Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie doet er mee minderen met suikers.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo weinig mogelijk suiker betekend geen ongezonde tussendoortjes, geen zelf toegevoegde suiker. Ik mis de latte caramel nu al Lachen Af en toe neem ik nog wel zoet op brood en bv een aangelengd glas limonade, wanneer ik trek heb in zoet. Daarnaast mogen gezonde suikers in de vorm van fruit ook.

De wandeling heeft me goed gedaan, maar voel me nog niet goed, hoofd bonkt.. ga even een uurtje liggen, gelukkig kan dat nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Dit sprintje duurt nog 7 weken: 7x7 dagen is 49 dagen. Kun je mooi de rest van dit sprintje gebruiken om aan dat 40 dagen doel te werken! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 22:40    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Dit sprintje duurt nog 7 weken: 7x7 dagen is 49 dagen. Kun je mooi de rest van dit sprintje gebruiken om aan dat 40 dagen doel te werken! Erg blij

Daar dacht ik ook net aan. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 22:54    

Reageer met quote
Dat komt goed uit Lachen

Heb gisterenavond zo'n zin in zoet gehad.. maar heb het niet gedaan. Drie maaltijden gegeten en extra gedronken, was blij dat ik naar bed kon hihi. Vandaag ga ik weer nieuwe groente en fruit halen, weekend werken, dan ga ik ook vroeg naar bed. Moet goed komen en de 6 ons plus, was vanmorgen weer 6 ons min, ik ben tevreden!

Het afkicken zal wel beginnen.. Ik wens jullie een fijn weekend, ik kom me maandag weer melden.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 8:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed van jou Vlinder.
Dat geloof ik dat je dan graag naar bed wilt, bij mij hetzelfde. Huil huil
Maar je kunt trots zijn op jezelf.

Jij ook een fijn weekend en werkse.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 9:54    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Dat komt goed uit Lachen

Heb gisterenavond zo'n zin in zoet gehad.. maar heb het niet gedaan. Drie maaltijden gegeten en extra gedronken, was blij dat ik naar bed kon hihi. Vandaag ga ik weer nieuwe groente en fruit halen, weekend werken, dan ga ik ook vroeg naar bed. Moet goed komen en de 6 ons plus, was vanmorgen weer 6 ons min, ik ben tevreden!

Het afkicken zal wel beginnen.. Ik wens jullie een fijn weekend, ik kom me maandag weer melden.

Succes allemaal.

Goed gedaan Vlinderrrr, dat je de zin in zoet hebt weerstaan.

Succes met de weekenddienst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 19:53    

Reageer met quote
Hoe gaat het hier?

Ik eet nog altijd geen bloem en suiker, afgezien van een halve reep (8 blokjes, verdeeld over de dag) deze week bij een verjaardag... pure chocola met hazelnoten. Ook wat witte rijst gegeten.
Dat heeft meteen weer tot meer eetdrang en uitglijders geleid. Maar geen zoetigheid of meel meer genomen.

Het is nu op een week na, een vol jaar geleden dat ik besloot te stoppen met zoetigheid eten. Heb het sindsdien zo'n 5 keer gedaan, telkens maar kleine hoeveelheden. Voorlopig lijkt het erop dat ik het ook beter kan blijven mijden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 17:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Niet zo goed. Verward
Krijg de drive nog gewoon niet te pakken, maar heb in jouw boekje gelezen over de beloning en dat heeft mij aan het denken gezet om ook mezelf een beloning te geven als ik 40 dagen geen ongezonde suikers eet.
Ik ga voor een ring, dat wil ik al zolang, eerst wilde ik het voor mijn verjaardag maar dit is voor mij een mooie stimulans om er voor te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 19:45    

Reageer met quote
tantezus schreef:
Niet zo goed. Verward
Krijg de drive nog gewoon niet te pakken, maar heb in jouw boekje gelezen over de beloning en dat heeft mij aan het denken gezet om ook mezelf een beloning te geven als ik 40 dagen geen ongezonde suikers eet.
Ik ga voor een ring, dat wil ik al zolang, eerst wilde ik het voor mijn verjaardag maar dit is voor mij een mooie stimulans om er voor te gaan.

Goed idee om voor een beloning te kiezen! De ring staat dan voor 'trouw aan jezelf'!

Misschien kun je ook iets kiezen dat je elke dag als beloning kunt gebruiken? Kan iets heel kleins zijn zoals mijn idee met het douche-schuim... of dat je een sticker in een schriftje plakt voor elke dag dat het goed ging... Of een puzzeltje of spelletje mogen doen...
Ik heb ook gelezen van iemand die als beloning voor een dag goed gedrag wat bubbeltjesplastic mocht stuk knijpen! Erg blij

Voor mezelf heb ik nu dus ook een soort 'straf' bedacht: als ik me NIET aan mijn plan houd mag ik dus niet mijn favoriete douche-product gebruiken en moet ik een product gebruiken dat ik minder graag gebruik. (Komt dat ook nog een keer op).

Je kunt ook een beloning bedenken voor als je het één week hebt volgehouden. B.v. een lekker geurtje of zeepje of een boek of een tijdschrift of zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 20:27    

Reageer met quote
Hoe ging dat toen je begon met het stoppen van zoetigheid, met vallen en opstaan of cold turkey Kordiya? Knap hoor 5x in een heel jaar, ik red 5x in de maand niet eens Lachen

Tantezus, ik probeer net als jij om de drie uren te eten, 9/12/15td/18 als ik vrij ben.. eventueel een extra tussendoortje. Heb nu ook echt zin in gezond eten.

Goed idee van jullie om te belonen. Ik ben ontzettend aan het afkicken, moe, hoofdpijn, misselijk, na het avondeten knap ik op. Gisteren in de winkel van alles vast gehad, gekeken naar de kcal en mezelf afgevraagd is dat het waard? Eén moment genieten en de hele suikerspiegel weer in de war? Ik heb het niet gedaan!! Ben gezwicht voor een pak griesmeelpudding, ach dat mag haha. Best een beetje trots Erg blij

Ik mag van mezelf in het weekend wel wat lekkers, maar ik kon het nu weerstaan. Volgend weekend is mijn vader jarig en ik ga naar vriendinnen, dan mag ik wat lekkers, ik stel het uit. Ga nu het eten opwarmen, zilvervliesrijst met kip en wokgroenten en twee gebakken eitjes smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 17:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23  Volgende
Pagina 21 van 23