Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

WeightWatchers-sprintje (dl2)


Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 17-10-2014
Berichten: 2806
Dieet: gezond eten met Weight Watchers
Woonplaats: Flevoland


  Reageer met quote
Ik neem momenteel ook niet echt de tijd om alles netjes in te vullen.. Was zelfs zo ver dat ik m'n abonnement heb opgezegd, maar had blijkbaar een jaar abonnement gekozen, dus mag nog even.. Lachen

Heb me wel voorgenomen om er dan nu ook gewoon goed gebruik van te maken, want ik weet dat het werkt als ik me netjes aan de punten hou!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 03 mrt 2018 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 27-8-2012
Berichten: 1806
Dieet: E.G.A
Woonplaats: Gelderland


  Reageer met quote
Tja Astrid, als je dan toch nog lid 'moet' blijven, kun je er beter maar gebruik van maken.

Ik heb een slecht weekend achter de rug.
Ik heb al mijn weekpunten weggeschreven en zal het tot en met donderdag alleen met mijn dagpunten moeten doen Schaam Schaam

En dan maar hopen dat er vrijdag niet teveel bij zit.

Ik wissel heel erg: ik ga een paar dagen heel goed en ben dan soms zelfs helemaal hyper en dan gaat het weer een paar dagen helemaal fout en ben ik somber en lusteloos. Overgang?

Eten jullie nog wel 'gewoon'? Of eten jullie veel ontbijttaartjes en salades en recepten?

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 mrt 2018 23:17    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 7-1-2013
Berichten: 304
Dieet: Weight Watchers


  Reageer met quote
Ik eet eigenlijk heel gewoon, maar wel anders dan voorheen Dionbi.
Als lunch regelmatig een boerenomelet. Vaak wel met één boterham daarbij.
Bij pasta vervang ik de pasta voor bijv broccoli of courgette ofzo.
Maar eet ook gewoon nog stamppotjes met de kids mee.
Had ergens gelezen over een croquettentosti en die heb ik afgelopen weekend als lunch genomen.(tosti met kroketvulling)
Daarnaast salades, speltcrackers van bolletje(2 stuks 3 pt), yoghurt met cruesli. Skyr na het sporten. En fruit. Maar niet overdadig veel fruit.
Soms kook ik een eitje en die laat ik liggen voor als ik echt trek heb.
Denk dat bij mij de sleutel aardig in beweging zit. Ik probeer iedere dag minimaal een half uurtje te wandelen. Mijn fitbit stimuleert daarin ook behoorlijk.


Deze week ook weer -0.7 dus blijf maar even op deze koers.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2018 9:01    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 22-11-2009
Berichten: 3686
Dieet: Weight Watchers
Woonplaats: Achterhoek


  Reageer met quote
sochtends meestal griekse yoghurt (0,1% vet) (evt met weight care shake, wel veel punten, nl 5) en smiddags gewoon brood.
Savonds ook gewoon een normale warme maaltijd. Heb meerdere recepten uit de app geprobeerd, maar niets valt in de smaak bij mn vriend. En dan weet hij nog niet eens dat het Weight Watchers recepten zijn...


Ik moet de punten dus echt weglaten door verantwoord broodbeleg te kiezen en door evt een magerder stukje vlees bij het avondeten te nemen etc. Dat gaat me opzich prima af hoor! Ken gewoon goed uit met de punten die ik heb.

Oja, en tijdens de lunch voeg ik altijd wel wat rauwe groente (komkommer/paprika/worteltjes) toe, zodat ik wat voller kom te zitten.

Heel af en toe maak ik eens een ontbijttaartje ofzo, maar dat is niet zo heel vaak hoor!

_________________
Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2018 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 1-1-2017
Berichten: 220
Dieet: Weight Watchers
Woonplaats: Den Bosch


  Reageer met quote
Hier met 2 feestjes gelijk gebleven.
Maar wel erg genoten van de gezelligheid.

