Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Ik loop elke dag 2 Ommetjes en was gewoon hetzelfde gebleven wat betreft de level. Wie weet over 2 weken wel gepromoot.
Ik snap soms die telling niet. Zijn heel veel met de zelfde aantal punten. En die worden rukraak onder elkaar gezet voor mijn gevoel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 aug 2021 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Bij mij was het zo, dat ik bij het vorige level eindigde op plaats 21, dus ik ben gelijk gebleven. Maar nu zit ik wel steeds op plek 9 of 10, dus aardige kans dat ik deze keer wel ga promoveren.

Ach ja, het is een aardigheid.

Ik vind het leuk om hier te lezen dat iedereen weer andere accenten legt. Sommigen willen echt naar boven zien te komen in ons Weegclubwandelt! sprintje, anderen lopen gewoon twee keer op een dag en zien wel wat er gebeurt, anderen (zoals Whis) kunnen helaas de app niet downloaden, maar lopen toch hier met ons mee, en zo zijn er nog meer varianten. Mooi om te zien!

Allemaal met hetzelfde doel: meer wandelen en daar een manier voor vinden dat het LEUK is.

Ik word in ieder geval blij van al deze berichten hier. Het stimuleert mij hoe dan ook wel om dagelijks één maar het liefst twee ommetjes te lopen.
Wat bij mij ook meespeelt is dat ik meedoe in het team van m'n sportschool. Toen ik begon, stond ik daar op plaats 116. En inmiddels ben ik al omhoog gekropen naar plaats 27. Nog een puntje of 15 en dan kom ik op 26.
Ik weet echt wel dat het niks te betekenen heeft. En toch vind ik het leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 aug 2021 17:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ine wat leuk, wat voor honden heb jij? Daar moet je toch ook mee lopen denk ik? Lach Uitlaten tel ik niet mee als ommetjes. Rondje door het bos wel. Dan lopen de honden meestal los en kan ik lekker doorstappen. Lach
Ik ben ook niet zo jong hoor. Ben bijna 66. Maar jong van geest is het belangrijkste toch? Lachen

Ik zit weer op de camping. Kan dus lekker door het bos mijn rondjes lopen. Er zijn al heel veel paddenstoelen. En ook bloeien zo hier en daar nog zomerplanten. Echt een overgangstijd nu. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 aug 2021 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi FM,
IK heb 2 border collies en die hebben veel beweging nodig, ze lopen dan ook veel los, als ik de straat afloop zit ik al in het boslosloopgebied , erg heuvelachtig , even verderop ook een losloopgebied dat is vlakker, woon aan de rand van een buitengebied dus kan alle kanten uit. Klein half uurtje wandelen hiervandaan zit ik in het nationaal park de meinweg daar is een gedeelte ook losloop honden gebied waar de honden lekker kunnen rennen en zwemmen in de vennen. We hebben geen auto maar wel een babboedog voor als we verder willen gaan.

Mijn ommetje zet ik wel ‘smorgens aan en stap stevig door ook als ze aangelijnd zijn, want ze weten als ze los zijn mogen ze pas snuffelen en hun boodschap doen
Lachen Lachen

Wat heb jij voor honden? en wat heerlijk dat je op de camping zit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Hee ik zie dat je een fotohoekje heb, ga straks kijken eerst naar de fysiotherapeut bah geen zin kom er altijd vandaan met meer klachten. Huil huil Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 aug 2021 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ine, dat lijkt me niet de bedoeling van een fysiotherapeut, dat je er meer klachten van krijgt. Geschokt

Ik heb labradors, al jaren. Ik doe er mee aan jachttraining en ook aan flyball. Heel leuk vinden de honden dat. Lach

Vanmiddag een nattig ommetje gemaakt. Blijft maar door motregenen. Helemaal niet lekker en de bomen druppelen ook lang na dus als het even droog is wordt je toch nog nat zeg maar. Lachen Hopelijk kan ik vanavond nog een rondje. Nu eerst koken. Moet ook gebeuren. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 16:39    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb ook nog maar een mini ommetje gemaakt vandaag.
Omdat ik bij de positieve puntensprint een punt krijg als ik 3 km heb gelopen, wil ik strak nog even een ommetje maken. Maar het miezert maar door... Oh Nee, ik zie nu dat het even droog is.

Tot later!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 aug 2021 19:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Hee ik zie dat je een fotohoekje heb, ga straks kijken eerst naar de fysiotherapeut bah geen zin kom er altijd vandaan met meer klachten. Huil huil Huil huil

Dat heb ik ook altijd de eerste dag, daarna knapt het altijd op. Bij jouw niet dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 9:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer bij mijn begeleidster geweest van coach nutrition.
Gaat bij mij langzaam weer omhoog. Dus deze week echt weer de kop er voor.
Het ging super goed. Tot ik vakantie had en de teugels beetje liet vieren. En nu moeite om het weer op te pakken.
Maar het is nu gebeurt hoor.

Al 2 Ommetjes gemaakt, maar het is zo mooi weer, ik ga zo nog een keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 17:53    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren had ik een beurs. Helaas heb ik geen ommetje gedaan, plus veel te weinig stappen.

Vanmiddag een extra lang ommetje gemaakt.

6km en iets meer als een uur Erg blij.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 22:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Pagina 34 van 38