Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 435, 436, 437  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
81.1 kg terug.
Het schommelt alweer een beetje.
Vandaag dagje naar zee, naar De Panne. Met etentje op de middag dus voor onze huwelijksverjaardag (eigenlijk 29 maart). Gelukkig op de middag - en dan daarna proberen echt haast niets meer te eten en veel water te drinken.
Ben benieuwd of dat plan lukt!

De zon is volop van de partij! Aan zee valt het af te wachten, het is in ieder geval erg fris.

O: 2 crackers met phila

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 apr 2014 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
fijne dag meis...lekker genieten en je aan je plan houden want dan geniet je morgen ook nog Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 apr 2014 10:28    

Reageer met quote
Dankjewel!

En verder.. Eerst op het strand in de zon gezeten met kopje koffie en dan..

MM : stukje rauwe zalm (4 cm2) en stukje rauwe makree(2 cm2) met een kofl quinoa, een schuimpje sorbet van appel en een laagje gelei van Earl Grey.en lekkere peper erbij (roze en witte en zo)
(dus vis maar weinig en geen vette saus!)
Dan stukje (echt klein) tarbot gegrilld (dus zonder vet) met twee schepjes jonge erwtjes en asperges met een zweempje olie. Er lag een lepel naast mijn mes, dus ik dènk dat er saus bijhoorde. Die niet kwam. Ik heb er niet om gevraagd: 300 cal uitgespaard hihi!!
En dan.. 2 slokjes wijn genomen (meteen een wilde opvlieger dus dat glas was voor manlief!).. We namen geen kaas, hadden echt genoeg. We namen ook geen dessert.
verder 2 koffietjes gevraagd en dan kwam de ober aangereden met zijn dessertenkarretje.
Tja.. Verward Ik keek: een appeltaart (waar ik geen zin in had), een citroentaart (ook geen zin), een brésiliennetaart (bah, lust ik niet) en dan een giga grote speculaas die ze daarzelf gemaakt hadden en waarvan de ober dan een stuk voor je afbrak. En een kom met gele macarons. Ik vroeg een stukje speculas zo 10 op 5 cm waarvan ik een stuk at , , en de rest voor mijn disgenoot. En dan at ik 1 mini macaron. Mijn ENIGE 2 kleine zondes dus. (geen brood genomen, geen aperitief behalve dan een glas tomatensap)

Ik vond het gewèldig: echt lekker gegeten, en mij toch redelijk aan Cohen kunnen houden. Er was ook een menu met 6 gangen en eerst wou ik dat wel, maar gelukkig verkoos mijn man de kaart, want dat was dus veel te veel die zes gangen!

Daarna heerlijk in de zon op het strand beschut gezeten met enkele kopjes thee en.. een proteinecakeje! Koffie
Onze dag kon niet meer stuk.. hoewel.. toen was mijn gsm kapot! en die heb ik ècht nodig voor mijn werk, dus om 16.30u vliegensvlug naar Gent gereden om een andere.
Eind goed al goed dus: de hond was dolblij ons te zien toen we thuis kwamen: 19.30u! Jammer dat hij niet mee kon, maar ja, op de dijk noch het strand mag hij lopen, dus daar zou hij niks aan gehad hebben..Hij heeft dan de koekjes gekregen die we opgespaard hadden van het strandcafé!

Het was echt een leuke dag vonden we allebei!

AM: 1 yoghurt O% Total met zaden, stevia en framboosjes
en verder: water water water

tot morgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 apr 2014 21:22    
Moderator

Reageer met quote
dat was een fijne dag en ook goed gegeten,zo zie je maar dat het best kan Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 apr 2014 23:41    

Reageer met quote
ja, daar ben ik weer.

81.6 vandaag. Dus 500 bij.
(maar ook darmstaking!!)
Ik was vergetne te vermelden dat ik gisteravond ook toch flink zo kaas uit het vuistje heb gegeten. En dat weegt volgens mij ook ferm door.
Vannacht drie keer zwetend wakker geworden: opvliegers niet te doen! Blijkt dus dat ik nu echt totaal géén suiker meer verdraag.. die macaron was natuurlijk een klompje suiker, en die speculaas en dat minibolletje sorbet.. en die 2 slokjes wijn ..
Ik voel me dus nogal een zombie vandaag na die lastige nacht.
Het is een pijnlijke les.
Binnen een drie weken en half gaan we een weekje naar het zuiden van Frankrijk: géén brood, géén suiker en géén alcohol dus! (en ik drink al zo weinig..) Maar als ik daardoor lekker slaap heb ik er wel veel voor over hoor. Mijn man zegt het af en toe: meenemen die crackers !! en die proteinecakejes!!
Heb er gisteren 6 Schaam Schaam dozen van besteld bij proteinedieet.com of zoiets. Die zijn echt lekker! Schaam Schaam
En daar heb ik dus geen last van.
onlangs werd mijn bloed getest en ik heb maar 80 glucosewaarde in mijn bloed, dus dat is ZEER goed! Mijn man heeft 95, wat eigenlijk teveel is en nochtans snoept hij niet..

Vandaag :

2 Crackers met phila
MM: kip met groene salade, 1/2 pompelmoes
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers met kipfilet, beetje mayo en geraspte wortelen (2)

dus even weer strak.

Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 apr 2014 15:46    

Reageer met quote
80.7 !!!
dus 900 g af!!

Hèhè, dat droomde ik al lang: dat je eens lekker kan uit eten gaan en dat je door daarna weer meteen streng te zijn, het er ook vlug weer af is.

Nu nog even superstreng zodat ik morgen (weegdag) mijn ticker kan opschuiven, want nu weeg ik evenveel als vorige zaterdag Rollende ogen

Zou fijn zijn moest er nog een hapje uit mijn vetrolletjes verdwijnen..

Vandaag=
O: 2 crackers met 45 g phila
MM: kabeljauw gebakken in olie met jonge wortelen, ui, pastinaak en raapje.
16u: 1 kiwi
19u: 2 crackers, 125 g garnalen, 2 geraspte wortelen en beetje mayo

Ik deed de test: pastinaak en raapje met mandoline flinterdun, zout en peper erop en dan in oven op 180° ged 20 min. Was eetbaar, maar ik heb het toch maar gemengd met de wortelen.Eigenlijk hou ik niet van de echte raap-smaak.. jammer vind ik zelf.. pastinaak vind ik wèl lekker.

Toedeloe iedereen!
M Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 11:30    
Moderator

Reageer met quote
ik eet de raapjes graag rauw maar eerder deze week heb ik dverse knolgroentes "gegrild" in ge oven
biet pastinaak,raapje,zoete aardappel en pompoen.een klein beetje oliespray erop,en een handvol verse kruiden,zoals tym...3/4 uut in de oven,ik hed er te veel van maar pikte de raapjes en de biet er uit omdat die me het beste smaakte Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 18:09    

Reageer met quote
En die snij je dan in blokjes of zo?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 18:52    
Moderator

Reageer met quote
in grove stukken
ook een paar uien in kwarten en wat hele teentjes look erdoor
op de bakplaat van de oven en af en toe omscheppen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 19:18    

Reageer met quote
Hoi!vandaag 80.5 kg
Dus ik mag mijn ticker schuiven!
Weliswaar maar 200g minder dan
vorige week. Nog effe wachten op
de 79!!
O: 2 crackers met 45g phila
Mm: carpaccio van rund met groene
sla en geroosterde pijnboompitten
Sinaasappel
Avond weet nog niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2014 16:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 435, 436, 437  Volgende
Pagina 26 van 437