Ik hoop dat het komende week gied gaat, temeer omdat ik iver een week naar Sardinie ga. Weekje Italiaan eten.....mmmm

Groetjes
Rozebottel

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2018 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 13-8-2016
Berichten: 679
Dieet: gezond eten


  Reageer met quote
Ik eet meestal 's ochtends havermoutpap met fruit. Sinds Weight Watchers de melk vervangen door water omdat ik anders niet uitkom met punten. Of 2 eitjes met groente. Beide ontbijtjes at ik al voor Weight Watchers.

Lunch varieert veel. Restje avondeten van de vorige dag, zelfgebakken brood, rogge brood, volkoren knackebrood, wrap, salades (wel altijd iets van volkorenpasta, aardappel, quinoa, zilvervliesrijst.... erdoor heen).

Ook ik eet bij de lunch altijd groente.

Avond eten is volkoren granen/aardappels, groente en vis/mager vlees/kip/peulvruchten.

Voor recepten kijk ik vaak op de website van ah of in 1 van mijn kookboeken. Van Weight Watchers nog niet heel veel recepten gemaakt.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2018 17:55    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 1-1-2017
Berichten: 220
Dieet: Weight Watchers
Woonplaats: Den Bosch


  Reageer met quote
Mijn dagen:
Ontbijt skyr of Griekse joghurt met muesli of havermout en fruit.

Lunch koolhydraatarm brood of 2 crackers kaas 30+ of ei met tomaat en paprika, later fruit.

Diner, soms gekookte aardappel of frites van bataat, 2 ons groenten, rauwkost, ei kip of vis of forel
Soms mijn favoriet, dat is een wrap, tonijn, groenten en geraspte kaas van de app.

Avond bakje skyr.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2018 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 27-8-2012
Berichten: 1806
Dieet: E.G.A
Woonplaats: Gelderland


  Reageer met quote
Ik eet 's ochtends meestal magere yoghurt met fruit en wat granen
's middags 2 snee brood met mager beleg, soms met wat rauwkost.
's avonds aardappels, groente vlees. In het weekend maak ik nog wel eens een recept klaar.
tussendoor fruit en/of magere yoghurt

Rond een uur of 4 gaat het fout en is de lekkere trek sterker dan mijn wilskracht.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 mrt 2018 23:08    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 22-11-2009
Berichten: 3686
Dieet: Weight Watchers
Woonplaats: Achterhoek


  Reageer met quote
Yes! Vorige week een kilo erbij, deze week 1.4k eraf! Heb gewoon al de 100% voor dit sprintje gehaald en we zijn er nog niet eens! Op naar de105 nu! Zo blij dat mn gewicht eindelijk weer naar beneden gaat...!! Erg blij

Succes weer allemaal voor komende week!

_________________
Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 10:23    
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 17-10-2014
Berichten: 2806
Dieet: gezond eten met Weight Watchers
Woonplaats: Flevoland


  Reageer met quote
Goed bezig Nienke!


Ik ontbijt meestal met skyr yoghurt, met wat fruit en hagelslag erdoor heen, of cruesli ipv hagelslag. Yoghurt at ik altijd al 's ochtends, nu overgestapt naar Skyr omdat deze 0 punten is. Soms ontbijt ik met een paar crackers, maar die vullen minder goed en krijg ik sneller honger.
Lunch is eigenlijk altijd 2 boterhammen (neemt zo lekker mee naar het werk), wel probeer ik het beleg mager te houden (kipfilet, ham, philadelphia) en soms een gekookt eitje erbij.
Avondeten let ik minder op, probeer wel wat meer groentes te eten, dus wat extra door de pasta, rijst of bij m'n aardappelen.
Als tussendoortjes heb ik meestal fruit.

Als ik 's avonds ga sporten, neem ik daarna altijd een smoothie met kwark (50/50). Zijn veel punten, maar anders ga ik lopen snaaien zodra ik thuis ben.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 20:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7