Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weight Watchers dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weight watchers: Vragen en opmerkingen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
zout heeft niets te maken met het aantal propoints/caloriën

de porties van Weight Watchers gelden de portie die berekend wordt door de fabrikant
als er op een pak staat dat het voor 3 personen is deel je die pointes idd door 3 als je het met 3 opeet,helaas is dat meestal wat weinig en eet je het met 2 personen

blijft lastig om met pakjes ed te rekenen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 14 sep 2013 17:34    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
zout heeft niets te maken met het aantal propoints/caloriën

de porties van Weight Watchers gelden de portie die berekend wordt door de fabrikant
als er op een pak staat dat het voor 3 personen is deel je die pointes idd door 3 als je het met 3 opeet,helaas is dat meestal wat weinig en eet je het met 2 personen

blijft lastig om met pakjes ed te rekenen
ik bedoel eigenlijk te zeggen dat meestal zulke gerechten uit pakjes e.d meer kalorieen bevatten.maar als t er 23 points zijn per pak helemaal prima Erg blij dan kun je t idd door het aantal personen delen en valt t nog best mee..lekker hoor smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2013 18:22    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Kleine Kaatje schreef:
Weet iemand hoeveel points de tonijnsalde zonder mayonaise van johma bevat!?gr.kaatje

In de boodschappenlijst (oud) staat 1portie tonijn salade ( 25 gram) 2 points .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 sep 2013 19:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik kies voor de tonijnsalade 'zonder'mayonaise dan maar 1 point.Weet t verder eigenlijk ook niet.T is een nieuw produkt.Dank voor de moeite Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 15:39    
Vrouw Weeggegevens   MB
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hallo,

Ik heb even online op de site van Weight Watchers gekeken, en kan het jammer genoeg ook niet zo snel vinden.
Er staat inderdaad dat het gemiddelde Knorr Wereldgerecht 23 punten is per portie.
Nu zou ik graag kaatje willen geloven, maar ik denk echt dat het 23 punten per persoon zijn...
Als ik namelijk naar mezelf kijk is een goede wokmaaltijd (veel groenten/weinig vlees en pasta) al snel 7-10 punten.
En ik geloof niet dat de Knorr wereldgerechten echt heel erg goed zijn...
Daarnaast dacht ik net aan een pizza (waar ik een Knorr gerecht toch vaak wel mee vergelijk, aangezien het ook vrij vet is en je er snel heel erg vol van zit) en hierbij zit je ook al snel rond de 30 punten!

Maar zoals ik al liet weten kan ik nog eventjes online op de site van Weight Watchers!
Dus als jullie de voedingswaarden weten en ze hier even neerzetten, wil ik het graag voor jullie in de calculator invullen en hier neerzetten!!
Dan weten jullie het zeker...

Heel erg veel succes iig nog met lijnen!

Groetjes,

MB Draai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 sep 2013 22:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja ik wilde niemand ontmoedigen maar ik dacht ook altijd dat zulke gerechten juist meer calorieen bevatten maar ik kan t natuurlijk helemaal mis hebben.Ik heb t nog niet kunnen vinden.Maar als die points voor 3 pers is berekend dan is t niet verkeerd Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2013 7:45    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Meiske schreef:
Weet iemand hoeveel punten een knorr wereldgerecht is.Online staat 23 punten voor bijv burrito's maar is dat voor het hele pak ?
Er staat een portie..
het pak is voor 2-3 personen.
Hoeveel rekenen jullie ?

Als er staat 'een portie' dan lijkt het me dat daar die 23 points voor zijn. Maar ik vind je vraag een beetje onduidelijk, vandaar mijn eerste antwoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2013 10:49    
Vrouw Weeggegevens   MB
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ok, gewapend met 2 knorr wereldgerecht pakketten en mijn laptop ben ik net even aan de slag gegaan!
ik had helaas geen knorr wereldgerecht burrito's in huis, maar wel de bobotie en kip tandoori.
op het pak staat het aangegeven per 100 gram of per portie.
ook staat hierbij dat een portie op basis van 3 personen is.
ik kom dan op het volgende uit:

Bobotie:
op de site per portie = 34 propoints
via rekenmachine per portie = 23 propoints

Kip Tandoori:
op de site per portie = 28 propoints
via rekenmachine per portie = 18 propoints

Nu denk ik dus echt dat het via de site berekend is voor 2 personen en op het pak dan voor 3 personen!!
(bv bobotie: 2 x 34 = 68 / 3 x 23 = 69)

Conclusie: de propoints die in het dagboek op de site zijn aangegeven, gelden voor een heel pak voor 2 personen!!
Eet je nou met meer dan 2 personen een pak, vermenigvuldig de propoints van de site dan x2 en deel het totaal daarna / het aantal personen!

Wat ik me nog wel afvraag is of dit nou dus met alle toegevoegde producten is. Zo moet je bij bobotie bv. zelf gehakt/sperziebonen/appel en creme fraiche toevoegen!
Nu is het leuke van weight watchers dat je hier mee kunt spelen vind ik! Zo kun je voor verschillende soorten gehakt kiezen, wat ook weer consequenties heeft voor de propoints. maar ook met creme fraiche is dit, er zijn namelijk light varianten, welke minder propoints zijn!
Ik vraag me dus af van welk gehakt Knorr is uitgegaan met het berekenen van de voedingswaarden.
Misschien nog wel een keer een mail richting Knorr waard, om het allemaal zeker te weten!

Owja, ik ga van het weekend gelijk even foto's maken van alle Knorr wereldgerecht varianten in de supermarkt. Dus zet hier nog wel een keer een lijst met alle bevindingen!

Groetjes,

MB Draai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2013 12:04    
Man Weeggegevens   shashen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond Eten

Reageer met quote
hallo daar

ik volg alle stappen wat ik online kan vind maar iedere kom ik op een heel laag punte totaal uit.

8 mannelijk
2 leeftijd
6 type werk
2 lengte
22 voor mij gewicht (in ponden)

dus 40 punten, kan het klop,,,lijk mij heel wijnig?

met vriendelijke groeten

http://www.weegclub.nl/forum/shashen-s-fotodagboek-t29454.html
Ben van Zuid-Afrikaanse afkomst,,,dus sorry voor de Afrivlaams.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 sep 2013 15:19    
Vrouw Weeggegevens   Voetje
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten, shake kruidvat

Reageer met quote
ik bereken altijd alle ingredienten apart en kom dan tot de goede points. Ik hoop dat je er alsnog wat aan hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 okt 2013 10:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11