Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

WeightWatchers-Sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miss-Amanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed gedaan Dionbi.
Ik denk dat als de weekpunten uit gezonde producten bestaan dat je ermee kunt afvallen, bestaat dit uit suiker of vettige producten ben ik bang dat je aankomt.
Verjaardagen blijven altijd moeilijk. Zelf zet ik meestal ook iets van fruitstokjes op tafel, moet zeggen dat dat redelijk goed loopt. Al het ongezonde uiteraard ook, maar dan is het voor mij de keus wat wil ik.

Straks wegen, ben zo benieuwd.
Ik ben bang voor n klein rood hokje.
Had mn periode afgelopen week gehad, en ja dan krijg ik zin in alles wat maar vettig is.
Helaas dus ook teveel van gehad.
Nu weer een paar dagen in t gareel, maar bij mij gaat dat niet ff floep en weg is t. Denk overigens bij de meeste niet. Gister wel over mn punten heen gekomen.
Positieve, 3x gaan sporten deze week& morgen ook nog.

Met z'n allen lukt het ons wel !💪
Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 5:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oefff
Toch nog 0.1 eraf. T scheelde niet veel of had n rood hokje. Deze week maar extra goed mn best doen, er moet volgende week toch echt wat meer af.
#12WekenTotAanMijnVakantie

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 10:11    
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Wat zijn we allemaal goed bezig geweest deze week, allemaal groene hokjes!

Hier ook het maandelijkse ongenoegen weer afgelopen week.. ook veel zin in lekker, niet helemaal fit en veel stress / spanning op het werk.. ik hoop dat het meevalt op de weegschaal maandag... Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 11:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat is t toch spannend iedere week opnieuw weer he astrid.
Laat t werk ook op t werk, probeer t niet mee naar huis te nemen. Misschien kun je met een collega praten erover?

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 13:19    

Reageer met quote
Miss-Amanda schreef:
Wat is t toch spannend iedere week opnieuw weer he astrid.
Laat t werk ook op t werk, probeer t niet mee naar huis te nemen. Misschien kun je met een collega praten erover?

collega's zijn wel op de hoogte, die hebben momenteel ook even veel stress. We hebben volgende week een belangrijke audit, en daar moet nog heeeeel veeeeeel voor gedaan worden... Verward
Maar na komende week zou het beter moeten worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 13:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Astrid
Als er nog veel gedaan moet worden neemt idd de stress toe. Succes !

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 14:45    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Ondanks een weekend waarbij er eigenlijk veel dingen niet gepland of veel punten waren, vanmorgen toch 0.5kg er af. Ben er heel blij mee! Komende week weer strak in regime en dan gaan we lekker door Erg blij

Zaterdag begrafenis aan de andere kant van het land, dus weinig drinken, 2 bolletjes met vol-vette kaas, savonds echt geen zin om te koken en dus 2 bolletjes met frikandel (uit de grillpan). Savonsd kwamen er vrienden op bezoek en brachten gebak mee, dus een stuk chocoladetaart.
Zondag een high tea met vriendinnen waar ik echt gewoon genoten heb. Savonds verder niks meer. Maandag in de stad lunchen (broodje carpaccio) en later nog een stuk van het chocolade gebak (de rest wat over is gaat weg!)

Al met al dus een flink fout weekend achter de rug, en dus des te blijer dat ik een groen vakje heb. Heb om de bovengenoemde punten heen verder wel héél goed opgelet. Jippie!! Nu doorrrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 16:09    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben na de griep van vorige week blijven hangen op het zelfde gewicht.

Vandaag druilorenweer, niet te wandelen, dus ik heb mijn bladmuziek bestudeerd, Latijns, dat is weer even wennen. De Carmina Burana, bijzondere muziek.

Astrid ben je al uit de audits? Ik herinner me van het werk, de drukte, spanning en dan viel het steeds toch weer mee. Want iedereen is eigenlijk altijd heel bewust bezig.

Hoop dat je er niet teveel last van hebt gehad..

groetjes
Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Karin welkom!! Beetje laat met bijlezen. Jij zit al op een gezond gewicht zag ik, knap hoor.

groetjes Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 17:32    

Reageer met quote
Rozebottel schreef:
Astrid ben je al uit de audits? Ik herinner me van het werk, de drukte, spanning en dan viel het steeds toch weer mee. Want iedereen is eigenlijk altijd heel bewust bezig.

Nee, de audit is vandaag en morgen. En dan waarschijnlijk maandag nog een 'onverwachtse' audit.
De spanning / stress is nog wel aardig aanwezig. We kregen van al iedere keer opdrachten van degene die met de auditor meeloopt, om dingen klaar te leggen die ze wilde zien..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 feb 2018 21:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 8 van 12