Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Hier is het grijs, niet echt mistig. Toch maar een truitje meenemen naar het werk...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het zonnetje heeft hier geschenen, maar vanmiddag heeft het ook even lekker geregend. Het blijft de komende week buiig en ik maak me nogal druk om de droogte hier in de Achterhoek, dus dat vind ik niet zo erg. Dat de temperaturen daarbij dan ook omlaag gaan, vind ik dan weer minder. Cool

Vandaag een dagje zonder koek en snoep, ik krabbel weer overeind!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 mei 2019 22:34    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De schade van vorige week is weer weg gelukkig nu nog door zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 5:28    

Reageer met quote
Ik heb er een pond bij helaas... Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 11:21    

Reageer met quote
Dat is balen duffy Huil huil

Wat vinden jullie er van als ik de tabel vanadaag op schoon er staan er nu zoveel bij die niet actief mee doen en b.v dieettaartje heeft al 4 weken geen gewicht in gevoerd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 6:47    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Heb vorige week ook geen gewicht ingegeven... Vanmorgen gekeken. Gewoon een hele kilo zwaarder Geschokt
Gevoel dat ik veel vocht vasthoud. Straks eten we asperges.Hopelijk helpt dat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer duffy, maar donderdag wel een goede dag dus, houd dat gevoel vast!

Whis, hopelijk is het gewoon vocht dan, dan ben je het zo weer kwijt. Maar wel vervelend gevoel vaak.

Ik was gisteren een stuk lichter dan vandaag, jammer. Maar goed, "slechts" 0.3 erbij is nog wel een soort van stabiel Lachen en ik heb deze week helemaal niks bijgehouden dus dat is op zich fijn.

Gelukszoeker, goed bezig!
Van mij mag je. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het minder leuk vind om zelf mee te schrijven op het moment dat er veel niet mee-schrijvers in de groep zitten (de ironie Lachen Lachen ) En we hadden zo'n leuk clubje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 9:49    

Reageer met quote
Eens met opschonen en één keer in de week wat schrijven moet toch ook wel lukken? Ga je gang hoor Gelukszoeker.

Komt vast goed dames, ik laat me niet kisten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 11:44    

Reageer met quote
Bij deze de volgende mensen heb ik er uit gegooid

Dieettaartje
Jett82

Op de wipstoel zij zijn nu stil maar hebben eind april nog gepost maar gaan er uit als er een reactie uit blijft
Deugnietje
Stees
tgjm

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Opschonen kan geen kwaad, er staan er tussen waarvan weinig reacties terug zijn te lezen. Kleine groepjes zijn fijn voor overzicht en zo onthoudt je ook makkelijker wie wat schrijft.

Moet er deze week wel aan trekken om groen te scoren, hoop dat het gaat lukken. Heb een paar mindere dagen achter de rug. Vorige week merkte ik al dat er een klein stemmetje wat knaagt en me uitdaagt om te gaan snoepen. Zo nu en dan eens met een lepel door een pasta pot of een overgebleven stukje aardappel wegeten. Tot zaterdagavond, kon het niet negeren en heb achter elkaar, zonder ervan te genieten, stroopwafels zitten wegeten. Gisteravond weer de mist in en borrelnoten gehad. Maar dit wil ik dus niet, ik ben zelf baas over wat ik eet en ik moet op dit vlak toch echt optreden tegen dat irritante eetmonster in me. Vanochtend toch op de schaal gaan staan, eerst wel twijfelend wel of niet doen, ik wilde toch graag zien wat dit opgeleverd heeft aan schade en om me allert te krijgen om er niet verder in door te slaan.
Ben nu weer braaf aan het water, vanochtend al ruim een liter op. en de volgende liter staat al weer klaar Erg blij . Zat zo dicht bij mijn te bereiken doel deze week, ik ga dr weer voor!

Duffy, jammer en balen voor jou. Maar een halve kilo is te overzien, hopelijk volgende week weer weggewerkt.

Mineola, je bent mooi stabiel. Maar het is ook een proces in je hoofd. In de periode dat je zwaarder was, drukte zo'n schommeling ook mee. Je mag best wat schommelen, dat kan aan zoveel factoren liggen. Maar het gaat er ook weer af, dat heb je al vaker laten zien. Je weet ook heel goed wat mag en wat beter is van niet om te eten, en het blijkt wel dat dat ook goed gaat als je even niet bijhoudt wat je hebt gegeten.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 11:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 27 van 43