Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weight Watchers dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weight watchers: Vragen en opmerkingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Hoi Dini

Ben me blind aan het zoeken maar heb het gevonden op een engelse site,ik mag 31 plus points per dag.

Denk dat ik dat voorlopig maar aan hou,mocht het niet werken of ik hou teveel punten over dan ga ik wat minder doen,vanaf maandag even een dagboekje bijhouden zodat ik goed zicht heb op wat ik eet

Goed weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ja altijd goed om zo hoog mogelijk te beginnen,minderen kan altijd nog als je een paar kilo kwijt bent

vroeger was dat per 10 kilo maar ik weet niet goed hoe dat met deze p is

dagboekje bijhouden is heel verstandig

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2016 17:35    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zoals ik in mijn voorsteltopic al had aangegeven wil ik graag proberen om met het pro points systeem van weight watchers te gaan afvallen. Helaas heb ik door mijn financiele situatie geen ruimte om een betaald abonnement te nemen ook niet online dus hoop ik dat er hier iemand is die mij zou kunnen helpen met hoeveel mijn dagtotaal aan propoints zou zijn. Ik heb trouwens een boodschappen boekje van propoint met binnenin een copyright van 2013.

Ik ben 35 jaar, weeg 116 kg, ben 1,68m. Maar ik heb nog een extra beperking die waarschijnlijk ook invloed heeft op het dagtotaal. Ik ben maar heel beperkt belastbaar door de chronische aandoeningen die ik heb dus kan niet gaan sporten of echt meer en extra bewegen dan ik nu doe als ik over mijn grenzen blijf gaan of probeer langzaam op te bouwen qua beweging dan gaat het fout, ipv dat ik vooruit ga ga ik dan verder achteruit en kan ik daarna dus nog minder dan daarvoor, helaas geleerd uit ervaring de afgelopen jaren. Ik maak gebruik van een elektrisch aangedreven rolstoel buitenshuis, lopend kom ik niet verder dan ongeveer 100 meter. Binnenshuis red ik me redelijk maar moet lopen afwisselen met mijn trippelstoel.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jul 2016 14:58    
Moderator

Reageer met quote
ik heb helaas geen info van het nieuwe programma maar als je het oudere hebt is dat zeker zo goed

het basis programma (oud) gaat uit van 29 pp per dag voor een vrouw van 50 tot 65 en gewicht van pl/m 70 tot 90 kilo
dit is we een grove schatting
met zwaarder gewicht maat minimale beweging kont daar niet echt veel bij naar mijn mening

ga eens rond de 30 zitten en nog wat extra pp in het weekend

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 30 jul 2016 21:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je reactie.
Ik heb ook geen boekje van het nieuwe smartpoints programma het is een propoints boekje dus het oudere programma.

Gelden die 29 pp ook voor een vrouw van 35? Ik voel me lichamelijke door alle beperkingen en pijn wel regelmatig stukken ouder maar het duurt nog wel even voor ik in de categorie 50 - 65 val, hahaha. Maar het is wel echt heel frustrerend om niet meer te kunnen wandelen, fietsen, laat staan sporten enzo waardoor afvallen gewoon heel erg lastig wordt. En dan heb ik het nog maar niet over de artsen en andere mensen die het je nog even extra inwrijven dat je te zwaar bent maar vervolgens zelf ook geen oplossing of tips hebben hoe ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen met mijn zeer lage belastbaarheid.

Ik ga het in ieder geval eens proberen door te starten met een waarde van rond de 30 pp per dag en wat extra voor het weekend als dat nodig is. En dan merk ik vanzelf wel of het werkt of niet. Moet wel even puzzelen met het gluten en lactose vrije. Maar ben gelukkig dol op groente en fruit en die zijn vrijwel allemaal 0 pp.
Ik las ergens ook iets over een extra weektotaal van 49pp of is dat weer van een ander programma. Niet dat ik die heel vaak nodig zal hebben maar vroeg het me gewoon af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jul 2016 23:00    
Moderator

Reageer met quote
ik heb je dubbele berichtje weggehaald hoor Erg blij

als je jonger/langer/zwaarder bent mag je meer points
aangezien je zelf aangeeft dat bewegen er niet bij is ga ik uit va een oudere leeftijd
ben je over de 100 kilo dan zou ik naar 33-35 p gaan
ik schat dat er 4 per 10-tal bij komen

bij het vorige programma mocht ik 26 p en 49 weekpoints
ik was toen 65 en woog 85-90 kilo en ben 1m66

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 jul 2016 9:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor zowel het weghalen van het dubbele bericht als voor de extra uitleg. Ik ga er mee aan de slag, en houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen. Ik hoop echt dat het gaat werken en ook blijvend zonder jojo effect enzo. Maar ik ga jullie op de hoogte houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jul 2016 10:34    
Vrouw Weeggegevens   ancker55
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo allemaal ik heb een vraagje zijn er mensen die Weight Watchers flexipoints doen.
Die boekjes heb ik en ben daar weer mee begonnen.
Ik wil geen online cursus doen. Geen financiële middelen er rekening voor. Dus probeer mijn oude boekjes. Zou leuk zijn als wer samen konden doen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 sep 2016 21:56    
Moderator

Reageer met quote
er zijn wel een paar mensen die flexi doen...je kunt even de dagboekjes gaan bekijken
als ik morgen tijd heb kijk ik met je mee en geef ze wel door

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 sep 2016 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Biamed
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: weigh watchers

Reageer met quote
zijn er geen nieuwe berichten van Weight Watchers de laaste zijn van 2013 ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 sep 2017 19:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11