Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dankjewel voor de aanmoediging Vlinderrr, hij hielp wel! De vergadering vanmiddag duurde 3 uur en de stroopwafeltjes stonden op tafel.... maar niet genomen, ik heb me bij mijn appel en het water gehouden. Ik had vanochtend een stukje vegan appeltaart, want ik was gisteren jarig. Ik zat net aan de chocolaatjes die ik als cadeautje heb gekregen, maar die heb ik maar weer aan de kant gezet. De weegschaal stond vanochtend inderdaad op een gelijkblijver, dat wil ik niet verpesten! Gisteren en vandaag ontbeten met yoghurt, muesli en een banaan, lunch waren 2 boterhammen met kokosbrood en als avondeten een stokbroodje kaas. Morgen weer groente, maar dit was toch wel de veiligste vegetarische optie voor onderweg.
Vind het nog niet eens zo slecht gedaan, en als de weegschaal het niet met me eens is, wacht ik lekker nog even een dagje of twee. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jul 2019 21:44    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Duffy nog gefeliciteerd

Mineola wat balen hoe gaat het vandaag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 18:57    

Reageer met quote
Dankjewel.

Ik was vandaag weer even sporten, daarna een eiwitshake gedronken. En een eiwitbar gehad.

En nu heb ik weer honger! Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jul 2019 21:37    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Vlinder en Mineolia, daar hebben jullie helemaal gelijk in. Mag ik van mezelf ook. Lach
En het goede nieuws, De plus is alweer omgezet in een min. Toch weer 0,5 kg kwijt deze week.

Duffy, nog van harte!

Top dat jullie ook (weer) aan het zwemmen zijn!
Ik ben nu sinds een maand weer gestart en braaf iedere week geweest. Heerlijk 1,5 uur banen zwemmen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 0:00    

Reageer met quote
Dankje Yeps!
Lekker hoor, dat jullie zo aan het zwemmen zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 12:36    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kilo eraf, snel ingevoerd, vandaag buiten de lijntjes gegeten, dus morgen mijd ik de weegschaal ff. Vakantie komt eraan, wanneer ik thuis ben hou ik mijn nieuwe patroon vast en buiten de deur de teugels maar wat laten vieren. Heb er vertrouwen in!

Yeps, 1,5 uur vind ik heel knap om baantjes te zwemmen hoor, dat red ik niet, maar ik ben pas begonnen haha.

Duffy, een eiwitshake is dan ws te weinig na het sporten..

Fijn weekend alvast!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat bij mij moeizaam. De frustratie neemt langzaam de overhand. Ik verveel me zo. Maar ofwel m'n benen kunnen iets niet, of anders m'n pols. Ik hoop zo dat het snel over is....
Ik hoop dat ik in de vakantie ook kan zwemmen, maar is wel de vraag of dat niet te koud is. Mijn benen kunnen niet goed temperatuur regelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 21:15    

Reageer met quote
Is er bij jullie niet een bepaalde dag dat het zwembad extra is verwarmd mineola? Hier is dat wel zo nl, al weet ik niet hoe het in de vakantie is.. Wens je positieve gedachten en afnemende frustratie, hopelijk keert het tij spoedig voor je!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 21:28    

Reageer met quote
Vervelend dat het niet gaat Mineola. Er zijn ook sporten die je vanuit de rolstoel kunt doen, zoals stoel-yoga, en het actievere rolstoelbasketbal en -rugby. Heb je daar al eens naar gekeken? Ik ga zelf in het najaar een proefles yin yoga doen, daarbij zijn alle posities zittend of liggend.

Wat fijn Vlinderrr, een hele kilo verloren! Applaus
En ja, het kan zijn dat die eiwitshake te weinig is. Zo'n eiwitcookie is aan de andere kant weer 222kc, dat is wel veel als je maar een half uurtje gesport hebt. Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 21:31    

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jul 2019 21:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 16 van 28