken op de middag heb ik een berichtje gedaan of ze naar de ochtend kunnen, en anders misschien een week opschuiven.
's Middags heb ik een date met Netflix of een boek, de rest kost teveel energie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 13:11    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Ik mag werken.met de hitte, water, water, water!! Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jun 2019 21:01    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Goedemorgen
Helaas ook voor mij een rood vakje. Zie hier dat ik niet de enige ben. Motivatie genoeg anders. Maar wil niet lukken. Snoep teveel : koekjes, chocola. Ga dit deze week volledig bannen – geen suikers meer voor mij. Hopelijk dan volgende week wel een goed resultaat. Mijn 2de week start to sleep is prima gegaan. Mocht 6u slapen, tss half 1 en half 7. Slaapefficiëntie 93 %. Heb dus bijna altijd de volle 6u geslapen. Overdag nog moe, af en toe dipje, ’s avonds vanaf 10u toch echt vechten tegen slaap -> dutjes absoluut verboden in deze fase… Focus me nu wel hierop : beter slaappatroon krijgen. De rest volgt dan waarschijnlijk ook : meer energie overdag, uitgerust, geen behoefte aan snelle suikers …, meer bewegen/wandelen. Stap voor stap ! Yes we can !
Fijn weekend
Gr Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 7:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 9 van 28