Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Weegschaal spiermassa, vocht, bot, vet etc tips?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   corinne1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben op zoek naar een hele goede weegschaal. Met vet, spiermassa, vocht, botmassa. Iemand een goede ervaringen ermee, die die wil delen?

Alvast bedankt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 19:05    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Kan je niet helpen, geen idee?
Stap zelf elke ochtend op mijn eenvoudige weegschaal van de HEMA.
Maar vind het wel interessant om te weten, lees effuh mee!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2018 7:26    
Vrouw Weeggegevens   corinne1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Elizabeth fijn dat je meeleest. Ik had gehoopt dat mensen hier wat meer op zouden reageren. Sinds dat ik paleo eet. Gaat mijn vocht nogal op en neer en heb ik een verschil van 4 kg. Dus ik kan eigenlijk niet echt wekelijks bijhouden of ik afgevallen ben. Ik vind dit heel lastig.

Zijn er nog wat mensen met tips? Ik ga elke week zelfde tijd op het ding staan maar t verschilt gewoon mega veel. Ik zou graag met de sprintjes mee willen doen. Iemand een goede tip voor een weegschaal die rekening houdt met het schommelende vocht?

Groetjes corinne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2018 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Tuurlijk wel elke week hier doorgeven. Als je minder eet dan dat je verbruikt gaat uiteindelijk elke weegschaal naar beneden.
Je hebt nog een hele weg te gaan en dan zijn die 4 kilo echt niet van belang!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 nov 2018 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Corinne, vocht weeg nu eenmaal mee. Ik houdt zelf ook veel vocht vast. En kan ook wel ruim 2 kilo op en neer gaan daardoor. Rollende ogen Heel vervelend inderdaad. Maar het gaat om de lange lijn over langere tijd. Dus niet al te druk over maken.

Ik houdt vocht vast als ik zouter eet. Als ik meer (snelle) koolhydraten eet (dat kan dan ineens echt 2 kilo zijn!) en als ik te weinig slaap. Verward

Veel groene thee drinken helpt. En ik slik als het heel erg is ook selderijzaad tabletten om vocht af te drijven.

Ik heb wel een weegschaal die vetgehalte indicatie geeft. Maar een weegschaal die vocht apart meet? Geen idee of dat er is. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 nov 2018 1:19    
Vrouw Weeggegevens   JanHintje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low carb/ Banting

Reageer met quote
Ik heb een weegschaal bij de Lidl gekocht die idd ook het vochtpercentage meet. En ook de spiermassa. Daarbij een handige app op mijn telefoon via bluetooth met de weegschaal verbonden. Superhandig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 dec 2018 12:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1