Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

WeightWatchers-sprintje (dl2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hierbij sluit ik me aan bij het sprintje.
Ik doe Weight Watchers, maar niet met het nieuwste systeem (flex).
Ik houd mijn dagtotaal van 30 punten volgens de sp puntenlijst in het sp 'boodschappenboekje' bij.

Aan de hand van de zgn 0 punten lijsten die ik zag circuleren, wist ik dat het niets voor mij was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 10:24    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
pff hier vanmorgen 109.4

Vocht?!? Flink spierpijn van de bodypump, gister uit eten (redelijk gezonde keuzes gemaakt!) en een héél dik oog en hoofd door gordelroos.. Huil huil

Gelukkig heb ik nog een aantal dagen tot het volgende weegmoment... Ik hou me netjes aan mn dagmenu's dus daar kan het niet aan liggen. Dat is iets dat ik goed in mn achterhoofd moet houden op het moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 10:33    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hier ook veel gesport afgelopen week, dan gaat het inderdaad niet zo hard op de weegschaal, maar wil het toch volhouden. Ooit moet dat vet toch weggebrand worden.. Uitlachen Ik probeer ook om de zoveel tijd te meten (taille, buik, benen etc), zodat ik nog wel het idee heb dat ik vooruit ga.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 10 mrt 2018 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier ook veel bewogen én aangekomen. Pffff klein beetje maar en gelukkig nog onder de 95 gebleven.
Net via de Weight Watchers app walking at home ontdekt, fijne bewegen in vetverbrandingzones.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 17:20    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Aarrgghhh afgelopen week een klein minnetje, opzich prima!
Maar op het werk liggen paaseitjes en dat is toch wel echt een drama! Ik durf niet meer op de weegschaal te staan en weet eigenlijk wel zeker dat ik komende week een plus moet gaan noteren Rollende ogen

Op een of andere manier ben ik de motivatie compleet kwijt... En toch heb ik ergens in mn achterhoofd nog wel steeds rondspoken dat ik dit keer toch echt naar mn streefgewicht toe wil!

Afgelopen weken ook niet helemaal lekker in orde. Flink last van de gordelroos en het kost me op het moment bakken energie nu de wond flink aan het herstellen is. Vandeweek zelfs een dag ziekgemeld zodat ik even kon bijtanken met de kleine op de opvang. Ben om 8u weer in bed gekropen en werd na 12en pas weer wakker.. En nog was ik echt uitgeteld de rest van de dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal ik zou ook nog graag aansluiten als dat mag.Ik heb onlangs mijn combipas af laten lopen maar wil het toch nog een kans geven.Sinds de overgang van PP naar SP heb ik het moeilijk gehad en flex deed daar nog een schepje bovenop.Maar toen ik vandaag mijn boekjes bij elkaar had dacht ik ...kom op kaatje..you can do this. Yes! (nederlands= ik moet er wel even weer in komen maar met een beetje hulp van jullie lukt dat vast Jeuk
Slaap lekker voor straks .tot snel Zwaaien Snurken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 mrt 2018 23:04    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
welkom Kaatje!

Hier gelukkig weer iets eraf. Ik beweeg echt heel veel (165 activpoints) maar denk dat ik wellicht spieren aan het kweken ben ofzo.
Van mij mag er nu wel even een flinke uitschieter tussen zitten.
Daarnaast weinig trek. Misschien eet ik wel te weinig met het sporten wat ik doe. Eten jullie wat extra bij sporten?
Voordeel is dat ik me wel heel lekker voel en mn broeken me inmiddels van mn kont afzakken.. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Welkom kaatje.

Sabine,
Ik sport niet, dus ik hoef niets bij te eten Lachen
Kun je er niets over vinden op de website?
Op connect er pas wel iets over gelezen, maar ik weet niet meer precies wat.
Goed naar je lichaam luisteren en bij trek iets extra's van de 0-punten pakken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 15:52    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
dankjulliewel .Leuk om erbij te zijn hoewel ik et eerst een hard hoofd in had of ik het dit keer dan wel zou kunnen .Maar op een of andere manier lijkt het nu om te zijn die befaamde knop.Ik heb een lijst van iemand van New fysic en die neem.ik een beetje mee in mijn dagelijkse menu bij Weight Watchers.voel mij nu al slank haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 16:04    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik kijk terug op een heerlijke vakantie op Sardinie. Gereisd met Travelbird. Heel veel gezien en er lekker op uit geweest,
Het hotel aan zee aan de viet van het mooie plaatsje Castelsardo was geweldig. De ontbijtjes uitgebreid. Dagelijks verse groenten en salades, eitjes, heerlijke ham, muesli en yoghurt.
Met regelmaat gegeten, vaak met extra veel olie vanwege mijn stoelgang.

Result..1.4 erbij. Het kan weinig lijden. Nu weer in het Weight Watchers stramien, gaat goede kant op.

Groet Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 8:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 4 van 7