Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Mauke1,

Welkom!

Je kunt je links naast het overzicht inschrijven, door daar een streefgewicht voor over 10 weken in te vullen. Dan wordt je automatisch in het overzicht gezet.

===
Ik had ook een goede dag! 29 van de 30 Weight Watchers punten opgemaakt, 5000+ stappen gezet en een half uurtje gezweet in een sportles via Zoom.

Ben heerlijk moe nu en heb ik schoon bed (en net gedouched, was nodig ohhh ), dus zzzz..... Snurken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 22:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
mauke1 schreef:
Hoi, Ik zou het fijn vinden als ik er ook nog bij kan. Ik heb nog een lange weg te gaan. Vandaag ging in ieder geval redelijk goed.

Even aanmelden Mauke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 2:34    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Goedemorgen dames.

Gisteren een hele bewegelijke dag gehad.
26 km gefietst, meer dan 12000 stappen, 2 stallen uitgemest en veel zware dingen getild.
Heb spierballen gekweekt.

Qua eten ben ik gisteravond de mist in gegaan. Heb geen snoep gehad. Maar in de avond alsnog 6 boterhammen, 500 gram kersen en grote hand cashewnoten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 10:18    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik beweeg veel te weinig, zeker als ik thuis moet werken...
Ik krijg hier veel meer werk gedaan, maar op het werk loop ik veel meer rond. Tja... Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 7:06    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
Ik haal je weg dus even opnieuw aanmelden D

dank

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
whis schreef:
Ik beweeg veel te weinig, zeker als ik thuis moet werken...
Ik krijg hier veel meer werk gedaan, maar op het werk loop ik veel meer rond. Tja... Verward

Is beweging niet ergens in je dagelijkse routine in te bouwen? Bijv. tussen het werken door (lekker hoor, je hoofd weer leeg) of s avonds voor het slapen gaan?
Je hebt ook van die fietsdingen voor onder je bureau. Kun je tijdens het werk trappen.
Of baantjes zwemmen in de vroege ochtend, net wat je leuk vindt.
Mogelijkheden genoeg!

Ik ben om deze reden een 100 dagen challenge met mezelf aan gegaan. Elke dag minimaal 30 minuten extra bewegen. Voor mij werkt het goed, anders had ik allang dagen over geslagen. Maar omdat ik de challenge vol wil houden, doe ik elke dag toch iets.

Belangrijkste is natuurlijk dat je het leuk vindt, anders gaat het sowieso niet werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hier een fijne week met af en toe een dagje op de camping maar vandaag en morgen aan het werk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Hier een groet uit het bloedhete Zeeland sjonge bewegen kost nu echt moeite Salt is ook niet vooruit te branden. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 10:42    
Vrouw Weeggegevens   mauke1
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allen, groetjes van achter mijn pc.. Hoe verleidelijk is het om toch buiten in de tuin te gaan zitten wat ik later vandaag ook zeker ga doen.

Mijn dag is goed begonnen omdat bij het wegen toch 1 kilo er af is. Ik moet maak 1 dag vantevoren een planning van hetgeen ik voor die dag wil gaan eten. Het valt niet altijd mee om mij er aan te houden maar ik doe mijn best.

Groetjes en wat je ook doe geniet vandaag wel van het mooie weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 11:25    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Bewegen met deze temperaturen is niet alles. Maar ook nu wel belangrijk. Ik heb een fitbit horloge. Mijn doel is dagelijks 10.000 stappen en 30 actieve minuten. Omdat de actieve minuten pas gaan tellen bij een verhoging van hartslag en bij een langere duur telt hij niet meteen op bij b.v het op en af lopen van de trap maar bij echt actieve minuten. Gelukkig nu een pup van bijna 5 maanden in huis dus de 10.000 stappen lukt meestal wel zonder problemen zeker op werkdagen. De actieve minuten is soms lastig. Werk in de zorg dus best actief maar daar ziet hij in een dient ook geen 30 minuten actief. Dus best een uitdaging maar de afgelopen 2 weken lukt het me om deze 2 doelen te behalen. Als het makkelijker wordt wil ik de doelen oprekken zodat het een uitdaging blijft.

Succes iedereen vandaag met alles en de temperaturen.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2020 11:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 5 van 65