Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 37, 38, 39  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Grace7
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allen, ik ben weer terug van 2 weken vakantie. Op vakantie ben je in een totaal ander ritme en al helemaal met een groep familie. Dus veel eten, koffie drinken op terrasjes, shoppen, leuke dingen doen. Ik heb wel veel gelopen, vooral tijdens shoppen Lach maar dat zijn geen ommetjes. Vond t ook niet eerlijk om dan de app aan te doen, terwijl ik regelmatig boven de 10.000 stappen zat.
Maar nu terug van vakantie, meteen weer begonnen met de app Erg blij
Is nodig want punten zijn enorm gekelderd.
Succes allen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 10:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allen, ik ben weer terug van 2 weken vakantie. Op vakantie ben je in een totaal ander ritme en al helemaal met een groep familie. Dus veel eten, koffie drinken op terrasjes, shoppen, leuke dingen doen. Ik heb wel veel gelopen, vooral tijdens shoppen Lach maar dat zijn geen ommetjes. Vond t ook niet eerlijk om dan de app aan te doen, terwijl ik regelmatig boven de 10.000 stappen zat.
Maar nu terug van vakantie, meteen weer begonnen met de app Erg blij
Is nodig want punten zijn enorm gekelderd.
Succes allen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Grace, ja dan kun je nu de draad weer oppakken. En inderdaad, de punten tellen wel door bij de meesten van ons, dus als je even een tijdje niks opneemt met de app, dan zak je naar onderen in de lijst.
Maar als je dan weer lekker aan de slag gaat met ommetjes, zie je ook al snel weer resultaat.

We hebben er ook weer een nieuwe deelnemer bij! Welkom Byenna! Als er meer mensen dit lezen en denken: och dit zou ik ook wel willen, maar de groep is al een tijd bezig, dus ik kan niet meer aansluiten... weet dan dat je er nog gerust bij kunt hoor! Je begint alleen wel met 0 punten, dus dat is eerst helemaal onderaan. Maar je kunt altijd opklimmen!

Alleen in België doet de app het kennelijk nog steeds niet. Maar gelukkig wandelt Whis toch gezellig met ons mee! Ook leuk dat je af en toe even wat schrijft, Whis!

En hoe zit het met jullie plaats in de ranglijst, ben je gedegradeerd of gepromoveerd of gelijk gebleven? Ik bleef gelijk, ik stond op de 32e plaats. Ik vind het wel leuk dit nieuwe element erbij. Ik hoef nog niet zo nodig te promoveren, maar ik ga natuurlijk wel proberen om over 2 weken hoger dan de 32e plaats te staan. Wedstrijdje met mezelf...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 12:43    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Net een Ommetje gemaakt met mijn gebleseerde enkel. Als ik mijn voeten recht neerzet is het wel te doen. Dus niet over de honden wandelpaden want die zijn scheef en dat doet zeer.
Maar ging toch lekker .... Kan het niet veroorloven om niet te lopen Erg blij
Vanmorgen lachte de weegschaal tegen me .. morgen weegdag.

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Byenna36
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: IF en Sonja

Reageer met quote
Hoi hoi,

Mijn eerste wandeling zit erop!
Kostte me niet veel moeite omdat ik best vaak wandel. Wandelen vind ik ook erg leuk, vooral met een luisterboek of samen met mijn vriend.
Alleen komt het er niet altijd van als het bijvoorbeeld dreigt te regenen, ik het druk heb of andere smoesjes in die trant bedenk.

Mijn doel is elke dag even een ommetje te maken en ik denk dat ik met deze app( en mijn aanmelding op deze site) wel een heel eind ga komen.

Gr. Byenna

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Leuk dat je komt meedoen Byenna. Lach Het motiveert om vol te houden vind ik deze sprint en de app.

Ik had vandaag een ultrakort ommetje, 21 minuten. Lachen Dat komt omdat ik mijn logeerhondje mee had genomen, ik denk heeft ze even afleiding dat haar mensen zijn weggegaan. Maar het was geen succes. Ze had er geen zin in. Dus toen maar weer richting huis. Telde nog net als ommetje. Lachen
Vandaag wordt een uitdaging, druk druk druk. Desnoods anders in de avond maar een ommetje doen dan. Lach Ik wil mijn dagelijkse reeks vasthouden immers. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 0:22    
Vrouw Weeggegevens   Byenna36

Dieet: IF en Sonja

Reageer met quote
Alle beetjes helpen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 0:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
oooh sorry Erg blij
Zie dat mijn berichtje van gister er 4x op staat, dacht namelijk dat mijn computer vastliep en drukte nog paar keertjes extra op enter.
Nou ik ben in ieder geval duidelijk terug Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 7:28    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Op een ons na heb ik mijn doel al bereikt ....
Ik wist niet dat het zo snel zou gaan.
Dus vanaf nu hoef ik geen ommetjes meer te maken Erg blij hahahaha

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Vandaag eens een andere route gepakt rond 8:00 uur gps aan en ik ga mijn route bekijken 07:57:42 t/m 9:02:32 afstand 0.4 km bekijk route nou er klopt dus helemaal niks van stukken niet geregistreerd aantal punten 11. Die krijg ik om aangesloten per dag en voor 9 uur te wandelen . Als ik vandaag nog een rondje doe of het nu 20 min is of een uur kan hierdoor een extra punt verdienen als ik hem deel . Mijn fitbit geeft aan 6.261 stappen 4,47 km .

Welkom byenna.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 aug 2021 9:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 37, 38, 39  Volgende
Pagina 27 van 39