Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 435, 436, 437  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
hahaha ja verwarrend Erg blij

ik moest lachen omdat je je nog even tegoed hebt gedaan aan van alles voor je start met cohen...dus nog even lekker alles eten

raddachio is rode sla/roodlof,een beetje pittig
http://www.groentenenfruit.nl/veggipedia/product/radicchio.html

groente doe ik vaak op de mandoline,of snij het uit de hand ik reepjes
ik doe er regelmatig wat fruit door maar ook wel een peer of mango
courgettespagetti
ik snijd lange julienne op de mandoline,maak een gehaktsaus zolas voor spagetti of laat wat kazen smelten,bv philadelphia light natuel met een klein blokje danish blue,warm de courgette ven op en vermeng het met de saus
je kunt het ook als "vermicelli"in de soep doen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*

Laatst aangepast door Dipinipi op vr 07 feb 2014 22:49, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2014 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heb ook de app van de eetmeter gedownload. Die is ècht makkelijk Dini! Bedankt voor de tip (in je eetboekje gelezen)

Ik heb vandaag 773 cal op en 63.3 g KH.
Maar ik mag nog een stukje fruit, gezien de kiwi.
Dus nog een halve appel of zo, ik zie nog wel..

bedankt!!
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2014 21:11    
Moderator

Reageer met quote
ja de eetmeter is handig om te controleren hoe het zit
ik zit meestal wel hoger,850 cal en 70 tot 80 gr koolh Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2014 21:15    
Moderator

Reageer met quote
ik zat m'n menu in jouw boekje te schrijven,logisch dat ik het bij mij niet kon vinden Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 feb 2014 23:41    

Reageer met quote
Hè? ik zie niet meteen hoe ik spagettislierten kn snijden met mijn mandoline. Tenzij misschien eerst in lange dunne schijven en dan op een stapeltje en met een mes dunne sneetjes maken.. eens proberen.

vandaag: 83.2 !! - 400 g!!

dag 3 Cohen

O: 65 g cottage cheese met 2 crackers en 1 tomaat
MM: gemengde sla met 110 g garnalen en 15 g vinaigrette en 1/2 pompelmoes
AM: (uit eten: heb het menu op het net bekeken) 6 oesters, 150 g rundsvlees met gemengde sla
koffie en water!
842 cal en 55g KH
morgen weegdag. Ik ben benieuwd of ik mijn ticker mag wijzigen!!

Deze voormiddag weer een zwaar hoofd gehad met hoofdpijn. Heb een tabletje genomen; ik kreeg draaiingen in de supermarkt vanochtend! Heb ook bloed laten prikken bij de dokter, die zei dat mijn bloeddruk erg laag staat: dus prima! Want ik heb teveel cholesterol en daarom laat ik prikken. Ik vond bij onze supermarkt ook crackers met alleen rogge en zout. En een andere variatie: rogge met zout en sesamzaadjes erop gestrooid. Is eens iets anders. Ik ga een blikken doos moeten zoeken om al die crackers vers te houden.
Ik heb de indruk dat het inderdaad tarwe is waar ik slecht op reager, lees: aankom.
Jammer dat ik altijd honger heb net nà het ontbijt..
Misschien gaat dat wel over.
De eetmeter geeft meteen aan hoeveel cal we gebruiken, maar die kh dat is maar het gemiddelde van de dagen ervoor, van de laatste 30 dagen blijkbaar. Dus ja, we mogen al eens wat meer hebben en dan weer wat minder, dat moeten we zelf bekijken dan.

Zo. Op naar de 82 !!

Minnie
Voor iedereen een fijn weekend toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 feb 2014 18:53    
Moderator

Reageer met quote
ik heb een mandoline met verschillende hulpstukken,waaronder een juliennesnijder
maar het kan zoals je zegt of eerst met een kaasschaaf en dan in sliertjes

je gaat lekker hoor Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 08 feb 2014 19:05    

Reageer met quote
pff..

Gisteren gegeten wat er stond -ook op resto precies dat gegeten - en vanochtend was er toch weer 400 g bij.

