Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie durft het aan? 10 weken GEEN rode hokjes! (vervolg)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dieseltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ZijnMeisje, cheerleader cheerleader cheerleader
Super gedaan deze sprint. Het sprintje volgemaakt, je sprintstreef fenomenaal overtroffen en intussen ook nog 2 keer een tussenstreef gehaald. Helemaal super dus!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2012 19:48    
Vrouw Weeggegevens   ZijnMeisje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Dieseltje, jaa ik ben er super blij mee! Cool thnxx!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2012 22:58    
Vrouw Weeggegevens   Magdalena
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Meiden, ik ga vandaag een nieuwe sprint opstarten! Zijn jullie weer allemaal van de partij?

edit: Geopend! Hier is de link: https://www.weegclub.nl/forum/wie-durft-het-aan-10-weken-geen-rode-hokjes-vervolg-2-t37850.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012 10:11    
Vrouw Weeggegevens   fanatica75
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ik ben terug van vakantie ( Huil Huil Huil ). Heerlijke vakantie gehad in Italïë: lekker weer, mooie omgeving, lekker (en gezond) eten, iedere dag zwemmen....zucht. Het zit er helaas weer op, maar gelukkig schijnt hier de zon nu ook!!!
Ik was bang dat ik aangekomen was (een ijsje per week, werd al snel een ijsje per dag...), maar wonderbaarlijk genoeg ben ik in de 3 weken toch nog 800 gram kwijt geraakt!! Disco . Ik ben wel twee tot 3 keer per week een half uur gaan hardlopen, iedere dag zwemmen met de kids en heb met het normale eten opgelet (vis en kip, salades etc|), maar toch ook aardig wat ijs en zoetigheid gegeten. Nu is de Italiaanse keuken wel gezond (geen dikke sausjes etc, vaak pure gerechten met wat kruiden, gegrild etc). Dus ik ben helemaal happy!!
Nu pak ik het ritme weer op van 3 keer per week hardlopen, fietsen naar het werk en kcal tellen. Nog circa 3,5 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht!
Gisterenavond ben ik toen we thuis aan gekomen waren gaan lopen: 45 minuten duurloop!!! Nu ga ik verder bij les 10 of zo van Evi deel 2.
Ik heb de berichten die de afgelopen weken zijn neer geschreven niet gelezen, dus ik kan helaas niet persoonlijk naar jullie reageren.
Nou, morgen werken...woensdag weer vrij. Dan lekker zwemmen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2012 13:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35
Pagina 35 van 35