Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weightcare dieet van Hammy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   hammy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care (gezond eten)

Reageer met quote
Bedankt Merel!

Ik zat vanmorgen met wegen op de 88,0! Nu dus met de BMI onder de 30 en van het hokje 'veel te zwaar' naar het hokje 'te zwaar' Uitroep Weer een nieuwe mijlpaal behaald Lachen

Ben best tevreden dat ik nog weer bijna een kilo kwijt ben geraakt afgelopen week. Ik was jarig en heb dat donderdag, vrijdag en zondag met verschillende mensen gevierd Schaam Schaam Ik heb wel enigszins opgelet met eten, maar ik heb ook zeker niet WC-proof gegeten. Ik heb gewoon genoten, maar niet zoveel gegeten als dat ik gedaan had voor ik met m'n dieet ben begonnen. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2012 5:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een positieve verassing op de weegschaal vanmorgen. Had niet verwacht veel te zijn afgevallen doordat ik 2x een BBQ had dit weekend en omdat ik dacht dat ik wel veel vocht vast zou houden met die temperaturen. Ook ben ik niet echt meer heel strikt bezig, alleen 's morgens een shake, en 's avonds en met de lunch eet ik gewoon. Eerst deed ik met lunch nog de repen, maar die komen inmiddels echt m'n neus uit. Krijg nu gewoon kokhals neigingen als ik er een aan het eten ben Sip Dit geeft me wel de moed dat het me gaat lukken om na m'n dieet m'n gewicht vast te kunnen houden want afvallen lukt nu ook Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012 5:32    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hammy, wat heb je mooi wat bereikt. Gefeliciteerd, en als je zo ook afvalt mooi zo doorgaan. Je zult toch een keer weer "gewoon" moeten eten. Je hebt goed door hoe je het moet aanpakken om verantwoord te eten.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 aug 2012 21:09    
Vrouw Weeggegevens   IngerZ
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hey Hammy

Ik herken het wel. Ik ben die shakes en repen ook wel zat. S ochtends gaat zo'n shake nog wel omdat ik weinig trek heb ik de ochtend, Maar s middags heb ik liever een boterham en van mijn avondeten geniet ik ook nu veel meer.
Ik zit nog te twijfelen of ik geheel met die maaltijdvervangers ga stoppen. Over twee weken ga ik toch over op weight watchers. Maar ik heb mijn keus nog niet gemaakt.

Maar jij bent ook veel afgevallen in een relatieve korte tijd. Dat allemaal met weight care? Knap hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012 21:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je IngerZ! Ik ben wel begonnen met volledig Weight Care maar dus inmiddels alleen nog de ochtend shake en m'n eten daarnaast heb ik stapsgewijs opgepakt en ik heb wel geleerd om anders te eten. Dus ook al eet ik nu veel 'normaal' ik eet niet meer zoals voor mijn dieet. Ook ben ik na de eerste weken met Weight Care begonnen met hardlopen, een programma met mp3tjes van start to run met Evy. Daarmee leer je in een aantal weken vanaf 0 tot 5km te lopen, ik zit nu bij de laatste week van het programma. Voor mij heeft dat ook erg veel geholpen. Voor nu ben ik blij hoe het gaat en hou ik dit nog wel een tijdje vol. De uitdaging gaat denk ik komen als het slechter weer word voor het hardlopen, en het afvallen niet zo snel meer gaat om dan nog goed gemotiveerd te blijven.. maarja dat zijn zorgen voor later, nu gaat het nog goed Lachen

@Piennetje: jij ook bedankt! Ik heb veel steun aan alle mensen hier bij de weegclub. We houden het gewoon nog een tijdje vol met z'n allen en je kan van iedereen weer dingen leren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 aug 2012 21:47    
Vrouw Weeggegevens   leo88
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Hammy,

Zie ik het nou goed, ben je in 17 weken 22 kilo afgevallen?! Wauw!!! ik heb mijn doel staan op 21 kilo in 19 weken maar de meeste zeggen dat ik daarmee de lat veel te hoog leg...maar het kan dus wel!

Ik zit nu op dag 5 van het WC dieet. Ben erg benieuwd wat de weegschaal maandag gaat zeggen! En Maandag ga ik ook plan A doen. (heb deze week plan B gedaan).

Heb jij het ook zo afgewisseld?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2012 18:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
leo88 schreef:
Hoi Hammy,

Zie ik het nou goed, ben je in 17 weken 22 kilo afgevallen?! Wauw!!! ik heb mijn doel staan op 21 kilo in 19 weken maar de meeste zeggen dat ik daarmee de lat veel te hoog leg...maar het kan dus wel!

Ik zit nu op dag 5 van het WC dieet. Ben erg benieuwd wat de weegschaal maandag gaat zeggen! En Maandag ga ik ook plan A doen. (heb deze week plan B gedaan).

Heb jij het ook zo afgewisseld?!

