Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weer begonnen met Modifast!

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sandy22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Zo weer even een update'tje. Weekend is op zich goed gegaan met de modifast, alleen zondag 1 shake minder op aangezien we pas om 12 uur wakker werden.. heerlijk zo'n zondag!!
Nu ik meer water i.p.v. Spa touch drink is mijn urine gelukkig ook weer wat lichter van kleur.. misschien heeft het toch iets met de koolzuur te maken??
Vandaag was ook weer mijn weegdag.. nu een week bezig en -2,8 kilo, vond het zelf een beetje tegen vallen, zeker omdat het meeste natuurlijk vocht is. Ook omdat ik met eerdere modifast pogingen toch wel een kilo meer kwijt was Sip
Maar ja we gaan maar gewoon verder.. ook al word het er zo niet echt makkelijker op!

Schema voor vandaag:

O: Aardbeienshake, water
M: Aardbeienshake, water en koffie met melk/suiker
A: Aardbeienshake, water en koffie met melk/suiker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Super start -2.8 kilo Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016 12:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Ellen.. denk dat ik toch niet zo moet klagen, 2,8 kilo is toch best veel.. hahaha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016 17:48    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 jul 2016 17:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 10 aangebroken met Modifast en wat gaat het lekker! Merk nu echt wel dat het steeds makkelijker word en dat ik meer energie begin te krijgen.
Gisteren me goed aan mijn dieet gehouden.

O: Aardbeienshake, water
M: Aardbeienshake, koffie met melk/suiker en water
A: Aardbeienshake, water en koffie met melk/suiker

Word wel lekker eentonig zo'n schema'tje!

Gisteren ook ongesteld geworden.. dus begrijp nu ook waarom ik de laatste dagen niet meer zo veel gewicht kwijt raakte, zo rond mijn periode hou ik altijd wat meer vocht vast (merkte het al aan mijn ringen). Duussss.. vanmorgen gewogen en in 1 dag -0,5 kilo eraf, totaal nu -3,4 kilo!! Merk dat ik nog steeds wat vocht vast hou dus ik hoop dat de weegschaal morgen ook weer positief gestemd is Uitlachen

Vandaag hou ik me ook weer aan hetzelfde schema van gisteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jul 2016 14:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga niet meer iedere dag hier posten, schema's zijn eigenlijk iedere dag hetzelfde en zoveel heb ik niet meer te melden.
Dag 14 vandaag met Modifast en het gaat nog steeds prima.. word eigenlijk steeds makkelijker! Moet eerlijk zeggen dat ik vaak niet eens 3 shakes per dag drink, kids hebben vakantie en zijn lekkere uitslapers.. dus ik hoef ook pas om 10 uur eruit.. heerlijk!! Maar de ochtendshake schiet er dus wel eens bij in. Ik weet dat dit niet ideaal is maar om nou om 9 a 10 uur s'avonds nog een shake te nemen.. bah!
Vandaag was ook weer mijn weegdag en deze week -1,9 kilo! Bijna op de helft dus.
Denk dat ik nog 1 week 3 shakes per dag drink en dat ik daarna over ga op fase 2. Zal wel weer wennen zijn om weer op iets te kunnen kauwen.. hahaha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2016 19:06    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
ja gaat goed wat ga je erna doen? en niks moet hier hoor je mag posten waneer je daar behoefte aan hebt.
Ook over andere dingen dat eten:D

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2016 21:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na het afbouwen met Modifast ga ik weer gewoon eten, zoals ik voor mijn zwangerschap dee. Alleen het snaaien wat ik in de avond deed dat hoop ik afgeleerd te zijn!
Ik woonde net voor mijn zwangerschap tijdelijk bij mijn moeder in omdat ons huis snel verkocht was, dit was opzich fijn dat dit kon, maar was soms wel erg gezellig.. 3x in de week gebak bij de koffie of samen met een zak chips/koekjes op de bank! En ja dan komen de kilo's er toch wel rap aan.
We hebben nu weer ons eigen plekje dus dat "gezellige eten" was zowiezo al een stuk minder.
Misschien dat ik nog wel 1 dag in de week een soort van Modifast dagje inlas met de kant en klare flesjes van Modifast om langzaam nog wat laatste kilo'tjes kwijt te raken..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 aug 2016 10:57    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Goed plan ook 1 dagje modifast gaat je zeker in balans houden, zo gauw je over gaat op gezond eten kan je in een ander hoekje worden geplaatst (als je dat wil)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 aug 2016 11:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo na een weekje weggeweest te zijn ben ik er weer.
Lekker een paar dagen naar Belgie geweest en trouw Modifast meegenomen.. maar heb het toch maar weer in de kast gezet voor een paar dagen, want was is Modifast ongezellig zeg!!!
Ook het weekend weer de mist in gegaan, we hadden namelijk een BBQ donut gehuurd en om dan 50 euro te betalen en dan Modifast gaan zitten drinken vond ik nogal zonde Uitlachen
Ook zondag een etentje voor mijn oma haar verjaardag.. dus ja je snapt het al ook die dag geen Modifast gedronken. Heb voor de rest wel een beetje gelet op wat ik heb gegeten/gedronken.. uuuhhh behalve de 2 flessen wijn dan Uitlachen Ooohh en wat waren die lekker!!

Maarrrrrr gister weer begonnen met Modifast fase 1 en tot mijn verbazing was ik toch -0,8 kilo kwijt sinds mijn laatste weging! Dus we gaan er weer tegen aan om ook die laatste kilo's kwijt te raken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2016 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2