Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weer gezond/vegetarisch koken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren een veggie rookworst gekocht voor door de erwtensoep ben zeer benieuwd hoe het smaakt
Merk valess en er staat bij “de meest verkochte vega rookworst” dan zou die ook wel het lekkerst zijn er staan e nummers bij dat zullen toch wel allemaal goede e nummers zijn?

Wish je hebt nog genoeg de tijd om er over na te denken een mooie tafel dekken is al feestelijk.

Recept kastanjeschuimsoep :
50 gr prei,kleine zure appel, 250 gekookte kastanjes,halve theelepel kurkuma,gemalen koriander, 1/4 thl.gemalen gember,2 laurierblaadjes, mespunt piment, asafoetida,fenegriek, 800 ml groenteboullon, 120 ml slagroom,zout,peper citroensap en rasp, 1eetlepel ghee wat peterselie en preigroen .

Verhit de ghee in een pan en fruit hierin de prei,appel en specerijen,doe de kastanje en bouillon erbij 20 min pruttelenverwijder laurierblad en pureer breng op smaak met peper,zout en Citroen klop de slagroom en zet 4 eetlepels opzij verdeel de soep in 4 borden klodder slagroom erop en garneer met gehakt prei en peterselie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 10:03    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Uit eten met de feestdagen?? No way!!!
Nepsfeer, en overal opgelegde menu's; da's niet ons ding! Voor één keer dus niet Lachen
Kerstdag moeten we wel gaan eten, met de hele familie. Kijk er naar uit om de familie te zien, maar niet naar het eten.
Benieuwd of we weer een veggie hoofdgerecht met een lap spek rond de boontjes krijgen Lachen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 19:55    

Reageer met quote
Bedankt voor het receptje!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dat meen je niet? Spek rond de boontjes...…………. Geschokt Ik val van me stoel van het lachen! Heel veggie inderdaad. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 21:26    

Reageer met quote
Tja... dat hoort dan bij het groentengarnituur. En meestal ligt er ook een peer gevuld met rode besjes bij. Lachen we ons elk jaar kriek mee Lachen
De hele autorit: benieuwd of de peer er gaat bij zijn dit jaar.... Stom lachje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ga ook 1 dag uit eten. In een aziatisch restaurant. Daar kun je kleine gerechtjes bestellen van de kaart. Zoveel als je wilt/kunt eten. En er staan voldoende veggie keuzes (ook sushi) bij gelukkig. Hele lekkere gegrilde champignons bijvoorbeeld. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 23:52    

Reageer met quote
Mmmm.... lekkel!!! Lachen

Hier in de buurt hebben we ook een Aziatisch restaurantje met veggie sushi. Maar die gegrilde champigons ben ik er nog niet tegengekomen. Klinkt wel heel goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 6:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Aziatisch eten vind ik heerlijk en zo divers ik heb een Vietnamese pleegdochter en woont nu al jaren in Maastricht ze heeft een eigen kookstudio daar ze hoofdzakelijk sushi,s maakt, ze heet chi .Toen ze nog bij ons thuis woonde heb ik veel Vietnamese loempia,s gemaakt we hadden een ECHT kookboek gekregen van een mevrouw van het vluchtelingen werk

Moest lachen een veggie menu met spek :lol

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 6:57    

Reageer met quote
Ben nu een Indische wok aan het maken, zo goed als klaar smullen
Man krijgt er zalm bij.
Ik eet de groentenwok met rijst. En een klein stukje naan (en dat gaat er weer te veel aan zijn he! Verward Lachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 dec 2018 18:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
heb je naan zelf gemaakt zelf heb ik dit nog nooit gemaakt wel een poging om chapati te maken

En het goede nieuws ben weer onder de 72 kilo, en gisteren zelfs nog uitgebreid gegeten zoonlief kwam met aanhang hier eten, maar uitgebreid hoeft niet veel callorieen te bevatten ik had een preitulband gemaakt met daarin een flikkersterretje voor de kleinste nou die vonden dit geweldig, hierbij had ik een saus van kwark Citroen, komkommer en verse koriander, een koude pasta schotel met vis, een Griekse salade en als toetje een fruitsalade.

Daarna nog raadseltjes :

Midden in het gras liggen een pijp, wortelen en kolen, het heeft lang geduurd een zel : sinterklaasfeest schoorsteen kolen van de kachel en een wortel van het paard maar dit was het niet
Wie weet het ?.morgen het antwoord :

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 7:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 17 van 19