Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee!? (start to run)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   twinkel75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
knie is weer ok, ben dus ekker aan t rennen weer.
Waren een weekendje in de achterhoek, heerlijk in t groen gerend daar.
en gisteren gewoon weer thuis les 20. was even slikken toen evi zei dat ik 4 x 8 minuten ging lopen. maar t ging prima.

Heb me deze week totaal niet aan dieet gehouden. tijdens t weekendje wegmet vrienden lekker appeltaart én brownie gegeten, en ook nog n zwaar en zoet ontbijt. dacht dus eigenlijk aangekomen te zijn, maar tot mijn verbazing 0.8 er af!
dat lopen begint natuurlijk ook steeds substantieler geworden. ik loop inmiddels een dikke 5 km.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2010 10:13    
Vrouw   app
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Zo, ik ben hier heel lang niet geweest. En al die tijd heb ik ook niet gelopen Schaam Schaam Schaam Schaam Vanochtend heb ik mezelf bij elkaar geraapt, het geheel een trap gegeven en mezelf naar buiten geschopt. Ik heb het opgepakt bij les 16 en dat viel me helemaal niet tegen. Het ging zelfs hartstikke goed. Ik hoop nu weer in de flow te zitten dat ik weer regelmatig ga. Meestal als ik weer begonnen ben kan ik het wel weer een tijd volhouden.

Hoe is het met de blessure's? Ik moet het afkloppen, maar heb al die tijd nog nergens last van gehad gelukkig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 okt 2010 9:28    
Vrouw Weeggegevens   marrie1983
Weegclubfan voor het leven

Dieet: dr. Cohen

Reageer met quote
zo ik ben wat kwijt maar niet zoveel als gehoopt maar een min is een min dus ik kan trots zijn. Zet hem op allemaal

liefs marrie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 okt 2010 12:44    
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
Gaat goed hier, iedereen is goed bezig !!!
jipship OK !
Marrie een min is een min en wat er niet aan komt hoeft er niet af Erg blij
Twinckel, weer lekker aan het lopen,
Klaske, skeeleren is prima !!!
Hier gaat lekker, heb echt mijn ritme van dinsdag/donderdag/weekend (za of zo wat uitkomt) te pakken.
Ik kreeg na die 8 km last van mijn achillespezen en ben met mijn ouwe loopsloffies naar run2day gegaan.......... kwam hiermee thuis: SUPER, allernieuwste materiaal, weegt nix, met supergoede demping (ik heb snel last van knieeen achillespezen etc.)

en ik loop weer op wolken, nu 3 x op gerend, geen klachten en loopt lekker licht,
Succes deze week allemaal !!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 okt 2010 9:19    
Vrouw Weeggegevens   twinkel75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren les 22 gelopen, 2 x 15 min! had van te voren nooit gedacht dat dat me zou gaan lukken. Ben dus eigenlijk behoorlijk trots op mezelf.
Ben ook iets meer gaan eten. Ik merk dat ik t gewoon nodig heb, nu is 3 a 4 x per week een flink stuk loop. (ik loop om de dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 okt 2010 11:09    
Vrouw Weeggegevens   marrie1983

Dieet: dr. Cohen

Reageer met quote
ik ben zo trots ik ben al 2 kilo weer kwijt deze week. Ik heb mijn streef niet gehaal, maar ik ben tevreden. ik heb veel trek in lekkere dingen maar die 2 kilo doet me dan wel weer goed

veel succes iedereen

liefs marrie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2010 10:18    
Vrouw   app
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat super Marrie, 2 kilo eraf!!

Ik heb vanochtend les 17 gelopen en het viel me helemaal niet tegen. Het gaat eigenlijk gewoon heel goed. Helaas was het wel alweer een week geleden dat ik gelopen had, maar ik kon 's avonds steeds niet weg omdat ik alleen was met de kids. Komende week gaat het hopelijk beter. Ik probeer in ieder geval minimaal 1x per week te gaan, maar hopelijk meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2010 10:43    
Vrouw Weeggegevens   C2805
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Streef net niet gehaald maar toch ontzettend blij met wat er al af is!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2010 12:39    
Vrouw   app
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Voor iedereen die hierna nog even door wil/moet, er is een nieuw sprintje voor Evy-fans.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 okt 2010 16:10    
Vrouw Weeggegevens   Klaske
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Calorieen tellen

Reageer met quote
@ kleinestorm Wat een mooie nieuwe schoenen! Ik ben jaloers, ga ook maar eens naar Run2Day met mijn ouwe sloffies. Misschien helpt het tegen de blessure (knie).
@ Twinkel75 Goed zeg dat lopen, fantastisch dat je 2x15 minuten kunt lopen!
@ marrie 1983 je bent wel afgevallen! IK ook maar 2 kg, maar het bewegen zit weer in het ritme en dat is ook belangrijk.
@ jipship goed dat je weer bezig bent, hou vol!
Ik loop momenteel 2x10 minuten i.v.m. knie, daarnaast wandelen en fietsen. Daardoor gaat het afvallen wel minder hard, maar ik kom tenminste niet aan. Ik ga zeker meedoen met de volgende sprint, leuk!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 okt 2010 9:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16
Pagina 16 van 16