Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie doet er mee minderen met suikers.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
tantezus schreef:

Vanmiddag bij mijn moeder de koek afgeslagen, had een bakje fruitsalade meegenomen, dus hebben we toch samen zitten smikkelen, weet je fruit is zeker zo lekker als koek. smullen

Maar nu ben ik op, mijn hoofd voelt als watten, hoofdpijn en gewoon moe...
ff afwassen en dan eten en vanavond op tijd naar bed, heb afgelopen nacht slecht geslapen.

HARTSTIKKE GOED! Het is gelukt dus! Applaus Applaus Applaus U gaat door voor de koelkast! Cool Lachen

Ook een mooi beeld inderdaad, van de hond.
Heb ook weleens gedacht: tegenwoordig bij het opvoeden van een hond is het de bedoeling dat je ongewenst gedrag zoveel mogelijk negeert en onmogelijk maakt - dus als de hond de krant kapot scheurt, de krant zonder iets te zeggen wegleggen, niet mopperen, geen aandacht aan besteden maar gewoon afpakken en wegleggen. Als de hond daarentegen iets doet wat je wél wilt, positief gedrag laat zien dus, dan prijs je UITBUNDIG en geef je knuffels.
Zo zouden we ook met onszelf moeten omgaan. Niet teveel aandacht voor wat er mis gaat maar wel flink prijzen en complimentjes voor jezelf als je het goed doet! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 20:17    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb het moeilijk.. na karig eten door de misselijkheid, nu het gevoel te moeten inhalen, maar goed dat ik niets in huis heb Rollende ogen want het liefst ging ik proppen Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 20:20    

Reageer met quote
Tantezus Applaus Disco Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 20:25    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nu ander halve week aan het vasten, val niet af maar zit wel goed in mn vel,
En dat is best een lekker gevoel
Maar toch die weegschaal zie ik toch graag richting 70 kg gaan.
Heb vanaf maandag weer het sporten n lopen weer opgepakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 8:57    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya wat een mooie gezegde.
Probeer dat te onthouden. Lach

En Vlinder was dat gevoel snel over?
Balen he dat je het gevoel hebt om je helemaal vol te proppen omdat je overdags weinig op heb.
Maar goed dat je niet veel in huis had.

Mij is het gelukt om geen zoetigheden te eten gisteren, wel heb ik gisteravond chips op, maar daar zat geen suiker in, was niet echt de bedoeling maar ach niets om geven ik geef mezelf een knuffel wat wel goed gegaan is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 9:02    

Reageer met quote
@Vlinder, helaas ken ik het gevoel ook,
Soms moet je gewoon zoetigheid pff.
Zo gaat het een paar dagen goed en dan ineens, IK MOET ZOETIGHEID.
En daarna komt de spijt weer.
Ik word al 8 jaar niet meer ongesteld maar elke maand rond de 23 ste oooo dan krijg ik hoofdpijn en dan moet ik gewoon zoetigheid. Kzeg het ook altijd ik voel nog steeds wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
En na die week gaat het gewoon weer goed.

Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 9:15    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Heb het moeilijk.. na karig eten door de misselijkheid, nu het gevoel te moeten inhalen, maar goed dat ik niets in huis heb Rollende ogen want het liefst ging ik proppen Geschokt

Ah wat naar voor je. Ik hoop dat je je inmidddels beter voelt en dat je weer gewoon kunt eten, en dan gezonde dingen! Hou ons op de hoogte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 9:37    

Reageer met quote
tantezus schreef:

Mij is het gelukt om geen zoetigheden te eten gisteren, wel heb ik gisteravond chips op, maar daar zat geen suiker in, was niet echt de bedoeling maar ach niets om geven ik geef mezelf een knuffel wat wel goed gegaan is.

Gewoon doorgaan. Inderdaad wees trots op wat er goed ging!

Chips zijn van aardappel gemaakt. Zit ook veel koolhydraten in. Je brein blijft zoeken en proberen om je te verleiden om iets te eten waardoor het zich 'beter' voelt omdat het nog niet gewend is aan je nieuwe manier van doen.
Laat je niet voor de gek houden! Als het even kan gewoon vasthouden aan gewoon gezond eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 9:39    

Reageer met quote
Gisteravond alleen nog wat blokjes kaas gegeten, wanneer ik moe ben krijg ik ook trek, valkuil.. Vandaag helaas niet gegaan zoals ik wilde, heb een Indische cake gekocht en vanavond pizza gegeten en een toetje. Zo af en toe zwicht ik voor een melkproduct smullen pizza is warm eten, de cake was geen goed idee, maar heb de helft in de vriezer gedaan.

@shakena, wat apart dat je dat blijft aanvoelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 18:51    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Gisteravond alleen nog wat blokjes kaas gegeten, wanneer ik moe ben krijg ik ook trek, valkuil.. Vandaag helaas niet gegaan zoals ik wilde, heb een Indische cake gekocht en vanavond pizza gegeten en een toetje. Zo af en toe zwicht ik voor een melkproduct smullen pizza is warm eten, de cake was geen goed idee, maar heb de helft in de vriezer gedaan.

@shakena, wat apart dat je dat blijft aanvoelen.

@Vlinder,
.ja dar vind ik ook, volgens bloedwaardes ben ik door de overgang heen. Maar volgens arts kan je dit houden tot je 80ste
Nou dat hoop ik toch niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 19:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 14 van 23