Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mrt 2019 10:46    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mineola kan er niemand met je mee kijken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 7:13    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat bedoel je precies gelukszoeker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 10:23    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Een dieetiste die kijkt hoe je stabiel kan blijven?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Een beetje schommelen hoort erbij Mineola, ik weet niet of je je druk maakt om de +6 ons van deze week? Misschien inderdaad goed om iemand te vragen die ervoor geleerd heeft en een tijdje met je meekijkt.

Over mijn eigen geschommel heb ik het maar niet. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 22:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn laatste ervaring met de diëtiste was niet zo goed. Daarnaast vraag ik me af of dat helpt. Ik ben emotioneel een zootje. Dus adviezen opvolgen gaat dan ook een grote uitdaging worden. De afgelopen dagen geprobeerd meer los te laten. Wat gezond eten betreft is dat uitstekend gelukt Lachen
Ik maak me niet bijzonder druk om de +0.6, gisteren zou het -1.1 zijn geweest en vandaag +2.8. Ik vind het geschommel vooral nogal groot, een dat maakt mij vooral onrustig, waardoor ik het weer moeilijker vind om verder "normaal" te doen qua bewegen en eten.
Ik weet dat ik niet elke dag zou moeten wegen, maar ik kan het echt niet laten. En dan is de weegschaal al verplaatst naar een plek waar ik normaal helemaal niet kom...
Ik heb vandaag wel twee keer gemediteerd, s ochtends en s avonds. Hopelijk biedt dat wat rust als ik dat een paar dagen doe.

Morgen op vakantie, ben dan maandag weer terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Kan het ook aan je weegschaal liggen? Als die van mij dit begint te vertonen, groot moeilijk te verklaren verschillen per dag, dan moeten de batterijen vervangen worden.
Ik kan me je onrust goed voorstellen, is het voor jou ook te doen om minder vaak op de schaal te staan?

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 23:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb de rest van het gezin niet gehoord over zulke schommelingen. Alleen als ik het vraag weten ze meteen dat ik te vaak weeg en dat mocht ik niet Schaam Schaam
Ik doe elke ochtend weer m'n best om niet te wegen, maar het kost me zoveel wilskracht dat ik dan denk dat ik dat beter kan gebruiken om gezond te eten en m'n oefeningen te doen en dus maar toegeef aan de weegschaal. Het werkt een beetje hetzelfde als een zak paaseitjes die de hele ochtend voor je neus zouden liggen. Ik denk dat de meeste dan wel zullen begrijpen hoe dat werkt Uitlachen Lachen

Overigens denk ik dat het feit dat ik al ruim twee weken nauwelijks kan slapen ook niet helpt. Daarbij vraag ik me wel af wat er eerst was.... En, wat doe je eraan? Inslapen is geen probleem, maar doorslapen lukt niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 2:52    
Vrouw Weeggegevens   Jettt82
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Herken ik helemaal, bij mij scheelt het soms wel 2 kilo door de week heen. (Ik weeg me elke ochtend, dat heeft natuurlijk helemaal geen zin, maar vind het toch prettig.) Zolang ik maar langzaamaan omlaag ga, vind ik dat niet zo erg. Waar ik wel last van heb zijn plateaus. Weken achter elkaar ongeveer hetzelfde gewicht.
@mineola schommelingen in emoties, rot is dat. Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 7:27    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik weeg me ook iedere dag hoor. Maar toch geeft die iedere dag meer aan... sinds gisteren wel wat af maar nog steeds een plus nu. Enorme last van mijn darmen. En ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt. Geen pijn meer van de bijholteontsteking maar sinds die maandag goed los is gekomen heb ik al heel wat pakjes zakdoejes verbruikt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 9:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 6 van 43