Auteur |
Bericht |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 mrt 2019 9:46 |
|
 |
|
 |
gelukszoeker Weegclubfan voor het leven

|
|
Mineola kan er niemand met je mee kijken?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 mrt 2019 6:13 |
|
 |
Mineola Super Weegclubfan

|
|
Wat bedoel je precies gelukszoeker? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 mrt 2019 9:23 |
|
 |
gelukszoeker Weegclubfan voor het leven

|
|
Een dieetiste die kijkt hoe je stabiel kan blijven?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 mrt 2019 16:27 |
|
 |
|
 |
Duffy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-5-2009 Berichten: 20282 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gelderland
|
|
Een beetje schommelen hoort erbij Mineola, ik weet niet of je je druk maakt om de +6 ons van deze week? Misschien inderdaad goed om iemand te vragen die ervoor geleerd heeft en een tijdje met je meekijkt.
Over mijn eigen geschommel heb ik het maar niet.  _________________ Wat een lekker ding, jammer dat hij niet in mijn dieet past.... (Loesje) Nu weer onder de 85!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 mrt 2019 21:00 |
|
 |

|
|
Mijn laatste ervaring met de diëtiste was niet zo goed. Daarnaast vraag ik me af of dat helpt. Ik ben emotioneel een zootje. Dus adviezen opvolgen gaat dan ook een grote uitdaging worden. De afgelopen dagen geprobeerd meer los te laten. Wat gezond eten betreft is dat uitstekend gelukt
Ik maak me niet bijzonder druk om de +0.6, gisteren zou het -1.1 zijn geweest en vandaag +2.8. Ik vind het geschommel vooral nogal groot, een dat maakt mij vooral onrustig, waardoor ik het weer moeilijker vind om verder "normaal" te doen qua bewegen en eten.
Ik weet dat ik niet elke dag zou moeten wegen, maar ik kan het echt niet laten. En dan is de weegschaal al verplaatst naar een plek waar ik normaal helemaal niet kom...
Ik heb vandaag wel twee keer gemediteerd, s ochtends en s avonds. Hopelijk biedt dat wat rust als ik dat een paar dagen doe.
Morgen op vakantie, ben dan maandag weer terug. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 mrt 2019 21:59 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2457 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Kan het ook aan je weegschaal liggen? Als die van mij dit begint te vertonen, groot moeilijk te verklaren verschillen per dag, dan moeten de batterijen vervangen worden.
Ik kan me je onrust goed voorstellen, is het voor jou ook te doen om minder vaak op de schaal te staan?_________________
Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 mrt 2019 22:52 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 mrt 2019 1:52 |
|
 |
Jettt82 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 17-12-2018 Berichten: 2 Dieet: Gezond eten Woonplaats: EINDHOVEN
|
|
Herken ik helemaal, bij mij scheelt het soms wel 2 kilo door de week heen. (Ik weeg me elke ochtend, dat heeft natuurlijk helemaal geen zin, maar vind het toch prettig.) Zolang ik maar langzaamaan omlaag ga, vind ik dat niet zo erg. Waar ik wel last van heb zijn plateaus. Weken achter elkaar ongeveer hetzelfde gewicht.
@mineola schommelingen in emoties, rot is dat. Sterkte |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 mrt 2019 6:27 |
|
 |
Tam76 Super Weegclubfan

|
|
Ik weeg me ook iedere dag hoor. Maar toch geeft die iedere dag meer aan... sinds gisteren wel wat af maar nog steeds een plus nu. Enorme last van mijn darmen. En ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt. Geen pijn meer van de bijholteontsteking maar sinds die maandag goed los is gekomen heb ik al heel wat pakjes zakdoejes verbruikt._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 mrt 2019 8:27 |
|
 |
|
|