Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Doe het hier ook op gevoel, maar lukt toch niet zo erg.
Mijn 6 weken start to sleep zijn om, moet in mijn dagboek nog bijschrijven ( wel in excel bijgehouden … ) Ben wel blij dat ik dit gedaan heb. Slaap beter, soms nog onderbroken nacht maar voel me toch uitgeruster, energieker door de dag. Weet ook wat mijn valkuilen zijn, dus kan ik eraan werken. Hopelijk gaat dit nu ook effect hebben op mijn eetpatroon. Alleszins al actiever met wandelen ( gemiddeld toch al 2 à 3 keer per week ). En zwemmen gaat er ook nog wel van komen. Al badpakken gepast, maar nog niet mijn ding gevonden. Hier lezen en schrijven helpt ook.
Succes iedereen en op naar een goeie energieke week.
gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 15:28    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Duffie klinkt lekker die wortel taart en gefeliciteerd!

Nikilauda fijn dat je er zoveel aan heb gehad nu door zetten!

Ik moet van mijzelf extra gaan bewegen dus heb ik tot eind dit jaar een abbo op thuis sporten genomen zo heb ik geen excuus meer om het te doen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 aug 2019 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames. Het gaat zo slecht hier mbt gewicht dat ik niks meer invul. Nog twee weken tot de scholen hier weer beginnen. Dan ga ik me aanmelden bij de sportschool. Ik ben zoekende naar een eetpatroon dat ik kan volhouden. Ik kan het snoepen niet laten!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 10:03    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Mijn vakantie zit er weer op, morgen mag ik weer naar 'mijn' oudjes.

Niet meer dagelijks wegen gaat goed, wel lekker eigenlijk.

Tamara, erg moeilijk om de juiste manier te vinden. Mijn ervaring is pril, maar meer eiwitten en noten helpt.

Succes allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 11:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje vlinder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 13:50    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, ik had gegrilde kippenvleugeltjes gehad en heel veel (vette) vis. En natuurlijk nog gewoon ontbijt enzo. Op zich allemaal op zichzelf niet heel ongezond, maar gewoon teveel. Gelukkig is het maar 1x kermis Lachen Lachen
Succes met thuis sporten!

Niki, fijn dat dat geholpen heeft! Een goede nachtrust is essentieel voor bijna alles

Tam, lastig zeg! Bij mij heeft meer en zoeter ontbijten geholpen tegen snoepen. En de refeeddays. Maar iedereen is anders en niet alles werkt voor iedereen, dat maakt het altijd lastig. Hopelijk vindt je iets wat bij je past!

Ik heb gisteren eetmeter niet bijgehouden, werd me te ingewikkeld met de barbecue Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 14:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een eetmeter ben ik vandaag weer mee begonnen maar gaat altijd mis omdat ik het lastig vind een avondmaaltijd in te vullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tam, vind ik ook altijd lastig! Alle ingrediënten los afwegen en invullen is een heel karwei. Dat doe ik ook niet altijd met alles, soms toch een beetje gokken. Maar met groente en kruiden heeft het vaak toch niet heel veel invloed op de calorieën.

Vandaag
1608 kcal
2L water
65,9 g eiwit
Het ging fout bij het avondeten. Dat was zo pittig dat ik er heel wat tortilla chips bij gegeten heb om de brand te blussen. Nu buikpijn. Pittig eten is ook eigenlijk niks voor mij....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 aug 2019 21:57    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ben gisteren ook terug begonnen met de eetmeter. Toch ook wel nodig, en ja, de groenten kan ik inderdaad wel een beetje loslaten. Da's een goeie tip!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 6:39    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Zolang het goed blijft gaan, ga ik niks tellen, wel afwegen Lachen
Niet dagelijks wegen geeft me rust, fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 aug 2019 18:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Pagina 24 van 28