Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

weer terug naar Weight Watchers met Minnie57

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 435, 436, 437  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Minnie57
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Met angst op de weegschaal gestaan .. maar toch weer -300 g;
dus nu 81.3 kg.
Tegen zaterdag wil ik éigenlijk 80,.. zien staan.
Dat is nog 400 g op drie dagen.. pff..

Ik wou de eetmeter opnieuw gebruiken maar op mijn gsm werkt hij niet meer. Raar.
Producten ophalen, dit duurt even zegt hij ,maar er komt verder niks meer..
Heb al gekeken op internet, maar daar vond ik ook geen oplossing. Dus dan maar naar calorietabel gekeken op het net en ja.. voor vandaag zit ik met mijn schema al op 883 cal.
Is 100 meer dan in het begin toen ik de eetmeter kon volgen.
Ik vond dat erg gemakkelijk, omdat ik ieder keer intoetste wat ik at. en op tijd kon stoppen!
Goed ja, (zucht) dus vandaag:

O: 2 crackers met cottage cheese 65 g en 1/2 tomaat
MM: kippebil met princessen en ui, 1/2 pompelmoes
16: 1 kiwi
AM: koude kipfilet met tomaat en 1 eetl mayo (144 cal!!!)
Thuis zou ik vinaigrette maken, maar op het werk is dat niet te doen. Zo'n kwakje mayo in een potje kan rustig mee zonder uit te lopen. (ja die ellende heb ik al meegemaakt: lekkende soep, olievlekken etc..)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 apr 2014 11:09    

Reageer met quote
Vanochtend op de weegschaal: Surprise (Nederlands=Verassing) cheerleader
cheerleader cheerleader
80.5 kg!!!!! Disco

Nieuw dieptepunt!!
Ben drie keer op de weegschaal gaan staan, maar hij bleef hetzelfde aangeven!!
Meteen witte broek gepast maar neen, ik kan er nog niet mee buitenkomen, laat staan zitten!
Nog zeker drie kilo schat ik..
Ben nu al in paniek voor vlg week woensdag, want dan hebben we een heerlijk etentje voor onze huwelijksverjaardag (34j!!) in een resto aan de kust waar we de laatste jaren steeds die dag vieren. Het is een visresto, dus oké, maar... bij de koffie komt de chef dan met een enorm plateau aandraven waarop de meest succulente taartjes liggen.. en dan mag je er twee kiezen. Na een tijdje komt hij OPNIEUW met een lading compleet andere taartjes.. (kreunkreun) Als ik de moed heb zou ik vragen om mij een dessertje te maken zonder suiker. Mijn man zegt: komaan, neem dan gewoon 1 taartje en bedank voor de 2e keer. Dat moet toch kunnen?
Hm. Zo verknal ik natuurlijk mijn dagje vandaag!
eerst even genieten van dit gewicht!
Vandaag weer flink mijn best doen, zodat ik de ticker zondag een eind kan opschuiven!!
Het weer is niet oké, ik vrees voor: Regen

M
Cool (we blijven positief eh!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 9:56    

Reageer met quote
Vandaag:
O: 2 crackers met een halve tomaat en 65 g cottage cheese
MM: "Burrata", maar light versie: 1 aubergine in de oven met, 200 g tomatenpassata, look, 1 ui, 1/2 bol volle mozarella.en 2 eetl olie
Dan stukje meloen en halve mango
16u: niks behalve kopje koffie en water
19u: 2 crackers met 70 g gerookte zalm en 10 g phila (ipv mayo)en 1 tomaat

Zo. Dit duurde wat langer eer ik het kon plannen omdat ik de caloriewaarde ervan berekende.
Eerst kwam ik op 968 cal! Heel heel boos Teveel dus. Dan heb ik het fruit dat ik plande (idem als middagdessert) weggelaten. De kiwi's zijn op, die komen morgen terug! En ook de 40 g phila die ik ging nemen, maar 10 g als crackersmeersel bij die vis is meer dan genoeg.
Totaal is rond 880 cal. Idee Dus dan ok.

hèhè. Het is toch wat: diëten!

Cool Cool
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
wauw wat ga je super....tomaten zijn lekker maar eigenlijk mag je er niet zo veel van mr cohen Lachen een halve per dag Geschokt Rollende ogen

leuk vooruitzicht en idd je manneke heeft gelijk...1 lekkere uitkiezen of aan de kok vragen een aanpassing te maken met fruit...
lekker van vis genieten,dat kan meestal geen kwaad,en "genieten"van wat je te vieren hebt samen want daar gaat het om in het leven

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 23:03    

Reageer met quote
ja je hebt overschot van gelijk!
en.. vanavond heeft onze jongste zoon ons uitgenodigd voor een etentje! Dus ja, weer flink opletten!

