Auteur |
Bericht |
Wendy2222 Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
Hallo allemaal,
Het wordt lastiger om vol te houden, ben steeds op zoek naar mijn zelfdiscipline... Vandaar dat ik me vandaag hier heb aangesloten. Tussen mijn familie en vrienden zit niemand die met zijn gewicht bezig is en zou het fijn vinden om steun, tips, motivatie en stimulatie uit te wisselen. Ik ben sinds begin januari begonnen met afvallen en gezond eten. Ik hou zooooo van chocola en lekkers. Ik danste altijd veel (beroeps), maar sinds ik met pensioen ben (lees ik ben 40) vlogen de kilo’s eraan. Ik woog altijd 55 kg met een bonk spieren in mijn danscarrière. Dat hoeft natuurlijk niet meer, maar ik woog 2 januari 77 kg en herkende mezelf niet meer! Ik voelde me futloos, sloom en niet lekker in mijn lijf. De corona heeft natuurlijk ook niet geholpen, maar dat mag geen excuus zijn, want ben mijn huidige baan niet kwijt en ben in goede gezondheid.
Ik ben al best wat afgevallen door middel van vasten en vraag mij af of er meer mensen zijn die dat doen of moeite hebben met de laatste kilo’s eraf krijgen. En wat dan? Wanneer het streefgewicht is behaald? Dat vind ik ook spannend. Hoop een van jullie te spreken
Groeten,
Wendy |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 feb 2021 12:42 |
|
 |
|
 |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2060 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 feb 2021 14:33 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 50522 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hallo Wendy, van harte welkom bij de weegclub.
Je hebt een prachtig gewicht maar die luxe kilootjes wil je eraf hebben
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.
Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 feb 2021 10:59 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39133 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
welkom Wendy
Nee helaas je berichtje over het hoofd gezien
ik ben bezig geweest met caravans leeghalen en niet zo veel op de weegclub geweest_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 mrt 2021 12:35 |
|
 |
|
|