Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee 40 dagen niet snoepen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag Missy,

Zeker: ziek ben je als je ziek bent.
Maar er is ook een overdrachtelijke vorm van kijken naar ziekte en gezondheid. En dan kom je op het terrein van leren omgaan met je beperkingen. Dat zullen we allemaal op den duur moeten leren. Uiteindelijk gaat het daar dus om.

Inderdaad: ik werk deels in de verpleeghuizen. Hospitalisatie en infantilisering wordt daar steeds minder, tenminste wel in de instelling waar ik werk. Steeds meer gaat het om mensen helpen 'beter' te worden, ook al gaan ze allemaal na verloop van tijd in een kist naar buiten. Alle zorg in de instelling is er gericht op dat de bewoner een weg vindt om verder te gaan. Wat dat betreft kom ik doodzieke mensen tegen die in feite veel gezonder zijn dan ik....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 14:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Definitie van gezond is de afwezigheid van ziekte. Lachen Iemands coping skills is weer wat anders Faas. Lach

En nu moet ik rennen, het verpleeghuis wacht op deze nachtzuster. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2019 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Gisterenavond was ik wat flauw dus heb ik wat zoethout genomen, valt dat eigenlijk onder snoepen ? FF Denken...
Heel vroeger kocht ik het wel bij de snoepwinkel maar tegenwoordig ligt het alleen nog bij de kruiden- en healthwinkels.
Voor de rest niets gesnoept of gesnaaid gelukkig.

Iedereen een fijne & snoepvrije dag !

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Vind op een houtje bijten echt niet snoepen Lachen
En ook nog eens laag in calorieën.
Nadeel van zoethout is wel dat je lijf meer vocht vast gaat houden dus vandaag weer goed drinken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 7:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
In absolute zin heb je natuurlijk gelijk. Maar de gedachte die ik naar voren bracht is wel de wissel die het ministerie en de gezondheidszorg momenteel maakt. Zie ook de documentaire van WNL van gisteravond. De teneur gaat naar welzijn en naar denken over gezondheidszorg in termen van comfort.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 7:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren slecht gegeten, frites. Toen ik thuiskwam, bleek mijn vrouw grieperig thuisgekomen te zijn en dochterlief naar de snackbar te gaan. Ik had beter twee boterhammen met iaas en een eitje kunnen nemen. Nu een opgeblazen gevoel. Niet meer doen!

Vandaag gaan we er weer voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 7:21    

Reageer met quote
Op zich is frites eten geen probleem mits je je portie klein houdt en er groente bij eet om aan vezels en vitamine te komen.

Ik ben gek op frites, vooral die lekkere dikke, eet dat nog steeds wekelijks. Haal het tegenwoordig niet meer bij de snackbar maar uit de airfryer.
ja, het zijn die kleine veranderingen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Midde ik neem zoethout thee als ik me duizelig of flauw voel en ik vind het absoluut niet bij snoepen horen, op dat moment heb je het ff nodig.

Missy werkse en goed van je dat ook jij niet hebt gesnoept.

Faas jammer dat je een opgeblazen gevoel kreeg van de frites. Heb je er ook iets van groente bij gegeten? meestal scheelt dat wel voor een opgeblazen gevoel,. heb het gisteren ook gegeten maar wel met rauwkost erbij.maar net wat Elisabeth zegt niet teveel en ook ik eet het tegenwoordig uit de air fryer, en dat bevalt mij veel beter dan uit de frituurpan, ik voel me veel minder opgeblazen.
Beterschap met je vrouw.

Elisabeth ik wil je bedanken voor je ei openener [sorry ik schrijf het verkeerd en weet ook niet hoe ik het moet schrijven maar je zult wel begrijpen wat ik bedoel} Lachen
Ik heb gisteren mijn { kleine} koekje afgeslagen bij de koffie dat ik altijd neem, ik dacht na : hoe zou de koffie smaken zonder dat koekje en het smaakte hetzelfde zonder. Lachen Dus vandaag weer koffie zonder dat koekje.

Verder heb ik mijn dag goed afgesloten.
Heb echt niets gesnoept en ook geen chips gehad gisteravond.
Ben mijn tanden gaan poetsen en lag om 22 00 uur "al"op bed zodat ik niets meer kon eten.
Ik ben trots op mezelf en heel blij met jullie.
Op deze manier lukt het me beter omdat ik lees dat jullie het wel kunnen en ik niet Schaam Schaam
Daarom is het mij ook gelukt gisteren.
Vandaag nog zo'n dag.

Iedereen weer heel veel succes en maak er een mooie dag van.

Laatst aangepast door Stevelina op vr 08 mrt 2019 8:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 8:18    

Reageer met quote
@stevelina

Geen dieet boek maar wel handvatten om anders te leren denken over eten, omgaan met moeilijke momenten, hongergevoelens, teleurstelling, sociale druk, gewoontes ombuigen en vooral de motivatie hooghouden!

Beck s dieetoplossing, train je brein, denk slank.

Nog steeds, ben 3 jaar onderweg, op mijn nachtkastje.
Cognitieve gedragstherapie wordt tegenwoordig ook ingezet na een maagverkleining.
Want ook daar geldt dat als je gedachten over eten niet verandert je weer zult gaan groeien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
Elisabeth01 schreef:
Vind op een houtje bijten echt niet snoepen Lachen

Lachen Lachen

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 8:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 8 van 22