Hoi Leo88, het kan zeker! Mensen die zoals wij beginnen met 100+ gaan in het begin vrij hard. Als je veel te zwaar bent gaat het eerste gedeelte gewoon sneller dan mensen die starten bij bijvoorbeeld 70kg ofzo. Hoe langer je bezig bent, hoe minder je per week gaat afvallen, maar vooralsnog gaat het bij mij nog super. De grote uitdaging komt natuurlijk als we ons streefgewicht behaald hebben. Wat er snel af gaat kan er ook weer snel aan komen, maar dat hebben we zelf in de hand! De eerste maanden heb ik inderdaad stap A en B afgewisseld, maar ik merkte op een gegeven moment dat ik meer afviel en me beter voelde tijdens stap B. Dat blijf ik dus voorlopig doen. Al is het ook niet helemaal stap B want dan zou je volgens mij ook nog de lunch met WC moeten doen, en dat doe ik bijna nooit, maar wel elke ochtend begin ik met een shake. Jij heel veel succes met je eigen afvalrace en ik hoop voor je dat het bij jou net zo goed gaat lukken als bij mij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 aug 2012 9:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
pff.. de weegschaal en ik, m'n lijf en ik... Wij begrijpen elkaar echt niet! Vorige week had ik wat minder resultaat verwacht omdat we 1x pizza besteld hadden en 2x bbq, maar ondanks dat was ik weer meer dan een kilo kwijt. Nu afgelopen week heb ik me weer netjes gedragen met eten (behalve 1x ijsje van de italiaan) en nu valt het resultaat op de weegschaal weer dik tegen! Maar 0,4kg er af VraagUitroepVraag

Op zich ben ik blij dat er gewoon wat af is hoor, maar ik vind het zo irritant dat het resultaat bijna nooit overeenkomt met je verwachting Schaam Schaam

Verder gaat het wel goed, ik voel me goed, ik hou het dieten nog steeds goed vol en ik heb een goed vooruitzicht! Nog 4 dagen werken en dan vakantie naar Brazilie! Ben benieuwd hoe het daar met m'n eten zal gaan. Ook met hardlopen gaat het goed, ik loop inmiddels 5 km in zo'n 40-45 min (wel incl een paar min wandelen). Het hardlopen zal ook wel niet gaan in Brazilie, dus ben benieuwd wat de schade zal zijn als ik terug kom Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 5:11    
Vrouw Weeggegevens   leo88
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hammy schreef:
pff.. de weegschaal en ik, m'n lijf en ik... Wij begrijpen elkaar echt niet! Vorige week had ik wat minder resultaat verwacht omdat we 1x pizza besteld hadden en 2x bbq, maar ondanks dat was ik weer meer dan een kilo kwijt. Nu afgelopen week heb ik me weer netjes gedragen met eten (behalve 1x ijsje van de italiaan) en nu valt het resultaat op de weegschaal weer dik tegen! Maar 0,4kg er af VraagUitroepVraag

Op zich ben ik blij dat er gewoon wat af is hoor, maar ik vind het zo irritant dat het resultaat bijna nooit overeenkomt met je verwachting Schaam Schaam

Verder gaat het wel goed, ik voel me goed, ik hou het dieten nog steeds goed vol en ik heb een goed vooruitzicht! Nog 4 dagen werken en dan vakantie naar Brazilie! Ben benieuwd hoe het daar met m'n eten zal gaan. Ook met hardlopen gaat het goed, ik loop inmiddels 5 km in zo'n 40-45 min (wel incl een paar min wandelen). Het hardlopen zal ook wel niet gaan in Brazilie, dus ben benieuwd wat de schade zal zijn als ik terug kom Cool

Verwachtingen dus altijd laag houden! Dan valt het alleen maar mee!!!

Mag ik vragen hoe jij van plan bent om op gewicht te blijven nu je bijna klaar bent?! Ik word zo gek van iedereen die maar roept WAT ER SNEL AF GAAT ZIT ER OOK ZO WEER AAN, en dingen zoals dat dit slecht voor je is bladiblaa....maar het is natuurlijk logisch dat je idd weer dubbel en dwars aan komt als je in je oude eet patroon valt, maar mag toch aannemen als je dit aanpast en gezond blijft eten je niet zomaar weer alles aankomt?! *zucht* mensen en hun meningen Geschokt !!! Ik ga gewoon bewijzen dat het anders kan! En jij ook!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 11:15    
Man Weeggegevens   Ron15tn

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Mensen zeggen dat omdat in de meeste gevallen mensen weer aankomen. Kijk maar eens onder profielen van veel mensen. Schommelt gigantisch en vaak is dat na het beëindigen van een dieet.

Als je zelf de motivatie en het doorzettiingsvermogen hebt om een gezond eetpatroon en beweging voort te zetten gaat het je zeker wel lukken. Wat van belang is, is dat je met name je denkpatroon over eten om kunt zetten. Als ik je een tip mag geven is dat om het boek van Judith Beck "Beck's dieetoplossing" door te lezen.
Het kan bij ieder dieet gebruikt worden en gaat uit van cognitieve gedragstherapie. Het is heel duidelijk beschreven, er zitten goede opdrachten in. Hier op het forum is er ook een topic over.

Mbt de mening van andere mensen: Niet al te veel van aan trekken.
Je hebt je eigen plan gemaakt en bent daar volgens mijn erg gemotiveerd in.

Groetjes en veel succes!
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 aug 2012 11:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16