Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet mee met ons team in de Ommetje App?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren ben ik weer met een groep gaan golfen.
Helaas na 2 uur halverwege ging het heel hard regenen en omweren dus we zijn eraf gestuurd. Precies na 9 holes.
Vandaag weer een ouderwets rondje door de wijk Lach

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2021 9:09    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ga je altijd zo vroeg Yaco? Ik ben een nachtmens he, dus ik loop in de middag of avond meestal. Lach Nu ik in de nachtdienst zit soms ook als ik thuis kom, maar dat is dan ook al na 9.00 uur dus vroege vogel ommetjes zitten er voor mij niet in. Lachen
Vandaag een echt kort 23 minuten ommetje gedaan. Moest nog zoveel andere dingen doen ook he. De was, mijn wederhelft zijn haren afscheren, boodschappen en o ja, nog slapen ook. Duizelig

ja, dan geen groot ommetje, behalve op zondag morgen. Dan loop ik 1,5uur. Is zo rustig dan. Ik kom dan helemaal tot mezelf. Als ik iets moeilijks moet oplossen, bedenk ik dat vaak ook onder het lopen. Moeilijke gesprekken voer ik ook altijd al met mezelf onder het lopen.
Lopen is echt therapie voor mij.

En voor 9 uur kom je niet veel mensen tegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2021 10:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen weer heerlijk gelopen. Ff op buienradar gekeken. Ben mooi tussen de buien door mijn ommetje wezen lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2021 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja heerlijk, Yaco, om op nieuwe ideeën of oplossingen te komen tijdens het lopen. Ik herken dat wel.

Ik heb gister niet veel punten voor de ommetje app gescoord, maar ik heb wèl heel veel kilometers gemaakt. 36 km maar liefst, zover heb ik dit jaar nog niet gelopen, andere jaren wel, maar omdat er nu nog niet echt georganiseerde tochten zijn is het er gewoon niet van gekomen.
Dit was ook geen georganiseerde tocht, hoor. Nou ja, door mezelf dan. Erg blij
We hebben vrijdagavond opgepast bij de kleinkinderen, en ik ben blijven slapen terwijl m'n man in de auto naar huis ging. Gisterochtend ben ik naar huis gelopen. Het had ook met 30 km gekund, maar ik had (vanwege de warmte) een route gekozen met meer bos.
Ik heb nu wel wat spierpijn merk ik, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb! Samen lopen vind ik gezellig, maar alleen heeft ook echt wel wat: eigen tempo, gedachten gaan heerlijk alle kanten op en er komen nieuwe inzichten of ideeën. Ook heb ik met diverse mensen een praatje gemaakt onderweg, dat gaat misschien ook sneller als je alleen bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2021 11:01    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben vanmorgen begonnen om half negen en een ommetje van 1,5 uur gelopen. je kan het ommetje dan gewoon aanzetten en dan krijg je dus gewoon de vroege vogel punten. Ook al ben je dus na 9.00 uur terug. Doe hier je voordeel mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jul 2021 16:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben niet zo vroeg thuis na mijn werk Moesjka, dus dat haal ik niet voor 9 uur. Lach En mijn hele leven al in de nachtdienst bijna ben ik ook niet van het vroege opstaan als ik vrij ben. Lachen

Maar ik loop braaf mijn rondjes. Gisteren ochtend met echtvriend en de honden mee een extra rondje door de buurt, langs de vaart. Konden de honden plonzen en wij lekker doorstappen, want ze halen ons vanzelf weer in. Nu had ik dan ook mijn extra punten voor een actief ommetje. Deze was ook langer, een uur gelopen. Lach Goed voor echtvriend, dat is een stilzitter en zo krijgt hij nog wat beweging ook. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 0:06    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De nieuwe werkwijze met levels is vanmorgen ingegaan bij de ommetje app!

Ik zie dat we allemaal een benaming achter onze naam hebben staan. We hebben volhouders, doorbijters, starters, en zelfs een semi professional!

Hoe het precies werkt zal de komende tijd wel duidelijk worden, denk ik. Of is er iemand van jullie die het weet?
Ik begrijp dat we elke twee weken kunnen promoveren of degraderen in ons level.
Oh, ik zie het al bij de uitleg. Na twee weken kom je in een hoger level als je bij de bovenste 20 zit. Maar je degradeert als je bij de laagste 20 zit. Je zit in een groep van 99 'tegenstanders' en er zijn 10 levels. En er valt een promotiebadge te verdienen.

We gaan het zien!
Iedereen weer veel succes, maar vooral veel plezier bij het maken van je ommetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 9:31    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hebben ze geen categorie "Belgen"" toegevoegd?! Lachen

Veel wandelplezier allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 10:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:

Ik zie dat we allemaal een benaming achter onze naam hebben staan. We hebben volhouders, doorbijters, starters, en zelfs een semi professional!

Hoe het precies werkt zal de komende tijd wel duidelijk worden, denk ik. Of is er iemand van jullie die het weet?
Oh, ik zie het al bij de uitleg. Na twee weken kom je in een hoger level als je bij de bovenste 20 zit. Maar je degradeert als je bij de laagste 20 zit. Je zit in een groep van 99 'tegenstanders' en er zijn 10 levels. En er valt een promotiebadge te verdienen.

We gaan het zien!
Iedereen weer veel succes, maar vooral veel plezier bij het maken van je ommetjes!

Ik had ook een mail gekregen met uitleg. Maar volgens mij is er op de app ook een uitleg link. Uitleg in het blauw gedrukt.
Verder is het gewoon lopen zoals je gewend was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 13:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:

We gaan het zien!

Ik had ook een mail gekregen met uitleg. Maar volgens mij is er op de app ook een uitleg link. Uitleg in het blauw gedrukt.
Verder is het gewoon lopen zoals je gewend was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jul 2021 13:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 19 van 38