vandaag weegdag voor mij: 80.7 kg. Jippie: ik mag de ticker morgen verzetten!
200 g bij - ik weet niet waarom, maar wellicht omdat mijn lichaam nog even moet wennen! Mijn darmen staakten ook vanochtend: dat scheelt! Geschokt

O: 2 crackers met phila en tomaat (ja Mr Cohen kan nu even de boom in: als ik geen tomaat per dag mag, is het voor mij niet mogelijk hoor!!)
MM: 1 halve rode en 1 halve groene paprika opgevuld met puur kalfsgehakt en ui en look. 1/2 pompelmoes.
en.. 1/2 Icy ijsje tja.. Rollende ogen

voor de rest van de dag ga ik alleen water en/of koffie drinken en dan vanavond neem ik wel een lapje rundsvlees met een salade.

nog een heerlijke dag iedereen!!!

M

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 apr 2014 14:23    
Moderator

Reageer met quote
als je goed afvalt met tomaat moet je dat niet gaan veranderen hoor Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 05 apr 2014 14:43    

Reageer met quote
Neen, dat dacht ik ook eigenlijk.
Heel de dag door heb ik gisteren stukjes chocolade gegeten: wit, melk met hazelnoot en zwart. Allemaal zonder suiker, maar het blijven calorieenbommen. Ik heb dus mijn cal niet gemeten..
Gisteravond was er eerst een bordje met kaas en ham en stukjes vergetarische paté met - helaas- heel lekker geroosterd brood, zo'n dikke hompen! tja.. Schaam Schaam
en dan nam ik een kalfsribstuk en vroeg er gewoon groene gemengde sla bij ipv de voorgesteld knolseldersla (meestal met massa mayo) en de gebakken ongepelde aardappeltjes daarvan at ik er een tweetal en de rest was voor mijn buur (mijn man!).
Er was geen saus bij: prima dus.
Daarna at ik bij de koffie een proteine cakeje en kon daardoor de chocoladeneitjes laten liggen.
Deze ochtend:
+ 600 g dus : 81.3 kg. Verward
Dus vandaag weer strak!

O: 2 crackers met phila en een halve appel met schil (voor de vezels) - had even geen zin in tomaat.
MM: gebakken zeetong met gemengde sla. Het recept dat ik ga maken is een saus met abrikozen! (gedroogde). Ik ga er wel van proeven, maar zelf eet ik er sla bij.
16u: 1 kiwi
19u: slaatje met geitenkaas denk ik.

De ticker is weer wat opzij geschoven. Nu verder mijn best doen om weer naar 80, ... te gaan. Zou leuk zijn als ik zondag de ticker daarop zou mogen zetten.
En woensdag ons etentje..(+ dagje aan zee) het is op de middag, dus dat scheelt veel. Dan eet ik 's avonds weinig denk ik, we zien wel!

Cool
Minnie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 11:13    
Moderator

Reageer met quote
allebei onder de 80 volgende week? Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Klavertje 4
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Dat gaat jullie vast en zeker lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 17:00    

Reageer met quote
Dat zou natuurlijk super zijn!
Maar vanochtend nog 200 g erbij: 81.5 kg dus..
Nu ja, ik heb vorige week toch 80.4 en 80.5 , gewogen. Dus moet ik eerst dààrnaar toe en dan.. ja die 79!! smullen We zijn erop verlekkerd!! hihi!!

Gisteren ben ik even gestopt met calorieen tellen toen ik zag hoeveel (véél) cal gedroogde abrikozen hebben, en ik had er al een viertal van gesnoept nog voor ik aan het koken begon.. tja..
Maar: het gerecht was bijzonder lekker: zeetong gebakken en dan in diezelfde pan de in sinaassap geweekte abrikoosjes aanstoven mèt het sap tot de saus siroopachtig wordt en dan de pan uitgieten in een kom met venkel heel dun gesneden met de mandoline. SUPERLEKKER!!
Heel weinig vet, maar ja, wel koolhydraatjes.. er stond 4 abrikozen voor 2 pp en ik nam er 8 !! hihi!!
's avonds een grote gemengde sla, gaar gekookte broccoli met enkele walnoten en geitenkaas (ook al zo'n cal bom) met olijfolie. Ook lekker mjam!

Dus eigenlijk valt het nog mee: maar 200 g bij!

Vandaag
O: 2 crackers met phila
MM: kippebil (wij zeggen BIL, jullie DIJ zie ik. Wat jullie BIL heten, heten wij POEP of ZITVLAK!! Wat jullie POEP heten, dat vertaal ik niet!!
Lachen Lachen Lachen
met asperges met beetje olie en parmezaan en bieslook uit de tuin
1/2 pompelmoes
16u: 1 kiwi
19u: Kippefilet met tomaat , beetje mayo en 2 crackers.

Zo. aan iedereen een leuke dag!!

M

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2014 13:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 435, 436, 437  Volgende
Pagina 24 van 437