Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan dr weer helemaal voor

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maartje minder
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Maartje, 39 jaar. Net als iedereen hier wil ik graag afvallen Lach
.
In het verleden ben ik al eens veel kilo's kwijt geraakt, maar met de jaren zijn die er weer langzaam aan gegroeid....en een beetje meer, ik ben dus een welbekende jojoër Verrast .

Nu heb ik het gevoel weer vol met dezelfde motivatie te zitten als toen dus ik ga er weer helemaal voor.
Ik ben van plan om (net als toen) gezond te gaan eten... een beetje minder dan ik gewend ben, maar vooral op te letten met tussendoortjes.
Mijn grote valkuilen:
* Snoepen in de auto!!! Echt een ramp. Dan vragen mijn kinderen of ze een snoepje mogen maar dan moet ik met het schaamrood op de kaken bekennen dat ze alweer op zijn.
* Snaaien en snacken voor de televisie! Voor mij is het echt een toppunt van gezelligheid als ik met een zak chips voor de tv hang... Jeetje als ik dit nalees, zak ik bijna in de grond, wat erg!

Verder eet ik best gezond, het zit m vooral in de tussendoortjes. Eigenlijk moet mijn "dieet" dus heten 'skip de tussendoortjes'. Ik hoef echt niet superslank te worden want ik vind eten daar veel te lekker voor, maar een beetje minder ik, zorgt ervoor dat ik lekkerder in m'n vel zit en gezonder ben, en dat is het allerbelangrijkste.

Xx Maartje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2017 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Maartje, van harte welkom bij de weegclub.
sja meisje we weten allemaal waar het door komt en we moeten laten hier heb je mede-lijners die elkaar steunen om zo een gezonder gewicht te behalen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2017 16:55    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
welkom Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2017 20:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Maartje! Voor de TV met een (grote) zak chips, gezellig maar (veel) teveel. Overweeg eens om dan jouw portie in een bakje te doen. Op = op. Zo kun je toch geregeld wat chips eten als je dat lekker vind, maar vlieg je niet uit de bocht door de zak leeg te eten. Lachen

Tussendoortjes kunnen trouwens ook gezond zijn, wat yoghurt of kwark, al dan niet met vers fruit, ook lekker toch?

Veel succes en plezier hier. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2017 2:02    

Reageer met quote
Bedankt voor het welkom,

Flying Missy, het is niet zo dat ik altijd een zak chips leeg eet hoor, en een bakje pakte ik er ook wel eens bij, maar die vulde ik net zo makkelijk weer Schaam Schaam . En er gingen weinig avonden voorbij dat ik niet zat te snacken.... Overdag viel het allemaal wel mee, 's avonds was echt mijn valkuil.
Maarrrrr nu is alles anders Lachen Ik heb inmiddels al 3 avonden zonder snacken overleefd en het zal niet altijd makkelijk blijven maar tot nu kost het me weinig moeite. Gisteren bijvoorbeeld, zat ik pas aan 1000 kcal, dus ik moest nog wat eten...Ik heb toen een lekkere smoothie gemaakt met yoghurt en fruit. En dat voelde best goed!

Ik merk aan mezelf dat ik gevoelig ben voor succesjes. Ik kan de koektrommel openmaken, eraan ruiken en m weer dicht doen zonder iets te nemen . Een risico natuurlijk maar als t me lukt kom ik er zoveel sterker uit!! Geschokt Lachen Ik weet dat t een vreemde gewoonte is maar voor mij werkt t.

Xx Maartje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2017 10:18    

Reageer met quote
Eens kijken of mijn ticker werkt Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jan 2017 20:52    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik zie je ticker wel hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jan 2017 17:50    
Vrouw Weeggegevens   musjemus
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
hoi maartje,
ik wil je succes wensen met afvallen.
ik ben ook net weer bij de club ik ben een paar maanden weg geweest.
en er moet weer wat af voor de zomer.
voordat je het weet is het zover hihi.
gezond eten en in het weekend iets lekkers.
mijn valkuilen zijn harde drop en layschips[helaas].
en wat zijn die bij jou?
fijne avond.
groetjes musjemus.

take time to do what makes your soul happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jan 2017 21:17    

Reageer met quote
Hey musjesmus,

Wat leuk dat je even komt buurten! Goed dat je de weg hebt teruggevonden nu je het nodig vindt. Ik ben hier jaren geleden ook al actief geweest, met succes (helaas niet blijvend ohhh Schaam Schaam ), maar ben nu begonnen met een schone lei en dus een nieuw account.

Mijn grote valkuil is ook layschips.... vooral paprika smullen smullen , dat geef ik niet helemaal op, waarom zou ik mezelf zo kwellen dat de kans op succes nihil wordt? Maar wel flink matigen, dat moet lukken. Dan wordt het ook een blijvende verandering in mijn eetpatroon.

Ik kom ook wel een keer bij jou buurten.

Groetjes Maartje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jan 2017 15:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1