Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

WeightWatchers-sprintje (dl2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
oh wat erg.stapte al laat in dit sprintje en heb dus veel lege vakjes.Gaat het wel goed met iedereen .Ik hoef mij iig niet te generen dat ii niet zoveel aanwezig ben geweest hier gezien het aantal berichten Lachen Vandaag begonnen met een shake dieet pro met magere melk en cracker met magere ham .5,5 SP. En jullie ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 8:44    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Nee, dit is niet een erg actief sprintje......

Hier gaat het niet goed.
Ik krijg de knop maar niet om.
Ik baal er echt van.
Ik heb destijds een abonnement (online) genomen voor 4 maand.
De maand April valt hier nog in. Maar ik twijfel of ik op ga zeggen.
Maar ja, wat dan? Ik wil die kilo's er toch af hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 23:13    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zit een beetje met hetzelfde Dionbi... Ik hou me aan het programma.. beweeg me een slag in de rondte én kom aan Slim Ik heb nog twee maand volgens mij..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Sorry dat ik niet actief ben. Mijn man is behoorlijk ziek en is vorige week opgenomen in een revalidatiecentrum. Afvullen lukt momenteel helemaal niet. Ik werk 32 uur en dan nog steeds op bezoek. Hij heeft dit jaar ook al 6 ziekenhuisopnames gehad met kuren van 10 dagen. Het is hier dus Hollen, vliegen, opstaan en weer doorgaan. Wil wel graag in het sprintje blijven en ga het zsm weer oppakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 21:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pieterke, begrijpelijk dat je hoofd dan niet naar afvallen staat.
Blijf maar lekker in het sprintje en lees en/of schrijf naar behoefte mee. Sterkte.

Sabine, jij houdt je er tenminste nog aan.
Ik geef te snel toe aan lekkere trek en stop dan met tellen.

Ik ga toch nog maar even door. Wat me zo aanspreekt aan Weight Watchers, is dat je alles mag eten (totdat je punten op zijn.)
Maar ik kom er niet lekker in.
Hebben diegene die wel goed gaan nog tips voor me?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mrt 2018 22:48    
Vrouw Weeggegevens   Yvonne0806
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik stap ook in! Gisteren begonnen Erg blij

Laatst aangepast door Yvonne0806 op do 29 mrt 2018 20:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 mrt 2018 15:29    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Vorig jaar deed ik de gewone SmartPoints, toen ging het een stuk lekkerder. Nu met de Flexpoints vind ik het toch lastiger en begin ik eerder te snoepen.
Ik ben sinds augustus vegetariër en dat maakt het ook lastiger. Nul punten voor bij de warme maaltijd zijn bij ons alleen tofu en quorn en die zijn bijzonder smaakloos. Ook at ik geen eieren, kaas of zuivel meer (bijna vegan dus), maar afgelopen week heb ik toch maar weer een klein doosje eieren gehaald. Met 23 punten heb je anders maar erg weinig variatie op brood.... Het is lastig te combineren.

Wel vinden jullie in de maaltijdhoek mijn favoriete Weight Watchers recepten zoals loempiataart met kipfilet, een ovenschotel met rode kool en gehakt en het beroemde ontbijttaartje, voor als je eens wat anders wil als ontbijt.
De Wappeltaart (Weight Watchers appeltaart) kan ik je ook geven, die kost nu met de flex 2 punten per stukje als je hem met Skyr naturel ipv Optimel maakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 mrt 2018 17:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Yvonne.

ja, je leest het op connect ook veel, dat mensen niet blij zijn met flex.
Duffy, eet je nu dan zoveel anders dan voor flex?
Waar vind ik de maaltijdhoek?
Hier ergens bij de recepten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Dionbi: ik eet makkelijk te weinig en schat soms ook (na jaren van dieten) de punten of kc van een product verkeerd in. Dat ik nu dingen niet meer hoef te tellen en mijn puntenaantal naar beneden is gegaan voor de dingen die ik wel moet tellen, maakt het zeker moeilijk!

ja met de maaltijdhoek bedoelde ik de recepten, hier staan er een paar van mij: https://www.weegclub.nl/forum/gezond-eten-amp-weight-watchers-hoofdgerechten-en-ovenschotel-recepten-f168.html
Even de punten nog omrekenen naar Flex. Schrijf er gelijk maar even onder, dan weet iedereen het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 mrt 2018 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor dat het smartpoints was hadden ze een ander programma.. daar ben ik ooit veel mee afgevallen. Smartpoints kwam ik destijds niet in.
Ik merk dat ik steeds meer van de 0 punten producten laat staan. Kies toch voor maaltijden waar altijd wel punten in zitten. Wel dan crackers met kipfilet of skyr met muesli.
Zit ook altijd wel boven mijn dagtotaal, maar mijn weekpunten hou ik nog wel wat over.

Nou ja dit heb ik afgelopen week gedaan en ben 1,5 kg kwijt. Mocht ook wel want ik heb een maand tussen de 94-95 kg gezeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 11:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7