Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 421, 422, 423 ... 463, 464, 465  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
dat is dus nog niet klaar Verward

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gisteren brachten ze het gordijn en de vlekken zijn er niet uit;
Dus dat wordt dan weer een ander gordijn bestellen.. het is de eerste keer in mijn leven dat ik (gelukkig) beroep doe op de verzekering - het is dus weer een papieren molen en geren en geloop..
maar goed, eens dat het gordijn er hangt.. is alles weer ok!

intussen heel druk gehad en is er vandaag weer 400 af.

donderdag 84.7

O: 2 crackers met jam (zonder suiker - is me eindelijk gelukt om te maken: verse bosbessen jam zonder suiker heeeerlijk!!) en rookvlees - bodempje yoghurt met bosbessenjam
MM: kip met prei
16u mandarijn en sojayoghurt
AM: doosje sardientjes met grote salade en sojanaise

mooi woord hé, "sojanaise" ! zelf gemaakt ! (tenzij iemand anders er al op gekomen is..)

vandaag eindelijk - denk ik toch - uitgevist hoe het komt dat ik geen internet meer kreeg met de steeds dezelfde opmerking van windows-beveiliging dat ik mijn gebr naam en Weight Watchers moest geven. Deed ik maar niets hielp om op een homespot te geraken.

Effe opgezocht via mijn gsm, want die heeft wél internet (hoe bestaat dat toch??) en ontdekt: win 10 heeft met laatste update een firewall ingeplugd waardoor die onveilige homespots worden geweerd. Want ja, iedereen kan meekijken..
en nu werkt het gelukkig weer;
Ik wou een modem laten installeren hier op mijn werk, maar dat is een app blok, op het gelijkvloers. De kabels komen via de straat naar binnen, naar ieder app, behalve het mijne, omdat het gebouw is van 1980 en er geen voorziening voor gelegd werd. Nu kan ik de straat laten openbreken met voetpad en via de ingang een mollengang boren om zo de coax kabel binnen te krijgen, maar je snapt dat dat totaal niet te doen is. En zolang het werkt met home spot, vooruit dan maar, of met wifree gaat dan ook..

hehe.. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 12:23    
Moderator

Reageer met quote
ja windows kan af en toe gekke dingen doen...je zoekt je een ongeluk om het te vinden en bij te werken
Verward

jammer van je gordijn,vet gaat er altijd moeilijk uit...een nieuwe dus en de verzekering betaald...duurt allemaal wel weer even Rollende ogen
wat is er bijzonder aan sojanaise?
verdraag je geen gewone mayo?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 12:32    

Reageer met quote
sojanaise is bij mij voor 3/4 minder calorieen, ik doe 1 koffielepel mao en een drietal eetl yoghurt en peper en zout dan..

als ik iets van jouw plan kan overnemen
dan zou mijn plan er zo uitzien:

O: yoghurt
MM: groente met vlees of vis
16u 1 stuk fruit met 100 g yoghurt (om het fruit wat trager te laten verteren door de eiwitten in de yoghurt)
AM: 60 g vis of vlees met groente
tssdoor: maar 1 portie(tje) "snack" (stukje pure choco, of een gluten melk én suikervrij portietje cake of stukje van je ananastaart (moet ik nog maken!) en het daarbij houden. Want dat wil soms wel eens de bocht uitgaan..

missch zou ik bij het ontbijt af en toe een extra eitje mogen nemen, om de saaiheid ervan de minderen.. maar ja, als blijkt dat ik er sneller door afval, dan zal ik dat plots heel wat minder saai beginnen vinden!! Uitlachen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 13:00    
Moderator

Reageer met quote
je kunt het ook afwisselen...2 dagen yoghurt en 1 dag crackers met een ei en suikervrije jam
avond 60 gr vis is wel weinig

ik eet 120 tot 150 gr vis,kip of vlees met zeker 200 gr groente
vanmiddag de gevulde paprika's...echt heel lekker,ik nam ze nu koud,gisteravond dubbele portie gemaakt
door de kipgehakt nog geraspte bloemkool gedaan dat maakt het lichter en je hebt weer een extra portie groente binnen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 13:10    

Reageer met quote
ik maakte onlangs hamburgers met wortel en kipgehakt. Was ook lekker! L vond het maar matig, maar ik kan dan iets anders voor hem bakken, vb bloedworst of witte pens..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 19:25    
Moderator

Reageer met quote
ik had voor Karel macaroni met smac...ouderwets dat maakte m'n moeder altijd...ik vind het geen eten maar "voederen" en maak meestal iets anders voor mezelf,vandaar dus de versie van gister
hij lust tegenwoordig wel paprika maar dan zoals ik het vanavond maakte zoetzuur met ananas ed

bloemkool heeft een neutrale smaak,wortel is wat zoet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 19:44    

Reageer met quote
Ik maakte woensdag erwtensoep met diepvrieserwtjes, dat was zeer zoet, eigenlijk niet meer lekker.
De laatste tijd smaakt veel zoet of te zoet. Vind ik.
Omdat ik steeds minder tothaast geen suiker meer eet..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 20:17    
Moderator

Reageer met quote
dat gaat de goede kant op Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 20:33    

Reageer met quote
vrijdag 84.5 maar 200 af Huil huil en gisteren maar 53 g kh gegeten en maar 1010 cal..

O: sojayoghurt kokossmaak met hoopje frambozen en kaneel - en dan nog honger, dan maar twee eitjes gebakken en gegeten
MM: slaatje van gerookte zalm - rauwe venkel- sjalot-citroensap dille- en 60 g gekookte rode linzen.
16u 20 g steviamarsepein en klein stukje pure chocolade + appel
AM: rosbief (vleeswaar) en rauw witlof met sojanaise

en theeeeeeeeeeeeee!
41 g kh en 1127 cal
Boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2018 13:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 421, 422, 423 ... 463, 464, 465  Volgende
Pagina 422 van 465