Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 37, 38, 39  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Proficiat Garfield

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ine, mijn ommetje app gaat nooit verder dan 0.7 km, ook al loop ik 20 km bijvoorbeeld. Ik trek me er maar niks meer van aan en houd altijd Strava aan, die heel precies weergeeft wat ik gewandeld heb.
Strava voor de precisie, ommetje app voor de punten, zo zie ik het maar.

Garfield, nog maar 1 procentje... je gaat als een speer met afvallen zeg! Goed bezig.

Grace, ja soms gebeurt dat hè, denk je dat de pc vastloopt, maar dan duurt het gewoon eventjes voordat het bericht geplaatst wordt. Fijn dat je weer terug bent!

ja, Flying Missy, die reeks wil je behouden hè, dat motiveert echt. Slimme jongens daar bij die ommetje app. Lachen

Leuk Byenna, dat je je eerste wandeling even meldt. ja, het gaat je vast helpen om elke dag even een ommetje te lopen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Reageer met quote flying missy schrijft:

Wat jullie met golfen hebben heb ik met muziek maken, alle stress verdwijnt. Je kunt namelijk niet denken aan van alles en tegelijk muziek maken. Lachen Maar lopen in mijn eentje vind ik ook heerlijk. Kan ik mijn gedachten laten dwalen zonder echt ergens over na te denken zal ik maar zeggen. Erg blij Ik doe niks met die levels maar blijkbaar gaat dat vanzelf he. Hier meekletsen en lekker lopen een half uur tot een uur is genoeg vind ik.

Helemaal gelijk heb je FM wat speel jij voor instrument ? Of schrijf je muziek.
Zelf speel ik piano, in de coronatijd in een bevlieging omdat mijn vriendin er een had gekocht enzo enthousiast was hebbik ook een ukelele gekocht Huil huil niet echt mijn ding misschien pak ik het weer op in de winter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 11:04    
Vrouw Weeggegevens   Byenna36
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: IF en Sonja

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Vandaag eens een andere route gepakt rond 8:00 uur gps aan en ik ga mijn route bekijken 07:57:42 t/m 9:02:32 afstand 0.4 km bekijk route nou er klopt dus helemaal niks van stukken niet geregistreerd aantal punten 11. Die krijg ik om aangesloten per dag en voor 9 uur te wandelen . Als ik vandaag nog een rondje doe of het nu 20 min is of een uur kan hierdoor een extra punt verdienen als ik hem deel . Mijn fitbit geeft aan 6.261 stappen 4,47 km .

Welkom byenna.

Dankje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 11:10    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Geke, hoe kom jij aan die Olympische badge?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 12:16    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
yaco schreef:

Geen idee!!!
Ik vermoed dat m'n sportschool (Keepfit in Joure) daar mee te maken heeft. Maar misschien heb ik het mis.
Ik zoek eventjes.

ja, ik zie hier staan dat ik een 'Bronzen Olympische Badge' heb gehaald gister, en dat die uitgereikt is aan alle 'bronzen winnaars van 'Van hier tot Tokio'.

En dat 'Van hier tot Tokio' was inderdaad een actie van onze sportschool. Maar ik snapte er al niks van, want daarmee moest je kilometers bij elkaar sprokkelen. En, zoals ik al eerder aangaf hier, registreert mijn app maximaal 0,7 km, dus dat schiet niet op.
Dus ik ben verbaasd dat ik dan toch zo'n badge heb gekregen. Nou ja, het is ook brons, hè. Geen goud! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 12:24    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 45 min ommetje gehad. Iets verder als normaal maar het was lekker weer. De app is halverwege zijn tracking kwijt geraakt Lach ...
Ach ja ....

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 14:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
yaco schreef:

Geen idee!!!
Ik vermoed dat m'n sportschool (Keepfit in Joure) daar mee te maken heeft. Maar misschien heb ik het mis.
Ik zoek eventjes.

ja, ik zie hier staan dat ik een 'Bronzen Olympische Badge' heb gehaald gister, en dat die uitgereikt is aan alle 'bronzen winnaars van 'Van hier tot Tokio'.

En dat 'Van hier tot Tokio' was inderdaad een actie van onze sportschool. Maar ik snapte er al niks van, want daarmee moest je kilometers bij elkaar sprokkelen. En, zoals ik al eerder aangaf hier, registreert mijn app maximaal 0,7 km, dus dat schiet niet op.
Dus ik ben verbaasd dat ik dan toch zo'n badge heb gekregen. Nou ja, het is ook brons, hè. Geen goud! Lachen

Ik had iets gelezen dat je dat met je werk kon doen. Dus was nieuwsgierig hoe dat werkte.
Dus jij zit bij keepfit. Ik heb bij sporza gesport, maar was er vaker niet dan wel. Dat vind ik zo lekker aan lopen, nordic walking, ommetje, hoe je het ook noemt. Ik mag zelf het tijdstip, tijd en locatie uit kiezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 17:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
GarField000 schreef:
Vandaag 45 min ommetje gehad. Iets verder als normaal maar het was lekker weer. De app is halverwege zijn tracking kwijt geraakt Lach ...
Ach ja ....

Als jij de weg maar niet kwijt was. Ga zo ook nog blok om. Zit nog niet aan mijn stappen.

Hebben jullie ook een streven stappen.
Ik wil elke dag 10000 stappen doen. Als ik werk kom ik er wel overheen. Dus in mijn vakantie moest ik soms ff goed doorlopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 17:33    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb geen stappen doel, alleen een tijdsdoel. Minimaal 30 min.

Ik heb alleen een stappenteller (golfhorloge) als ik golf. Verder heb ik geen stappenteller of uberhaupt een horloge Lach

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 19:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 37, 38, 39  Volgende
Pagina 28 van 39