Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
GarField000 schreef:
Gisteren had ik een beurs. Helaas heb ik geen ommetje gedaan, plus veel te weinig stappen.

Vanmiddag een extra lang ommetje gemaakt.

6km en iets meer als een uur Erg blij.

Goed hoor 6km in die tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 aug 2021 13:15    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik moet flink doorstappen om mijn hartslag boven de 100 te houden. Dus ik probeer onder die 12 min. per km te blijven ..... 5km per uur is dat .... Als ik het zo zeg klinkt het langzaam hahaha.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 aug 2021 13:30    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Dat klopt yaco, na dat ik bij de fysiotherapeut ben geweest idd altijd last zelfs pijn dat is normaal zegt mijn behandelaar, daarna wordt het beter er zit vooruitgang in

Van de telling daar snap ik niks van stond op 21 bij semi professional toen de lunch madaille erbij kwam gedegradeerd naar volhouder en nu Rollende ogen is mijn positiever 80 bij volhouder en in de degradatiezone waarschijnlijk kom ik binnen een paar dagen in doorbijten terecht.

1 ding snap ik wel ik heb een HUAWEI die registreer niet de afstand die loop ik mis maar dat het zoveel kan schelen , loop elke morgen voor 9 uur mijn ommetje (vandaag 42 min ) en tussen de middag. Dit werkt niet echt positief terwijl het ommetje app juist de bedoeling daarvoor is toch

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 sep 2021 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat vreemd Ine, ik begrijp je verhaal niet helemaal over het degraderen. Wat is 'positiever 80'?

Wel heb ik hetzelfde dat mijn app de afstanden niet registreert. Maar punten haal ik altijd wѐl, gelukkig.

Maar inderdaad, het moet je stimuleren om meer te gaan wandelen!
Zijn er meer deelnemers hier die geen of minder punten ontvangen en die daardoor degraderen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 sep 2021 14:25    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb elke dag een ommetje gemaakt. Maar 1 keer kreeg ik geen punten voor actief ommetje. Waarschijnlijk met de hond teveel stil gestaan. Lachen Snuffelen hier, snuffelen daar he.

Morgen weer een nieuwe kans. Wel op de camping heel lekker gelopen. Zoveel paddenstoelen alweer en ook veel wild gezien. Van eekhoorns en vogels tot zwijnen en reeën. Daar geniet ik toch zo van. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 1:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
En weer een medaille gehaald. Dat vind ik toch leuk hoor. Soort beloning voor volhouden. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 0:55    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Hoi Geke,
Positiever moet zijn positie Schaam Schaam punten haal ik ook elke dag de meeste bij mijn ochtendommetje en aaneengesloten reeks, keek in mijn team en zag dat er eentje 44 punten had gehaald op een dag waauw.

Flying missy, Leuk hè een medaille als
beloning geniet nog van je vakantie en everzwijnen zien geweldig,

3 ons afgevallen niet veel maar alle beetjes helpen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 7:34    

Reageer met quote
Ha Ine, nu snap ik het.

ja, met die levels is het allemaal relatief, bij wie zit je in de groep? Als je net een groep treft met mensen die heel veel punten scoren, dan daal je vrij snel.
Het voordeel is dan wel weer dat je de volgende keer vast en zeker zult promoveren, toch?

ja, FM, zo'n medaille is altijd leuk, soms kijk ik hoe ver ik ben bij de diverse medailles (dat kun je zien als je op de app naar beneden scrollt, bij elke medaille is erom heen gekleurd en kun je zien of je bijna aan een nieuwe medaille toe bent). Maar meestal laat ik me verrassen: hopla weer een medaille!

M'n vroege vogelommetje heb ik weer gehaald voor vandaag, ik weet zeker dat ik zonder de app niet was gaan lopen. En nu heb ik een heerlijk voldaan gevoel en ben ik de dag prima begonnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 8:29    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Geke schreef:

M'n vroege vogelommetje heb ik weer gehaald voor vandaag, ik weet zeker dat ik zonder de app niet was gaan lopen. En nu heb ik een heerlijk voldaan gevoel en ben ik de dag prima begonnen.

Ik ook, lag nog zo lekker vanmorgen. Maar was toch ook wel mooi weer en genoeg te doen. Dus hup, lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 11:52    

Reageer met quote
Mijn ommetje van vanavond kon ik niet opnemen, de app viel steeds uit. En ook nu, wat ik ook probeer, hij zegt steeds: ommetje app is gestopt.

Ik hoop dat het euvel morgen verholpen is, want ik wil natuurlijk wѐl punten scoren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 21:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Pagina 35 van 38