Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren
1745 kcal
1,8L water
56,5g eiwit
Ik heb me gisteren nog een tijd op het spoor kunnen houden met de gedachte dat ik hier moest gaan zeggen dat ik teveel zou hebben gegeten en dat hielp een tijd, toen het niet meer hielp ben ik achter de computer gaan zitten in de hoop de tijd en eten te vergeten, maar daar kreeg ik na een paar uur spierpijn van en toen won de verveling alsnog. Helaas.
Het lijkt nu wel de goede kant op te gaan met m'n pols, hopelijk kan ik snel weer wat dingen doen. Want dit maakt het extra lastig.
En ik wil even gaan kijken wanneer ik een refeedday in kan plannen, wellicht helpt dat ook.

Vlinder, fijn dat niet wegen rust geeft!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Succes met je pols, Mineolia!

Ik noteer het wegen 1 keer per week op een vast moment in de week. Daarnaast weeg ik nog wel eens maar zeker niet dagelijks.
Ben voorheen 10 kg afgevallen en stond toen op den duur ook iedere dag op de weegschaal. Kwam hier ook bijna dagelijks.
Nu probeer ik het bewust wat losser allemaal met elke woensdag wegen, noteren en hier bijlezen en typen.
Ik hoop door het wat losser te houden het juist langer vol te houden.
Nu sinds de start, ook van dit sprintje, 3 kg kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 15:11    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Je gaat goed Yeps!

Mineola, wat is een refeedday?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 15:35    

Reageer met quote
Gevonden!

Een 'refeed' is het eten van een of meerdere maaltijden waarbij je meer calorieën binnenkrijgt, het hervoeden van je lichaam.

Toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Klopt, dat noemen ze "refeed" tegenwoordig. Vroeger zeiden we dan dat je je lichaam uit de spaarstand haalde, volgens mij is dat hetzelfde.

Hier gaat het nog steeds niet zo goed, en dan was ik ook nog eens ziek afgelopen week. Ik was verkouden en sliep slecht door het hoesten. Dus moe. Dus lekkere trek. Meh. Verward
Maar gewoon iedere dag opnieuw beginnen: vandaag mijn fruit gehad en weer een gezonde avondmaaltijd van aardappelschijfjes uit de AF, met een vega kipschnitzel en gekookte worteltjes. Nu de avond nog even doorkomen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 19:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinder, klopt, de theorie is dat je je hormonen weer op peil brengt, met name leptine. Je eet zo'n dag dan iets boven je onderhoudsniveau, weinig vet, hetzelfde eiwit en extra koolhydraten. Bij mij werkt het vooral psychologisch, omdat ik dan een dag heb dat ik lekkere dingen mag eten waar ik naar uit kan kijken, en dat maakt dat ik de tijd ervoor makkelijker dingen laat staan.

Duffy, wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Misschien heeft het nog wat gescheeld Uitlachen maar helaas zit dat er snel weer aan.
Knap dat je het meteen weer kan oppakken!

Vandaag
1405 kcal
2L water
75,7g eiwit
Prima dag, hopelijk kan ik dat de rest van de week volhouden, dan wordt het misschien nog een min.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 21:03    

Reageer met quote
Bedankt voor de uitleg dames.

Ben je de avond goed doorgekomen Duffy?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb nog een rijstwafel met pindakaas gehad, maar verder netjes binnen de lijntjes gekleurd. Lach

En het heeft niks gescheeld Mineola: zoals ik al zij, als ik moe ben ben ik minder sterk en heb ik meer zin in suiker. Halve kilo erbij vanochtend. Ik wacht maar weer even met doorgeven... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 22:13    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Dag dames
Helaas weer rood, blijf nog steeds schommelen.
Slapen gaat goed, wandelen lukt ook aardig, heb er steeds meer zin in. Maar helaas, het gezond, minder eten wil niet zo lukken. Zal ook nog wel goed komen. Blijf in mezelf geloven.
Fijn weekend en op naar een goede week.
g
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 18:45    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy, jammer! Maar donderdag dus een goede dag, hopelijk kan je dat vasthouden en dan volgende week weer een mooi resultaat!

Niki, stapje voor stapje! Het komt vast goed, je hebt al mooie stappen gemaakt met slapen en bewegen!

Ik had niet zo'n goede week. Uit mn ritme, te laat naar bed, tijd van de maand... Maar wel een min, ik denk vocht. Het zou ook nog vermindering van spieren kunnen zijn aangezien ik al een tijdje niet meer sport maar dat hoop ik niet. Geen idee hoe snel dat gaat eigenlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 10:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Pagina 25 van 28