Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

wie doet er mee minderen met suikers.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:
tantezus schreef:

Wordt er zolangzamerhand niet goed van, maar geef niet op, heb nog niets gesnoept tot nu toe,maar het wordt wel steeds moeilijker, heb zo;n zin in van alles en nog wat. Geschokt

Goed zo, goed zo, hou vol, hou vol! Na 3 dagen heb je het ergste achter de rug, na vijf dagen wordt het echt al makkelijker. Geef niet toe, je brein houdt je voor de gek!

Heb een gigantische grote beker water op en er staat thee af te koelen. Ik zit echt vol van het water geen zin meer om te snoepen...
Ik moet winnen niet mijn brein.
Dank jullie wel voor jullie berichtjes bloempje en kordiya.
Schrijven hier helpt zeker. Erg blij
Het heeft me net dat zetje gegeven om vol te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 20:35    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Kordiya schreef:
bloempje666 schreef:
ja erg he tantezus...
ik ben dus voor t avond eten toch nog gezwicht voor 1 wafel, maar ben er wel blij mee want nu kan ik tegen mijzelf zeggen dat ik al wel wat lekkers heb gehad en nu na 7 uur echt niet meer moet gaan eten..
Ook het hier typen helpt al merk ik.
Ik kom zo een beetje uit het meest erge suffe... ik geef mezelf zo een schop onder de kont en ga aan de slag!!!

ja kan zo lastig zijn. Bij moeheid geef je eerder toe. Voor een volgende keer misschien zorgen dat er iets gezonds voor het grijpen ligt als je vlak voor het eten veel honger hebt.

Was t maar honger...
Met honger kan ik me nog wel beheersen
Het is meer de trek die t onbeheersbaar maakt...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 20:46    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
nou het is me gelukt!
Na hier geschreven te hebbe, ben ik eerst nog even de keuken op gaan ruimen, zoon naar bed gebracht en voor hem nog even een kindermeditatie om tot rust te komen op gezet. Daar vroeg hij zelf om. Ik ben er even lekker bij gaan liggen en toen hij lekker in slaap was gevallen was ik ook weer helemaal relaxed alsof ik een mini powernap had gedaan Lach

Daarna de was gaan ophangen en mijn workout gedaan.
Uiteindelijk ook vandaag de 10.000 stappen nog gedaan, dus al met al een sucesvolle dag, behalve dat ik wel iets teveel heb gegeten.
Maar goed, ik heb wel erg genoten daarvan Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 23:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zo Bloempje, je kunt trots zijn op jezelf.

Ik ben ook trots op mij, want heb ook niets gesnoept. cheerleader
Maar beweeg momenteel wel te weinig.
Morgenmiddag staat er een wandeling gepland en vandaag misschien op de crosstrainer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 8:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga vanmiddag naar mijn moeder en daar krijg ik altijd lekkere koek enzo.
Maar dat wil ik helemaal niet nu.
Ik heb van een vriendin de tip gekregen om iets gezonds mee te nemen en dat ben ik van plan en nu maar hopen en er tegen vechten om geen koek aan te nemen van mijn moeder maar de mijne op te eten. Erg blij

Ik laat weten of het is gelukt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
bloempje666 schreef:

Was t maar honger...
Met honger kan ik me nog wel beheersen
Het is meer de trek die t onbeheersbaar maakt...

Bij mij werkt het zo dat ik moet voorkomen dat ik honger heb wanneer ik probeer af te kicken van zoetigheid. Honger + afkicken = toegeven, bij mij.

Als het geen honger is maar trek... ja, dan is het 't brein dat zit te smeken om zijn drug! Erg blij

bloempje666 schreef:
nou het is me gelukt!
Na hier geschreven te hebbe, ben ik eerst nog even de keuken op gaan ruimen, zoon naar bed gebracht en voor hem nog even een kindermeditatie om tot rust te komen op gezet. (...)

Daarna de was gaan ophangen en mijn workout gedaan.
Uiteindelijk ook vandaag de 10.000 stappen nog gedaan, dus al met al een sucesvolle dag

Wat goed! Poeh echt een prestatie om zoveel te doen wanneer je al moe bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 13:55    

Reageer met quote
tantezus schreef:

Ik ben ook trots op mij, want heb ook niets gesnoept. cheerleader
Maar beweeg momenteel wel te weinig.
Morgenmiddag staat er een wandeling gepland en vandaag misschien op de crosstrainer.

Super! Het is je gelukt! Zie je wel, je kunt het! cheerleader cheerleader cheerleader

Wees lief voor jezelf en doe het rustig aan. Alleen de zoetigheid vermijden kost nu al veel van je wilskracht en energie. Bewegen is fijn als je je er beter door voelt maar ga je wilskracht niet opverbruiken door jezelf te dwingen meer te bewegen, zou ik zeggen.

Bij Bright Line Eating hebben ze het over 'bunny slippers', dat je de eerste dagen waarin je begint met suikers te vermijden als het ware van die grote pluche sloffen aan moet doen met konijntjes erop of andere zachte luxe sloffen. Dat je je voorstelt dat je zo die dagen door gaat: je bent zacht voor jezelf en geeft jezelf toestemming om het op alle fronten kalm aan te doen, het enige waarin je streng moet zijn is om van de zoetigheid af te blijven. Vond ik wel een mooi beeld.

tantezus schreef:
Ik ga vanmiddag naar mijn moeder en daar krijg ik altijd lekkere koek enzo.
Maar dat wil ik helemaal niet nu.
Ik heb van een vriendin de tip gekregen om iets gezonds mee te nemen en dat ben ik van plan en nu maar hopen en er tegen vechten om geen koek aan te nemen van mijn moeder maar de mijne op te eten. Erg blij

Ik laat weten of het is gelukt.

Goed plan! Goed dat je het hier neerzet! Hou ons op de hoogte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 14:01    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Goed bezig allemaal!

Het lijkt mij verstandig om niet meer vier of vijf bananen tegelijk te kopen, maar 1 of 2, wanneer ik trek krijg vergrijp ik me Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 15:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat mooi geschreven over die pantoffels. Lach
Ik heb ook een mooie tekst uit het boek van Yvonne Lemmers.
Zij zegt: je lijf------je hond

Doe net of je lichaam je hond is ---- wees er streng maar lief voor.
Geef het een aantal keren per dag goede voeding
de hele dag door water,
diverse keren per dag beweging,
en voldoende rust.

Vanmiddag bij mijn moeder de koek afgeslagen, had een bakje fruitsalade meegenomen, dus hebben we toch samen zitten smikkelen, weet je fruit is zeker zo lekker als koek. smullen

Maar nu ben ik op, mijn hoofd voelt als watten, hoofdpijn en gewoon moe...
ff afwassen en dan eten en vanavond op tijd naar bed, heb afgelopen nacht slecht geslapen.

Vlinder jammer he dat er overal een limiet op staat, Geschokt zelfs iets wat gezond is kan teveel van het goede zijn.
Je kan ook een bakje maken met allerlei soorten fruit zoals een 1/2 banaan, druiven,mango enz. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 17:32    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Goed bezig allemaal!

Het lijkt mij verstandig om niet meer vier of vijf bananen tegelijk te kopen, maar 1 of 2, wanneer ik trek krijg vergrijp ik me Lachen

Ha, ja, waarom geen granny smiths appels hè?
(Waarschijnlijk omdat bananen één van de meest zoete en calorierijke fruitsoorten zijn).

Heel verstandig voornemen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 20:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 13 van 23