Ik troost me met de wetenschap dat ik nu 3 dagen Cohen gedaan heb en in totaal toch 900 g af ben.
Dus volgende zondag zou het beter moeten zijn. Ik zei al dat ik even - vlak voor Cohen flink gesnoept heb en ja, dan was er bij.
Vandaar.
Het is nu: 83.6. en donderdag toen ik begon 84.5.
Daar hou ik me aan vast.

Vandaag:
O: 2 crackers met phila en tomaat (vind ik nog steeds erg lekker. Heb nu de variëteit met kruiden en zo gekocht)
MM: 115 g konijn met champignons en 1 cracker- 1/2 pompelmoes
16 u : 1 kiwi
19u: 2 crackers met 100 g champignons en wat sla en 115 g rundsrookvlees (lijkt we wel veel - zal de cal nakijken.. is ook erg zout..)

en verder is mijn ticker alweer niet in orde. Ik heb 83.6 ingegeven maar hij toont het niet. Heb het blad ge-refresht, maar ook dat werkt niet. en ook dat rare 0.40000001 en zo..

Tot morgen!
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2014 12:59    
Moderator

Reageer met quote
ja rookvlees is erg zout,ik zou daar geen 100 gram van opeten

gewicht zal best wel schommelen,ik ben 600 gr zwaarder dan vrijdag Rollende ogen
ticker snap ik ook niet,even bij forum en profielvragen de vraag stellen

https://www.weegclub.nl/forum/forumvragen-profielaanpassingen-vraag-het-hier-t11138.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2014 13:24    

Reageer met quote
Weet je wat leuk is? Dat is die eetmeter!! Daar kan ik mijn gewicht ook inbrengen wanneer ik maar wil, en die berekent meteen de BMI, gewoon top!
En in tussen laat ik de ticker maar aan jullie over, ik zie dat echt niet meer zitten..

Verder: vandaag 835 cal en 63 kh.
Ik heb vandaag het konijn gegeten maar met rode kool met appel die ik nog in mijn dievries had. Zelfgemaakt is toch super vind ik.
En vanavond heb ik gebakken champignons gegeten met het rookvlees, even in de pan aangebakken ook.
Zo. Het weekend zit er weer op.
Heb vanavond een liter water gedronken om dat zout weg te spoelen! misschien helpt het wel..

Minnie
Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 feb 2014 23:48    

Reageer met quote
Yes!! toch nog 200 g af ondanks al dat zout: met dank aan het water dat ik erna dronk!!

Duss: 83,4 kg. Al - 1.1 kg op vier dagen. Ben heel blij!

Vandaag: 1 ei + 1 eiwit en 1 tomaat in roerei met 1 ofl olie.
MM: 100 g kip met een gemengde kruidensalade (peterselie, kervel, dragon, mosterdblad, spinazie, rode sla, groene sla, krulsla enz..)
met 1 kofl olie, 1/2 pompelmoes en 1 cracker met 1 kofl verse ananasjam zonder suiker die ik zelf maakte. Heerlijk!
16u: 1 kiwi
AM: 2 crackers en 100 g grijze garnaaltjes met een gemengde salade en 1 kofl mayo
737 cal en 50 g KH

Alles begint nu weer veel zoeter te smaken, zoals de rodekool gisteren! (hoewel ik daar een heel klein beetje stevia in had gedaan toen ik hem maakte) grappig!

Hallo Dinipini! Heb ik het al gezegd ? Ik vind dat jij heel creatief met je groententas omspringt. Hier heten ze het groentenpakket, van de bioboer. Toen ik nog In Gent woonde kon ik eraan geraken, maar ik dierf het niet goed: nogal veel "vreemde" groentes vond ik toen. (20 j geleden). Intussen ken ik ze al heel wat beter, omdat ik met dat proteinedieet vooral groenten at met die zakjes. Nu eindelijk "normaal" voedsel dat bovendien nog erg gezond is.

Zo tot later!
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2014 15:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 435, 436, 437  Volgende
Pagina 10 van 437