Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Wie doet er mee 40 dagen niet snoepen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Leuk Pieterke, welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt Faas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2019 21:39    
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Faas Voorthuizen schreef:

@pondje: mooi dat je meedoen. Zet’m op! Het is voor het goede doel: je bruiloft!!!!

Dank voor je enthousiaste onthaal Faas maar ik ga naar een bruiloft, niet mijn bruiloft. Evengoed een geldige reden om serieus aan de bak te gaan. Jij ook suc6!

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 0:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Pieterke, leuk dat je mee komt doen. Lach

Ik heb gisteren nacht (in gedeeltes) je eerste reisverslag gelezen Faas, wat schrijf je dat leuk! Ik kreeg spontaan zin in een fietstochtje, tot ik naar buiten keek dan toch. Rollende ogen Want het weer blijft maar herfstachtig he? Brrr wat had ik het koud en was ik nat geworden bij de training zondagmorgen. Ik had de koffie beurt en had er daarom (traktatie is gebruikelijk) een pak Jodenkoeken meegenomen. Daar kan een dekseltje op met die regen. Lachen Heb er zelf niet van genomen. Trots op mezelf!
Nu staat de open verpakking -ging natuurlijk niet op- thuis in de kast. Gelukkig komt dat wel op en niet door mij. Lachen Anders vraag ik mijn zoon weer een keer op de koffie van de week. Dat helpt ook. Ik val van me stoel van het lachen!

Ik probeer nu elke dag een stilte moment te nemen. Al is het maar een kwartiertje. Even hoofd leeg laten lopen en zo naar binnen te keren. Valt nog niet mee in de drukte van elke dag. Lach

Ik lees nu ook The Power of Now nog eens. Van Eckhart Tolle. Blijft een mooi boek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 1:09    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Zo, nieuwe week, heb er weer zin in om de uitdaging aan te gaan!

Eet, beweegplan maken en effuh denken hoe de moeilijke momenten goed door te komen.

Kom op allemaal, ga ervoor, makkelijkste vind ik het niet in huis halen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 7:13    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@pondje: oef, foutje van me. Maar allicht, wie weet leidt het gaan naar een bruiloft nog eens tot een eigen bruiloft......

@flying missie: bar weer om te fietsen ja, heb ik dus ook maar niet gedaan. Beter weer om wat te lezen. Knap dat je de jodenkoeken laat staan. Hier hetzelfde. Er stonden van die lekkere bakkerskoeken in de kast. Eerst bleven er nog twee en een halve over, later nog een. Ik ben ervan afgebleven!

‘s Nachts lezen van mijn teksten werkt vast prima: je valt er zomaar van in slaap.
Maar zie je dat je helemaal niet getraind hoeft te zijn om op fietsvakantie te gaan? Als je per dag drie uurtjes op je zadel kunt blijven zitten, zit je zo in Parijs of Berlijn. En het kost ook nog eens bijna niks en je valt er nog van af ook! Nee, ik snap nooit waarom mensen met het vliegtuig gaan. Daar lijkt me niks aan. De reis, die is voor mij het doel, het onderweg zijn, net als in het leven.
Knap dat je een kwartiertje per dag de stilte zoekt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Goede morgen allemaal.

Wat een gezellige boel hier. Yes! (nederlands=

Ik ga niet op iedereen apart reageren omdat mij de tijd daarvoor ontbreekt maar wel ff tegen Faas en Pieterke. en pondje.
Faas wat maak jij een lange fietstochten zeg. Geschokt
Ik heb grote bewondering voor jou, kom ik aan met af en toe 25 km. ik dacht dat dat een eind was{ althans wel voor mij. Lachen } Maar wel leuk en gezellig om te doen volgens mij.
Ik zal binnenkort jouw ervaring lezen van de link. Ik ben erg benieuwd.
Enne allebei hetzelfde wegen? leuk, dan ook allebei naar beneden en onder de 100 kilo binnenkort. Duim

Pieterke en Pondje welkom en leuk dat jullie meedoen.en ik hoop dat wij je kunnen stimuleren om door te zetten.

Verder wil ik zeggen dat het bij iedereen goed gaat en goed vol houdt op de een een klein stukje gebak toe.
Ook ik heb gisteravond een piepklein stukje sneeuwster op Schaam Schaam Maar dat is ook het enige.... voor de rest heb ik alles afgeslagen.
En wat ik ook een fijn vind... de afkickverschijnselen zijn over en ik krijg er nu iets meer energie door zodat ik vandaag weer eens op de crosstrainer ga, en ook voel ik minder gewrichtspijnen.
Dus ik merk dat ik op de goede weg ben.
Dus bij deze...

Zet em op dames en heer, je lichaam is je er dankbaar voor.
Veel succes deze week.

Laatst aangepast door Stevelina op ma 11 mrt 2019 11:53, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Midde schreef:
Hier gaat het nog steeds goed met het niet snoepen & snaaien, ik vindt deze vastentijd tot aan de Pasen 21 april ook een hele mooie houvast en daarna begint op 5 mei de Ramadan, ook dat is een tijd van matigheid dus wordt het voor mij wederom niet snoepen & snaaien t/m 4 juni.
Beide perioden vind ik een hele fijne tijd om eens stil te staan bij hoe goed we het hebben & om dankbaar daarvoor te zijn en die dankbaarheid weer door te geven.

Midde Goed plan. Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 8:59    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet

Reageer met quote
@pondje
@Pieterke
Leuk dat jullie ook mee doen, succes !

@Flying Missy
Goed dat je zelf geen jodenkoek hebt genomen.

@Elisabeth01
Je bent je al druk aan het voorbereiden op deze week, toppie.

@Faas Voorthuizen
Ook van de koeken afgebleven, superrr.

@Stevelina
Fijn dat de afkickverschijnselen over zijn.

Hier gaat t nog steeds goed, op naar een nieuwe snoepvrije week.
Succes allemaal !

MIJN CHALLENGE 114,6 kg. = laagste gewicht ooit hier op de weegclub !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 11:47    
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Faas Voorthuizen schreef:
@pondje: oef, foutje van me. Maar allicht, wie weet leidt het gaan naar een bruiloft nog eens tot een eigen bruiloft......

Haha, Faas, als dat zou kunnen... graag. Partner is al 23 in beeld maar nog steeds geen ring Lachen

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2019 14:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 12 van 22