Auteur |
Bericht |
Sandy22 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-7-2011 Berichten: 65 Dieet: Modifast Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 18 jul 2016 13:40 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-7-2011 Berichten: 65 Dieet: Modifast Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Dag 1 is goed verlopen, geen hongergevoel gelukkig alleen een beetje licht in mijn hoofd.. maar kan ook wel een beetje door de warmte komen en misschien het feit dat ik gister maar 2 shakes op had i.p.v. 3.
Vanmorgen toch maar weer even op de weegschaal gestaan en al -1,1 kilo kwijt, is natuurlijk voornamelijk vocht, maar werkt wel lekker stimulerend!
Schema voor vandaag:
O: Aardbeienshake, koffie met melk/suiker en spa touch
M: Aardbeienshake, water en spa touch
A: Aardbeienshake, koffie met melk/suiker en misschien nog een cola light voor de smaak._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 19 jul 2016 12:53 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51595 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hou je aan de voorschriften 2 is echt te weinig,
succes |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 19 jul 2016 13:30 |
|
 |

|
|
Ook dag 2 is redelijk goed verlopen, heb me aan de 3 shakes gehouden en de cola light overgeslagen, maar wel een bakkie koffie extra op.
Moet wel zeggen dat ik met een knorrende buik ging slapen
Maar ja eerste 3 dagen zijn het zwaarst, dus ik hoop dat het na vandaag weer wat makkelijker gaat.
De afgelopen 2 dagen ook iedere avond een uurtje gewandeld met de kids.
Schema voor vandaag:
O: Aardbeienshake, Koffie met melk/suiker
M: Aardbeienshake, Cola Zero en water
A: Aardbeienshake, Koffie met melk/suiker, Spa touch
En vanavond ook weer een uurtje wandelen.
Oh ja en weer even gewogen vanmorgen en -0,5 er weer af!
Zit nu op 84,5 dus nog 8,5 kilo te gaan._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2016 13:53 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 51595 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Volgens mij mag je wel rauwkost , en je gaat als een speer heerlijk gevoel toch? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2016 16:28 |
|
 |

|
|
ja dat is zeker een heerlijk gevoel!
Rauwkost mag inderdaad wel, ik ben alleen niet zo'n groente eter dus ik laat dit liever staan.
Ik heb voor vandaag maar wat opkikkertjes gehaald zodat ik ook een andere smaak naar binnen krijgt.. want al die zoete rommel word ook zo eentonig._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2016 20:12 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Doe lrekker wat groenten in je opkikker ff in de mag. en klaar vult goed |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2016 20:20 |
|
 |
|
 |

|
|
Blij dat de 3e dag achter de rug is! Vanaf vandaag moet het ietsjes makkelijker gaan worden.
Gister helaas niet wezen wandelen, was gewoon te warm en voelde me erg licht in mijn hoofd.Hopelijk gaat het vandaag wel lukken om een stukje te wandelen.
Schema vandaag:
O: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, Spa touch
M: Aardbeienshake, Spa touch, Water
A: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, Opkikker kip en water
En op 100 gram na al 2 kilo kwijt! Yoehooo!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 jul 2016 12:18 |
|
 |

|
|
Zo en we zijn bij dag 5 aanbeland, moet zeggen dat het hongergevoel begint af te nemen. De smaak in mijn mond daarentegen niet.. lijkt wel of er haren op mijn tong groeien.. hahaha!
Ook valt het mij op dat mijn urine echt kanarie geel is.. begrijp niet zo goed hoe dit komt. Ik probeer echt om zo veel mogelijk te drinken en kom toch echt wel aan de 1,5-2,0 L p/d. Zal wel te maken hebben met de afvalstoffen ofzo???
Heb ook niet zo lang geleden een niersteenaanval gehad, dus hoop niet dat het hier iets mee te maken heeft.. want dit wil ik echt nooooooiiittt meer meemaken!
Schema van vandaag:
O: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, water
M: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, water, Spa touch
A: Aardbeienshake, water, Spa touch en misschien nog een opkikkertje
En vandaag 2,2 kilo kwijt!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 22 jul 2016 19:37 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Meestal betekend gele urine dat je te weinig water drinkt, je zweet met dit weer ook vocht uit dus een extra flesje kan geen kwaad |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jul 2016 12:25 |
|
 |
|
|