Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Even een paar dagen niets gepost.. Had nog een paar dagen extra vrij en had er eerlijk gezegd niet zo'n zin in Schaam Schaam

Heb de afgelopen dagen 's morgens shakes gehad en 's middags de repen van WC, 's avonds heb ik gewoon mee gegeten. Ik heb veel water en thee gedronken en ook weer aan het hardlopen en fietsen geweest. Helaas wel af en toe wat 'slechte' tussendoortjes gehad met dropjes en een eierkoek. Vind het toch nog wel erg moeilijk om weer minder te eten na die heerlijke dagen in Turkije. Vanaf vandaag ga ik weer even echt streng! Mijn plan is om weer voor 3 weken terug naar stap A te gaan, en dus ook 's avonds aan de shakes. Aangezien ik dan ook weer aan het werk ben, vind ik het dan minder moeilijk om tussendoor niets te eten. Het zal wel weer pijnlijk worden om te zien en te ruiken wat m'n vriend voor zichzelf moet gaan maken de komende tijd, maar ja, ik zal gewoon mijn doel voor ogen moeten houden. Er moet gewoon nog heel veel af!

Ik heb gister overigens EINDELIJK m'n WC shaker ontvangen!!! Heb er maar 2 maanden op moeten wachten en 3x achter aan moeten mailen.. nou ja, tis gratis he, dan moet je er wat voor over hebben hihi..

Nou hopelijk kan ik nu weer braaf dagelijks blijven posten, al zal het vrij eentonig gaan worden met alleen maar de shakes en repen Schaam Schaam

Fijn weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2012 11:15    
Vrouw Weeggegevens   m4m4rieke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hai Hammy,

Volgens mij heb je het al weer een beetje te pakken hoor.
Die dropjes had je nodig om het af te leren, en die eierkoek is Sonja-proof ;-)

Als je 3 weken stap A gaat doen, heb je het zo weer te pakken.
Helemaal nu je eeeeiiiindelijk je shaker hebt ontvangen, och meis, nu kan het niet meer stuk, hihi

Ik las nu je vraag over Evy pas. Ik had het eindelijk op mijn mp3 gekregen, maar ik heb een hele simpele mp3 speler waarbij ik de nummers niet kan lezen. Dus ik zoek me suf tussen Evy 23 en Evy 6. enzo. Ik zal binnenkort die speler even leeggooien en dan maar 5 lessen tegelijk erop zetten. Maar eerst mijn benen maar 'even' laten genezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2012 19:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister:
Ontbijt: shake wc
Lunch: reep wc
Tussendoor: appel
Diner: reep wc + sla, tomaat, komkommer

Vandaag tot nu toe goed, maar vanavond uit eten, das altijd lastig.. Hopelijk kan ik de schade beperken.

@ Marieke: hihi thnx voor de peptalk Lach Jammer dat het niet zo handig gaat met je mp3 speler, heb je misschien een telefoon met oordopjes waar je ze op kan zetten? Maar nu nog maar even je benen de tijd geven inderdaad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2012 15:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister is redelijk verlopen...

Lunch: reep wc
Tussendoor: appel & eierkoek
Diner: uit eten geweest.. voorgerecht carpaccio en als hoofdgerecht zalm uit de oven met groente en een paar frietjes. Geen nagerecht genomen maar was moeilijk aangezien een tafelgenoot voor m'n neus een heeeeerlijke dame blanche aan het verorberen was... Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2012 5:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
YES!!! Die vakantie-kilo plus nog wat extra is er weer af! Erg blij 93.9kg vanmorgen, dus ook eindelijk onder de 95!! Nu doorzetten! Lachen

Gister:
Ontbijt: shake WC
Lunch: fruitsalade van aardbei, appel, meloen en ananas en een knäckebröd met een gekookt eitje
Diner: bouillon, reep WC en worteltjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012 5:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Joepie joepie joepie cheerleader

Wat fijn voor je!!
Ik vind het zo knap dat je zo netjes hebt gegeten toen je uit eten was, chapeau meis!!!
Ik geloof niet dat ik dat zo netjes zou kunnen, echt heel knap van je. En dat het niet voor niets is geweest kun je nu merken aan de weegschaal, heel leuk voor je, ga zo door Heelblij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2012 18:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je lieve berichtje Marieke! Geeft weer motivatie om weer door te gaan.

Gister:
Ontbijt: shake WC
Lunch: salade met tonijn en ei
Diner: 2 rijstwafels en een kwart watermeloen
Drinken: thee en water

Merk dat ik het lastig vind om weer terug in stap A te zitten. Kijk 's avonds echt niet uit naar weer een shake, en heb het ook tot nu toe nog niet gedaan. Echt nog even een drempel waar ik overheen moet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2012 5:20    
Vrouw Weeggegevens   Sereen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw, wat ben jij in korte tijd veel afgevallen zeg!! Complimenten!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2012 22:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thnx Sereen! Tevreden ben ik nog lang niet, maar ik ben goed op weg. Gewoon een kwestie van volhouden Lachen

Gister:
Lunch: fruitsalade met ananas, aardbei, appel, meloen
Diner: 2 knäckebröd met pindakaas, reep wc en worteltjes

Gister ook les 14 van Evy gelopen. Ging voor geen meter! Ik ging echt stuk met dat lopen in de volle zon met deze hitte en benauwdheid. Dacht dat het maandag al slecht ging, nou t kon dus nog slechter Schaam Schaam Misschien speelt ook nog mee dat ik nu weer strenger ben gaan eten. Als ik terugkom van het lopen dan heb ik echt het idee dat ik elk moment door m'n benen kan zakken. Niet best dus.. Voor het hardlopen dan maar hopen dat het snel weer wat minder warm word, en voor m'n lijf hopen dat het snel went aan even een wat strengere periode. Zit er ook aan te denken om nog niet een week verder te gaan in het schema van Evy, maar even te blijven 'hangen' in deze week, tot het lopen soepel genoeg gaat om weer een week verder te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 5:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat ben jij een vroege vogel! 6.10 uur een berichtje posten, pfoee hee! ZZzz.. ZZzz.. ZZzz..

Ik kan me voorstellen dat het lopen erg zwaar is met dit weer. Het is een goed idee om even te blijven 'hangen' bij deze les. Je voelt vanzelf wel wanneer je lichaam om meer vraagt, toch?

Vorige week zei je tegen mij dat ik meer moest gaan eten 's avonds, maar een kwart watermeloen met 2 rijstcrackers is toch ook niet echt een 5 sterren diner, hoe hou je dat vol?
Dan lijkt stap A me nog makkelijker, je kan toch bij die meloen evengoed een shake nemen?

Sterkte met lopen, ik vind het giga knap van je!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2012 13:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 8 van 16