Auteur |
Bericht |
Minnie57 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 12-12-2013 Berichten: 3616 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gent
|
|
"waarschijnlijk bewaart je telefoon de gegevens.." schreef je
en idd, toen ik het had zien staan op mijn gsm, en ik het forum opende, verscheen het taartje toch!
Dus in het vervolg, eerst kijken op de gsm en dan forum openen op laptop.. denk ik
De rare cijfertjes onder de ticker zijn ook niet correct: ik moet zeker nog 8 kg kwijt..
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 mrt 2018 13:41 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 34091 Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW Woonplaats: Giessen
|
|
er zit een cache geheugen in de telefoon en computers om de pagina's sneller te kunnen laden...je kunt even zoeken en je cache wissen...wel aangepast anders ben je ook dingen kwijt die je wilt behouden...inlog ed
5.999999 is 5 kilo denk ik en dat klopt wel
84.5 naar 79.5_________________
*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag* |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 mrt 2018 14:00 |
|
 |

Geregistreerd op: 12-12-2013 Berichten: 3616 Dieet: Weight Watchers Woonplaats: Gent
|
|
ok, ja klopt!
dankjewel! en nog een fijn weekend!!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 16 mrt 2018 18:28 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 17 mrt 2018 18:27 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 34091 Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW Woonplaats: Giessen
|
|
hier ook ijzig koud...vooral de wind maakt het guur
toch weer wat omlaag,morgen onder de 84...en ik onder de 82 hoop ik  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 17 mrt 2018 18:36 |
|
 |

|
|
zaterdag 84
O: crackers met rookvlees en yoghurt met bosbessen
MM: uitgenodigd in resto door vrienden; geen voorgerecht genomen, dan steak(je) met greepje sla en klein hoopje frietjes
koffie met helaas een drietal lekkere koekjes en 2 chocoldekonijntjes in wite en melkchocolade (echt héél kleine konijntjes hoor, ze kunnen makkeijk op een koffielepel liggen!! ze zagen er zo snoezig uit..
AM: ...weet niet meer...
Zondag 84.3
heel redelijk!
O: crackers met gekookte ham en peertje met yoghurt (pff zoveel kh voor dat peertje! 15g !!)
MM: 3 zelfgemaakte falafels met kerstomaatjes
AM: konijn met pruimen en wortelen
flinke vruchtensalade
bezoek in de namiddag: suiker en glutenvrije cake gegeten
maandag: 84.3 !!
oef en nu eindelijk naar de 83!
O: 2 crackers met gekookte ham en kerstomaatjes
MM: kippenbil met quinoasalade van pascale
tussendoor: stukje gemarmerde glutenvrije en suikervrije cake
stukje pure chocolade en steviamarsepein voor tussen door
16u vruchtensalade met sojayoghurt
AM: kipfilet met zwarte tomaten en sojanaise en twee crackers_________________
Laatst aangepast door Minnie57 op ma 19 mrt 2018 14:26, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 mrt 2018 14:20 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 mrt 2018 14:23 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
mooie tomaten!!!
ik hoop ze deze zomer ook te hebben,ik heb zaad bewaard
haha konijntjes...het zijn schattekes  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 mrt 2018 17:14 |
|
 |

|
|
Ik heb de variëteit in Engeland besteld, Black Russian, ik heb van de 25 zaadjes slechts tien plantjes.. ik had beter twee zakjes besteld..misschien haal ik hier nog een zakje van een andere soort.
Zaadjes overhouden .. ja ook al aan gedacht.. dat zal dan voor volgend jaar zijn!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 mrt 2018 17:19 |
|
 |
Dipinipi Moderator

|
|
ik heb 2 jaar geleden plantje bij "de oude moestuin" gekocht
die is hier bij ons in de buurt
ze hadden daar heel veel soorten russian
helaas vonden dat jaar de slakken mijn plantjes wel erg lekker en heb ik geen tomaat gezien
ze verkopen ook zaad maar zijn alleen zomers open...meestal vanaf half april_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 mrt 2018 17:33 |
|
 |
|
|