Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie een steuntje in de rug nodig heeft deel 11

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik ook voor de leuke kleding...
En voor mijn gezondheid uiteraard.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 6:45    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Normaal is mijn doel 2,2L water. Maar de laatste dagen zit ik tussen de 4 en 6L.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 8:26    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
4 tot 6 ltr?? Geschokt dat is wel erg veel...

Gisteren een stuk met de hond gelopen, ik voelde mijn knieën, dit wil ik niet meer Sip doorgaan, ook al schommel ik als een gek..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 9:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vlinder, wat vervelend dat je last hebt van je knieën! Kan dat minder worden door af te vallen??
Wat een leuke spreuk!

Ik had vandaag weer een goede dag. 1371 kcal, ruim voldoende eiwitten. Iets minder erge dorst dan de afgelopen dagen, ook iets zouter gegeten dan anders, zal het dan toch met elkaar te maken hebben? Lichaam lijkt wel signalen te geven van te weinig water, teller staat vandaag op 3,6L. Zou toch voldoende moeten zijn????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2019 22:29    

Reageer met quote
M'n knieën hebben zeker profijt van minder gewicht. Dit is de grens, 5 kilo minder scheelt al enorm.

Wat zijn de signalen van te weinig water Mineola? Je hebt 1,5/2 liter vocht nodig per dag toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 7:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zou een goede motivatie kunnen zijn!

Ik heb vooral veel dorst, droge mond, hoofdpijn en m'n urine is vrij donker van kleur. Dat laatste kan ook door blaasontsteking of urineweginfectie, maar dat is al uitgesloten.
Misschien heeft m'n lichaam veel water nodig om me te beschermen tegen het heersende virus? Veel zieken hier in de omgeving.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 9:03    

Reageer met quote
Heb je al bloed laten prikken? Met name glucose?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik moest er ook aan denken aan die glucose, veel water drinken wil vaak beteken dat je suikerziekte hebt.

Misschien even belletje naar huisarts. Je krijgt dan eerst de assistent aan de llijn en dan kan je altijd even overleggen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 9:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nee ik ga niet graag naar de huisarts. En dat is nog mild uitgedrukt. Veranderen van huisarts mag helaas ook niet meer, alleen als je van buiten de gemeente verhuist. Dus dat is geen optie.

Vandaag iets te weinig gegeten, maar had even geen puf nog wat te gaan maken. Ruim voldoende eiwitten en water, dus overal ben ik tevreden. Voel me ook goed, hopelijk te zien op de weegschaal, vanmorgen was hij niet erg gelukkig.

Vandaag even aan het bladeren in het boekje van de supermarkt, zag dat ze amandelyoghurt en amandelijs toevoegen aan het assortiment. Dat is leuk nieuws! Geeft weer wat meer opties!
Nu nog een alternatief voor roomkaas vinden en dan ben ik helemaal tevreden. Heeft hier iemand misschien een vervanger voor roomkaas zonder dierlijke melk en soja??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 21:29    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik zit even niet zo lekker in mijn vel vandaar deze ego post. Ik lees later bij..

Afgelopen dagen veel nadacht mijzelf tegen gekomen. Gisteren een boeiend gesprek gehad met een cliënt hij moet suiker vrij en zout arm eten.
Hij kan waanzinnig lekker koken en heb al veel van hem geleerd. Toen ik vroeg of hij ook verpakkingen leest was zijn antwoord Nee want ik weet wat gezond eten is en wat mij lichaam nodig heeft.

Die kwam wel binnen. Ik ben zo verstrikt geraakt in het dieet monster de getallen op de weegschaal mijn bmi getallen getallen en nog eens getallen.

Waarom ben ik ooit begonnen met afvallen omdat ik een gezonder eetpatroon wil, meer energie en een betere conditie.

Ik heb meer eetbuien dan voor heen puur door de stress ik maak er door verkeerde keuzes omdat ik niet luister naar wat mijn hoofd en lichaam nu echt willen.

En dat wil ik omgooien ik wil meer leren over gezonde voeding, lief zijn voor mij zelf, mijzelf accepteren zoals ik nu ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2019 22:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 13 van 43