Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 12

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, dat kan natuurlijk ook Gelukszoeker. Maar liever ga ik 2 keer in de week, dan bouw je wat beter op dan 1 keer in de week. Liever 2x per week een half uurtje, dat is voor mij minder intens dan 1x per week een uur.

Jammer dat de dames verloren hebben, maar ik vind tweede van de wereld ook wel een hele prestatie hoor! Applaus

Laatst aangepast door Duffy op zo 07 jul 2019 21:55, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 21:03    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel gelukszoeker Lach en wat het voegen betreft vrees ik het ergste Sip

Ben trots op de leeuwinnen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 21:51    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Vlinder, gefeliciteerd met de 8!
En succes met de herrie, hopelijk gaat t mede
ken en anders e r lekker op uit trekken!

En Duffy, bijna onder de 95, goed bezig!
Als het goed is zit ik aan t eind van dit sprintje ook weer daaronder.
Misschien een optie wat proeflessen te nemen bij verschillende sportscholen, of lig gewoon eens binnen te lopen om te ervaren hoe het daar qua geluid en licht is.
Ook bij je eigen sportschool kan er overigens verschil zitten afhankelijk van de les en wie de muziek gemixt heeft.
Of bepaalde tijden waarop er minder mensen sporten.

Wat goed dat je 25 km gewandeld hebt gelukszoeker!

Ik heb gisteren een toffe maar niet heel gezonde dag gehad.
Vandaag wel weer goed bezig en geen lekkers gekocht bij de boodschappen. Dus de plus na gisteren mag weer een- worden.

Jammer dat de dames verloren hebben. Maar tweede is natuurlijk gewoon kei goed!

En de tour gaat ook goed zag ik!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 21:59    
Vrouw Weeggegevens   jollianda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Joo de meesten van jullie zijn lekker bezig met bewegen. Bij mij schort het er op het moment wel een beetje aan. Heb een dipweekje achter de rug, dus nu maar weer met frisse moed verder.

Knap hoor 25 km lopen, daar kom ik lang niet aan, mijn spieren protesteren op het moment heel erg, maar probeer wel elke dag wat aan beweging te doen.

Vlinder gefeliciteerd met de 8! Toch weer een mijlpaal ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 12:08    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vanmorgen naar het ziekenhuis, zo zenuwachtig dat ik van het weekend behoorlijk wat gegeten heb Schaam Schaam
Denk ook dat ik meer trek had doordat ik niet voldoende voedingsstoffen heb gegeten de week ervoor en dan wordt het toch lastiger denk ik. Daar deze week dus weer goed op letten.
Vandaag qua eten er weer tegen aan, fysiek nog maar even rust.

Vlinder, lekker zwemmen! Lach Meestal in het water wordt het nog wat soepeler dus dan zit het vast nog wat lekkerder!

Gelukszoeker, ja, de planning voor deze week ligt weer klaar! Nu nog weer volgen.
Netjes 25 km, mag je zeker trots op zijn! Wel vervelend een blaar.

Yeps, af en toe gewoon een leuke dag en even wat minder opletten is niet erg, breekt het strenge weer even, dan hou je het uiteindelijk meestal langer vol!

Jollianda, elk beetje beweging is al goed toch! Kom op, ga dr weer voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 12:48    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Dag dames
Lukt hier nog steeds niet goed. Heb dan neiging om niets te schrijven. Wil zo graag terug groen vakje. Heb me wel bijgelezen. Paar onder jullie toch goed gestart nu, zie ik. Paar x groen vakje. We weet, hoor ik daar volgende week ook bij. Vrijdag naar tandarts, tand trekken. Zie er tegenop. Misschien meteen start om niet meer te snoepen…
Gisteravond eindelijk nog eens wandeling gemaakt, 45’. Is een start. Vanavond ga ik ook met mijn schoonzusje. Heb er wel zin in. Is gelukkig ook niet meer zo warm.
Ben intss al aan 5de week van start to sleep. Gaat opmerkelijk beter. Slaap gemiddeld nu 6 à 6,5 u per nacht, aansluitend. Af en toe nog ns nacht onderbroken, maar meestal slaap ik nu toch door. Nog 2 weken te gaan.
Fijne werkweek of goeie vakantie ( aan de gelukkigen ) Ik nog werken.
Gr
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 17:01    

Reageer met quote
Dank voor de felicitaties dames Lachen

Yeps, ga er zeker op uittrekken, weg van het kabaal haha. Een toffe, maar niet al te gezonde dag is soms heel fijn. Kun je weer even op teren.

Jollianda, wens je succes en nieuwe moed.

Mineola, goede berichten uit het ZH hoop ik.. herkenbaar eten door zenuwen/spanning. Hopelijk gaat het nu weer beter.

Niki, wat fijn dat je nu vaker door slaapt, wens je sterkte bij de tandarts en kom maar lekker vaak langs, we hebben allemaal zo af en toe een beetje steun nodig. Zet 'm op!

Ik heb vandaag gezwommen, voel me zo stoer Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@nikkelauda: fijn dat het slapen in ieder geval beter gaat. Dan verwerkt je lichaam heel veel afvalstoffen, wel heel belangrijk dus!

@mineola: voeden is belangrijk inderdaad, zeker als je ook al niet zoveel eet. Zet hem op!

Ik heb deze week een paar keer een kleine uitglijder gemaakt, maar ik probeer me te herpakken. Vandaag en morgen onderweg en dan vind ik het moeilijker om calorie-beperkt te eten, laat staan te compenseren. En ik zit in de trein, veel bewegen zit er dan ook niet in. Een gelijkblijver vind ik al met al prima deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 18:32    

Reageer met quote
Duffy, ik kom je even aanmoedigen Lachen

cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 18:40    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Toch nog naar chips en chocolade gegrepen, zat niet goed in m'n vel en te weinig gegeten... Net wel ontspanningsoefening gedaan. Morgen beter!

Niki, hier schrijven is al de eerste stap! Elke dag weer een nieuwe kans! Dus ook jij kunt morgen weer goed starten! Kom op!
Fijn dat slapen wel al wat beter gaat! Succes bij de tandarts, dat lijkt me geen pretje....

Vlinder, goed bezig!!

Duffy, jammer van de kleine uitglijders, maar dat is geweest, nu weer vooruit kijken! Vervelend met al het reizen! De gezonde opties zijn er wel, maar kan me voorstellen dat het behoorlijk wat extra energie en discipline kost. Genoeg drinken lijkt me ook al niet lekker, die treinwc's word je meestal niet blij van... Succes morgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 21:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 15 van 28