Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee 40 dagen niet snoepen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Midde
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Faas Voorthuizen schreef:
Klasbak Midde!

@Faas Voorthuizen

Dank je Faas !
Maar ik moest em wel ff opzoeken hoor, had nog niet eerder van klasbak gehoord, ben niet zo thuis in de wielerwereld.

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 20:56    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nog zo’n klasbak!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben de term ook maar even gaan opzoeken. Lachen

Stevelina, van suiker afkicken geeft soms ook hoofdpijn. Houdt vol, niet aan toegeven, want dat brengt je niet verder immers. Lach

Ik heb niet gesnoept. Wel nog wat gegeten voor het slapen gaan (laat naar bed vanwege allerhande boodschapjes dus trek) maar dat was gewoon brood met beleg. Lach Ook geen aanvechtingen gehad. Daar ben ik wel blij mee trouwens. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 0:53    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Gisteren niet helemaal naar mijn zin gegeten, teveel, s avonds nog wat extraas (snee rogge, krentenbrood) maar accepteer dat ik dat af en toe laat gebeuren.
Wil er niet in blijven hangen, met nieuwe energie vooruit.

Geen probleem, vandaag gewoon weer, eet, beweegplan maken en gewoon weer doorrrrrrr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 7:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Precies klasbakken!!!!

Gek is dat, voor mij is die term zo vertrouwd. Komt dus uit het wielrennen. Zou dat komen omdat ik bijna altijd per fiets op vakantie ga?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Bedankt voor jullie steun van gisteren.
IK HEB NIET GESNOEPT, HEB ER NIET AAN TOEGEGEVEN. Applaus
En vanmorgen op de weegschaal gestaan en Geschokt er is maar liefst 2.7 kilo af.
Het is vooral veel vocht wat ik kwijt geraakt ben.
Dinsdag woog ik 106.3 en nu 103.6. omgedraaide cijfers. Cool
Ik was echt verbaasd dat er zoveel af is maar dit geeft me wel moed om nu ook het weekend door te zetten.
Ik zag enorm tegen het weekend op met allerlei lekkere dingetjes in huis maar voor mij is er niets bij.
Ik ga vandaag ff neuzen wat ik voor mezelf gaat bakken.
Ik ben trots op mezelf.
Ik heb gisteren ff gegoogeld en er staat een heel lijstje hoe je lichaam er op reageer bij het minderen van suikers.
Ik voel me nog steeds niet echt fit maarre ik ga "vrolijk"door, dit geeft me een boost qua gewicht.

Midde ook ik ben trots op jou dat je niet toegegeven hebt omdat je je niet lekker voelde.
Hopelijk heeft het dutje je goed gedaan, en een trots gevoel dat je niet gesnoept hebt.

Ha Anneke Leuk dat je meedoet! Maar goed van je dat je niet hebt gesnoept, het is zeker een strijd maar we doen het omdat we er profijt van hebben voor het lichaam.

Faas heb jij ook niet gesnoept?
Op de fiets op vakantie? Hoever fiets je altijd dan?
Daar ben ik heel benieuwd naar!

Missy het scheelt inderdaad erg veel of je het makkelijk vol kunt houden om niet te snoepen zonder aanvechtingen, want dan is het erg moeilijk om vol te houden. Ik ben blij dat je ze niet hebt gehad.

Elisabeth goed plan om vandaag weer op te letten. af en toe teveel eten kan geen kwaad en is soms misschien wel eens goed voor het lichaam heb ik eens gelezen.

Ik wens iedereen een heel goed weekend toe.
Maak er iets moois van en zet em op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
@stevelina

Heel belangrijk om het weekend niet als excuus te gebruiken om van je plan af te wijken. Iets extraas inplannen geen probleem maar niet maandag vanuit een axhterstand starten, dat is zo demotiverend.
Er is gedegen onderzoek gedaan dat mensen die gelijkmatig eten, dus elke dag zo n beetje hetzelfde, ook in het weekend, vakantie, feestdagen, ook minder schommelen in gewicht, tja eigenlijk wel logisch. En dus minder frustratie ervaren omdat er geen periodes zijn van streng zijn, je zelf alles ontzeggen, enz.

Kortom kleine stapjes, porties kleiner maken, gezond kiezen, leren Nee zeggen en dan mijn lijfspreuk:
Mijn lijf niet vullen maar voeden!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 8:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Stevelina,

We wegen evenveel vanmorgen. Beiden 103,6. Wat leuk, dat schept een band!!

Ik ben een fietsvakantieganger ja. Een stel van mijn fietsreizen vind je hier: www.aartveldhuizen.nl
Klik dan vooral door op ‘Ga toch fietsen!’

Mijn grootste reis was van Sneek naar Asisi, bij Rome. 2500 km in 24 fietsdagen. Anderhalf jaar geleden met mijn vrouw naar de Middellandse Zee gefietst, het jaar daarvoor naar Passau.

Deze zomer wordt het geen grote fietsreis, we zijn net verhuisd en hebben hier nog het nodige te doen. Misschien een paar weekjes door NL fietsen. Voor mijn volgende solofietstocht wil ik de Greenvelo rijden, in OostPolen, een prachtige zeer lange route dwars door de natuur met veel wildkamperen. Kijk maar eens hier: http://greenvelo.pl/en/map. Ooit zou ik nog eens naar Jeruzalem willen fietsen vanuit huis, maar dat lukt niet zonder onbetaald verlof op te nemen....

Tamelijk fanatiek dus.

Laatst aangepast door Faas Voorthuizen op zo 10 mrt 2019 0:16, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 17:40    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Faas. Was wel nieuwsgierig, maar helaas kon de link niet openen. Ik fiets ook graag, vandaar. Niet van die grote fietstochten meer hoor. De leeftijd hè.
Vandaag niet gesnoept. 2 x Nee gezegd tegen een whiskey. 1 x tegen een wijntje. 2 x tegen borrelnootjes en 2 x tegen chocolade smullen nootjes. Nou dat zijn heel wat calorieën. Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 20:22    
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hai allemaal, ik wil voor een trouwerij begin mei een fiks aantal kilo verliezen. Niet snoepen, drinken en hartig snacken zijn mijn voornemens om dit doel te bereiken. Succes allemaal!

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 20:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 10 van 22