Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weer begonnen met Modifast!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sandy22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Na lang weg geweest ben ik er weer.. en zit helaas weer op mijn begin gewicht van 5 jaar geleden Sip
Ben wel 3 maanden geleden bevallen van een prachtige zoon en ook weer bij deze zwangerschap de nodige kilo's aangekomen. Dus deze kilo's moeten er gewoon weer vanaf, ik wil me weer prettig voelen in mijn eigen lichaam en me niet meer kapot schamen op elke foto die ik van mezelf tegen kom!
Voor mijn zwangerschap woog ik 76 kilo en ik wil in eerste instantie weer terug naar dit gewicht.. later misschien nog een paar kilo's extra, maar dat zie ik dan wel weer.
Nu eerst de 10 kilo eraf zodat ik mijn oude kleding weer pas en gewoon weer wat lekkerder in mijn vel zit.

Vandaag begonnen met Modifast Intensive en wil ook echt 3x per dag een shake drinken en voor de rest er niets bij.. heb dit eerder gedaan dus het MOET lukken Uitlachen
Wel drink ik 2-3 kopjes koffie per dag met melk en suiker.. aan zwarte koffie kan ik echt niet wennen en zonder koffie ben ik niet te genieten en kan ik niet naar het toilet.
Wat voor mij ook een hele uitdaging is is drinken, ik drink veel te weinig en moet me hier echt toe dwingen, maar gelukkig is het warm en moet dit iets makkelijker gaan ohhh

Schema voor vandaag:
O: Aardbeienshake, Koffie met melk/suiker en water
M: Aardbeienshake, Thee en water
A: Aardbeienshake, Koffie met melk/suiker en water

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jul 2016 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 1 is goed verlopen, geen hongergevoel gelukkig alleen een beetje licht in mijn hoofd.. maar kan ook wel een beetje door de warmte komen en misschien het feit dat ik gister maar 2 shakes op had i.p.v. 3.

Vanmorgen toch maar weer even op de weegschaal gestaan en al -1,1 kilo kwijt, is natuurlijk voornamelijk vocht, maar werkt wel lekker stimulerend!

Schema voor vandaag:

O: Aardbeienshake, koffie met melk/suiker en spa touch
M: Aardbeienshake, water en spa touch
A: Aardbeienshake, koffie met melk/suiker en misschien nog een cola light voor de smaak.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jul 2016 11:53    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hou je aan de voorschriften 2 is echt te weinig,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 19 jul 2016 12:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook dag 2 is redelijk goed verlopen, heb me aan de 3 shakes gehouden en de cola light overgeslagen, maar wel een bakkie koffie extra op.
Moet wel zeggen dat ik met een knorrende buik ging slapen Sip
Maar ja eerste 3 dagen zijn het zwaarst, dus ik hoop dat het na vandaag weer wat makkelijker gaat.
De afgelopen 2 dagen ook iedere avond een uurtje gewandeld met de kids.

Schema voor vandaag:
O: Aardbeienshake, Koffie met melk/suiker
M: Aardbeienshake, Cola Zero en water
A: Aardbeienshake, Koffie met melk/suiker, Spa touch

En vanavond ook weer een uurtje wandelen.

Oh ja en weer even gewogen vanmorgen en -0,5 er weer af!
Zit nu op 84,5 dus nog 8,5 kilo te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jul 2016 12:53    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Volgens mij mag je wel rauwkost , en je gaat als een speer heerlijk gevoel toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 jul 2016 15:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat is zeker een heerlijk gevoel!
Rauwkost mag inderdaad wel, ik ben alleen niet zo'n groente eter dus ik laat dit liever staan.
Ik heb voor vandaag maar wat opkikkertjes gehaald zodat ik ook een andere smaak naar binnen krijgt.. want al die zoete rommel word ook zo eentonig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jul 2016 19:12    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Doe lrekker wat groenten in je opkikker ff in de mag. en klaar vult goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 jul 2016 19:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Blij dat de 3e dag achter de rug is! Vanaf vandaag moet het ietsjes makkelijker gaan worden.
Gister helaas niet wezen wandelen, was gewoon te warm en voelde me erg licht in mijn hoofd.Hopelijk gaat het vandaag wel lukken om een stukje te wandelen.

Schema vandaag:
O: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, Spa touch
M: Aardbeienshake, Spa touch, Water
A: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, Opkikker kip en water

En op 100 gram na al 2 kilo kwijt! Yoehooo!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jul 2016 11:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo en we zijn bij dag 5 aanbeland, moet zeggen dat het hongergevoel begint af te nemen. De smaak in mijn mond daarentegen niet.. lijkt wel of er haren op mijn tong groeien.. hahaha!
Ook valt het mij op dat mijn urine echt kanarie geel is.. begrijp niet zo goed hoe dit komt. Ik probeer echt om zo veel mogelijk te drinken en kom toch echt wel aan de 1,5-2,0 L p/d. Zal wel te maken hebben met de afvalstoffen ofzo???
Heb ook niet zo lang geleden een niersteenaanval gehad, dus hoop niet dat het hier iets mee te maken heeft.. want dit wil ik echt nooooooiiittt meer meemaken!

Schema van vandaag:

O: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, water
M: Aardbeienshake, Koffie met suiker/melk, water, Spa touch
A: Aardbeienshake, water, Spa touch en misschien nog een opkikkertje

En vandaag 2,2 kilo kwijt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jul 2016 18:37    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Meestal betekend gele urine dat je te weinig water drinkt, je zweet met dit weer ook vocht uit dus een extra flesje kan geen kwaad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 jul 2016 11:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2