Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 412, 413, 414 ... 435, 436, 437  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
hier ook weer regen en veel wind,het lijkt wel herfst

ik zag dat je fruit moet "verpakken" in eiwitten
blijft allemaal een heel gedoe,ik vind cohen makkelijker,gewoon een portie groente en eiwit en tussendoor rogge en fruit

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 13:21    
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wel, "verpakken": ze bedoelen dat je fruit mag eten maar in je kh uur. En dan eet je ook eiwitten.
Lastig is dat ik tss door graag fruit eet.. dat mag dan niet meer..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 15:12    
Moderator

Reageer met quote
ja zoiets...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 15:33    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
hier ook weer regen en veel wind,het lijkt wel herfst

ik zag dat je fruit moet "verpakken" in eiwitten
blijft allemaal een heel gedoe,ik vind cohen makkelijker,gewoon een portie groente en eiwit en tussendoor rogge en fruit

Maar wat eet je dan voor ontbijt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 16:42    

Reageer met quote
Kh arm brood is dat ook cohen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 16:46    
Moderator

Reageer met quote
Nee niet echt
ik heb nu wel een broodsoort gevonden met heel weinig kh maar daar zit weer wat meer vet in

roggecrackers zijn zeker niet kha dus ga ik er van uit dat je wel zelf iets kunt maken van rogge en water

ontbijt
meestal is dat bij mij Griekse 0% vet yoghurt en een onsje blauwe bessen oid
of een paar crackers met een schepje suikervrije eigengemaakte jam

ik neem ook wel eens magere kwark maar dat is een kaas dus daar moet groente bij...ik ben niet zo'n groente eter op de vroege morgen maar met biet en/of pompoen is wel weer iets te verzinnen

een paar crackers met roomkaas light en een tomaat is ook prima
afhankelijk wat ik die ochtend moet doen pas ik m'n ontbijt aan

geitenkaas/kwark light met biet is ook een heerlijke combi

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 17:51    

Reageer met quote
Ben low carb brood aan het bakken, zo'n voorverpakte mengeling. Blijkt dat er evenveel kh per 100 g inzitten als het kronenbrot dat ik tot hiertoe nam.
Heb gewoon lowcarb en sesam-notenbrood, ook evenveel als bij kronenbrot.
Het komt er wel op aan om fijne sneetjes te snijden om zo voor het ontbijt 50 g te hebben
ik ben tot het besluit gekomen dat GOK ook niets voor mij is!
het is niet te doen..ook al omdat ik "s avonds geen volle maaltijd + kh uur kan nemen.
Maar ik heb er weer iets bij geleerd: ik moet de kh beperken tot 70 g per dag en de meeste nemen bij het ontbijt, omdat je in het begin van de dag meer verbruikt dan 's avonds.Dat had de diëtiste me gezegd: neem 30 g kh bij je ontbijt en spreid de rest over de andere momenten.
En toen ik dat deed, EN NIETS MEER SNOEPTE bij het 's avonds thuiskomen, viel ik wel goed af. Maar ik had de impact niet door van och ja, een stukje cake, och ja, enkele blokjes chocolade, och ja, een half sojaroomijsje..zoetebek, ik wéét het ! Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen

In Brussel was het best interessant, de standen met antiek maar ook moderne kunst. Vooral de oud Egyptische standen waren - vond ik - prachtig. Erg eigenlijk dat die dingen tot hier gebracht zijn en niet in hun eigen land bewaard bleven.. hiëroglyfen, beelden, stukken muurschildering, zelfs stoffen.. maar het allermooiste vond ik een piepklein doosje, zo groot als vier lucifersdoosjes ongeveer. Een houten doosje met een dekseltje waarop een muisje was gebeiteld, vast aan het deksel.. soort sarcofaagje.. ik heb er niet aan gedacht om er een foto van te nemen.. ik probeer het op te zoeken op het net..
Nic keek het na in de prijzenlijst die de mevrouw van de stand hem onder zijn neus duwde: 6.900 € ..
tja, voor zo'n mooi objectje dat 3500 jaar oud is..
Lachen

MM: bij Pain Quotidien lekker vegetarisch gegeten een mezze uit Libanon (houmous van kikkererwten, en ook van rode biet, libanees brood, falafelballetjes, tomaatjes en komkommer, gebakken champ.. allemaal zo lekker.. Met een verse vruchtensalade erna en stukje chocolade bij dek offie.
Tijdens terugkeer de kh nagegaan: 80 g in totaal..

Morgen herneem ik het met de eetmeter in de aanslag!
En deze keer de koolhydraatjes goed strak houden is het plan!!

Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 20:15    
Moderator

Reageer met quote
Quote:
och ja, een stukje cake, och ja, enkele blokjes chocolade, och ja, een half sojaroomijsje..zoetebek, ik wéét het !

Lachen Lachen Lachen

Quote:
6.900 € ..
tja, voor zo'n mooi objectje dat 3500 jaar oud is..

Geschokt Geschokt Geschokt

neem het brood alleen op zondagmorgen als verwennertje
en tja dat zoet moet je afleren,je blijft jezelf pesten
neem alleen iets zoets als je het een 9 of 10 kunt geven
voor mij is dat een sticky browni of iets dat daar op lijkt
ik heb al een paar weken geen choco bij de koffie genomen en ook geen glas wijn...het gaat me makkelijk af en ik zie een beloning in de kleding die ik weer aankan

vanmiddag een jurkje gepast..dat zit al wat beter,ik leek wel een volgepropte saucijs...nog wel een beetje maar al minder...ik verheug me op het moment dat ik onder de 80 kom...dat moet echt voor de zomer...je zult ervan opkijken als je me weer ziet deze zomer
Lachen Lachen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 20:32    

Reageer met quote
wij moesten ook even naar adem happen hoor bij die prijs! Bovendien waren we niet gekomen om te kopen maar om mooie dingen te zien.. en dat vonden we vooral bij de chinese en oud egyptische kunst..
moderne kunst vond ik maar niks..
tot ik besefte: alles wat je ziet is te koop, het is geen museum en ja, er hingen zelfs Picasso's en Magritte maar geen mooie. En die ene Magritte was dan 4,5 miljoen euro; hoorden we de dame van de stand zeggen tegen iemand.
ja, ok, we zijn dan geruisloos weggeslopen! Erg blij

ik ben heel blij voor je dat het nu eindelijk weer goed lukt, die weegschaal verschalken!! heerlijk dat gevoel van weer in een kledingstuk te kunnen!
Je zei: eiwitten en groente - ja dat snap ik uiteraard - maar dan zei je : en fruit en rogge tussendoor?? wat bedoel je daar mee??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 21:18    
Moderator

Reageer met quote
ik eet roggecrackers ...bij cohen zijn dat fjordjes in de lijst maar er zijn ook andere merken die dezelfde samenstelling hebben,volkorenrogge, water en wat zout...alles wat daar op lijkt kan je gebruiken...je mag bij cohen 2 stuks fruit(200 gr) en die mogen ook tussendoor
vandaar rogge en fruit tussendoor Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 22:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 412, 413, 414 ... 435, 436, 437  Volgende
Pagina 413 van 437