Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weekmenu sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   doekoe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (soep dieet)

Reageer met quote
Op naar het eerste groene vakje morgen.
De boodschappen worden nu gehaald, het is komende week best een dure week met biefstuk, varkenshaas en tonijn
Merk wel dat ik de weekmenu’s slechter volg als in het begin dus nu weer echt de boodschappen opgeschreven zoals aangegeven.
Morgen nog een keer visite voor Anne dr verjaardag met schoonfamilie dus dan maken we een grote pan pasta saus van pg
Op naar een nieuwe week, Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jan 2022 15:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sta vanmorgen weer op 69, de feestdagen onsjes zijn er weer af. Nu kijken of we nog verder naar beneden kunnen.
Deze week weer als doel om iedere dag een ommetje te lopen, de vakanties zijn voorbij dus dat word ook weer meer lopen op het werk.
Hoe ziet jouw komende week eruit, nog iets op de planning staan?
Fijne zondag Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2022 10:31    
Vrouw Weeggegevens   Mir70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Goed van je hoor dat je weer op 69 staat. Ik heb voor komende week het avondeten veranderd, vind er niks lekker van. Overdag hou ik wel aan. Verder geen gekke dingen op de planning staan. Ik vul alles in op fitnesspal zie dan wanneer ik bij de 1500 cal ben.
Bij jou de verjaardagsvisite weer voorbij dan kunnen we er samen weer voor gaan. Ik ga weer voor groen zaterdag ✅

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2022 19:51    
Vrouw Weeggegevens   El-Bee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: dieetcyclus van Foodsisters

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Ik ben heel goed bezig met afvallen, maar van het weekend had ik wat minder inspiratie. Opeens gisteren besloten om de dieetcyclus van de Foodsisters te bestellen. Waarom? Omdat ik niet hoef na te denken wat ik eet en uit ervaring weet dat de gerechten eenvoudig en lekker zijn. Nieuwe uitdagingen vind ik leuk. Boeken zijn nog niet binnen, maar ik heb zin in iets nieuws.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 15:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet aan ons sprintje en las dat je een mooi doel hebt om af te vallen, de trouwerij van je dochter.
Heb even gekeken bij foodsisters wat er in het boek staat, het fijne is inderdaad dat je niet meer hoef na te denken wat je de hele week moet eten en dat je per week zo de boodschappen kan halen, zo heb je toch weer een kleinere kans op iets te eten wat je eigenlijk niet wilde.
Het weekend blijft inderdaad lastig.
Succes en op naar een mooi groen sprintje Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 20:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi hoe gaat het met jullie.
Vandaag was ik vrij dus heb me gewogen en woog nu 68.7 m'n weegmoment is voor hier zondag pas alleen nu kwam vanmiddag de menstruatie door dus hoop nog wel op een mooi groen vakje zondag.
Vanmorgen 1.5 uur met een vriendin gelopen op een lekker tempo en vanmiddag nog naar de stad gelopen.
Het is wel brrrr koud maar tijdens het lopen wel lekker.

Groetjes Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2022 17:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Donderdag is mijn weegmoment. Vandaag voor het eerst na een week weer gewandeld. Thuis quarantaine, zoonlief had Corona. 10 km op de teller. Ben begonnen met de weekmenu’s. Lekker en makkelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 jan 2022 18:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi groen rondje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 8:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
El-Bee schreef:
Mooi groen rondje!

Zeker een mooi groen vakje
Bevalt het eten goed?
Ben je een makkelijker eter, lust je veel ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 19:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
doekoe schreef:

Ben je een makkelijker eter, lust je veel ?

Ik vind mezelf een makkelijke eter. Ik lust bijna alles. Wat ik echt niet eet is koriander (de blaadjes smaken voor mij als zeepsop), venkel (wel jammer want het is zo’n mooie groente), hert, konijn, oesters en hersenen. En ik hou meer van hartig dan zoet.
Ik vind koken geen straf. En ik probeer gewoon alles. Lust ik een ingrediënt niet, dan doe ik het er niet in of vervang ik het.

Voor anderen ben ik door mijn dieet wel lastig Erg blij.

En jij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2022 21:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3