Auteur |
Bericht |
martijnvang Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 14-11-2011 Berichten: 1728 Dieet: Gezond eten en sporten Woonplaats: boxtel
|
|
vanavond lekker 1uur op de tacx trainer getraind _________________ afvallen is een proces dat lukt niet van de een op de andere dag.
mijn motto's:
ga ervoor!
waar een wil is, is een weg ook al is de weg soms moeilijk te bewandelen!
today i will do what other's wont, so tomorrow i can do what others can't
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 09 okt 2016 23:49 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 14-11-2011 Berichten: 1728 Dieet: Gezond eten en sporten Woonplaats: boxtel
|
|
op 20-07-2017 even op de tacx getraind 1uur en 4 min, even een interval training gedaan. _________________ afvallen is een proces dat lukt niet van de een op de andere dag.
mijn motto's:
ga ervoor!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 jul 2017 3:19 |
|
 |

|
|
heerlijk op de zondag ochtend(26-8-2018) op de racefiets een rondje gemaakt. _________________ afvallen is een proces dat lukt niet van de een op de andere dag.
mijn motto's:
ga ervoor!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 aug 2018 2:42 |
|
 |

|
|
vanmorgen na de nachtdienst heerlijk een rondje op de MTB gemaakt _________________ afvallen is een proces dat lukt niet van de een op de andere dag.
mijn motto's:
ga ervoor!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 02 sep 2018 23:06 |
|
 |
|
 |
paben Ik wil afvallen bij de weegclub

|
|
hoi ik was vandaag aan het joggen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 28 jul 2020 11:55 |
|
 |
Geintje Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Beweging is voor mij een must. Elke dag fiets ik 10 km weg op de hometrainer, daarnaast een half uur Qi Gong. Niet zozeer om de calorieën dan wel omdat ik me daar fitter bij voel. Ik ben 72 en wil graag zo lang mogelijk fit en mobiel blijven. Vroeger veel teamsport gedaan, dat gaat niet meer, maar fietsen geeft ook een prima gevoel.
Wat doen jullie allemaal?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 jan 2021 9:07 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51831 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ik loop met mijn hondje ongeveer 10.000 stappen_________________ Donaties
Donaties
Na deze oproep zijn er 6 donaties binnen gekomen hartelijk dank namen bekend bij Beheerder |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 jan 2021 19:58 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 152 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Dit is een heel nuttig topic voor mij, want ik wil het bewegen weer gaan oppakken
ik heb vanmorgen gesquat en voor het eerst in lange tijd weer 2 armoefeningen met gewichten gedaan en ik heb voor het eerst touwtje gesprongen. Dat laatste hield ik niet heel lang vol, maar dat ga ik opbouwen. De squats 3x 15 en de gewichten beiden 3 sessies van 5._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 25 mei 2022 11:06 |
|
 |
|
|