Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

We gaan door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 63, 64, 65  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
milly24 schreef:
Deze week weer stap in de goede richting gezet. Door hier weer actief te zijn en beter op mijn voeding te letten.

Goed zo Milly we hebben nog een paar weken dus GOGO

Dames iedereen die deze week niet post of geen gewicht invoert wordt verwijderd uit de lijst liever kort en gemotiveerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 13:20    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind het altijd lastig want ik heb er hier twee die kunnen eten wat ze willen. dus komt er chips op tafel, biertje , koek. Door de week, avnd. Maakt niks uit. Ik heb op een bepaald moment de knop omgezet. ik wil afvallen. Dan is er geen keus: ik moet het laten anders baal ik achteraf van mijzelf. En ik ben niet gezelliger met koek of wijn. Wel zijn er absoluut moeilijke momenten dus er is niks wat ik lekker vid. Ik heb geen wijn in huis en geen nootjes oid. Als ik dan wat wil meet ik het af en geniet ik er van. Wijn neem ik soms bij uitjes maar dus niet meer in huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 18:17    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Zo vandaag eerste dagje werken of eigenlijk soort van halve dag. Ging wel goed aan het einde voelde ik mijn rug wel, en merk ook dat ik weer meer last van mijn voet krijg, maar daar heb ik binnenkort zooltjes voor. Ook nog even naar mijn eigen filiaal geweest even bakkie koffie doen en bijkletsen, was gezellig.
Nu rustig aan een bakje koffie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
@Milly jij liep toch hard of doe je dat niet meer Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 21:39    

Reageer met quote
Niet meer. Heb sinds eind vorig jaar last van mijn rechter voet. In januari naar de huisarts geweest en verwijzing voor podotherapeut gehad. Ging uiteindelijk beter, dacht ik maar toch niet. Toen kwam corona....nu hebben ze weer spreekuur dus ben geweest, toen deed de voetscanner het niet. Woensdag de voetscan en dan krijg ik zooltjes.
Dus hoop tzt weer te kunnen gaan hardlopen en anders wordt het wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 22:41    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Weer erg blij met mijn groene vakje. Paar dagen weggeweest en goed bedacht wat ik wel en niet wilde. Dat heeft gelukkig geresulteerd in een groen vakje. Wordt daar erg blij van. Weekenden en nu vakantie is voor mij ook erg lastig. Lekkere keuzes zijn meestal niet de beste. Gelukkig zijn wij meestal wel actief bezig tijdens weekenden en vakanties waardoor er wel een balans is om iets extra’s te kunnen nuttigen maar met maten. Weer op naar leuke dagen en mooie keuzes wat betreft eten en drinken de komende vakantie dagen.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2020 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ken dat Whis. Kaas is mijn zwakste plek denk ik.
Helaas houd ik niet van olijven. Soms eet ik wat van die zoute knabbels. Ik weet niet hoe ze heten, waar je ook van die ouderwetse zoute stengels van hebt. Dat lijkt me beter dan nootjes, chips, kaas e.d. en dan heb ik toch iets te knabbelen.

@Milly, pijn in een voet kan ook komen door triggerpoints in de kuit of het scheenbeen. Die spieren lopen vaak helemaal om je enkel heen en hechten zich bijv. onder de voet. Die punten kun je opzoeken en masseren. Als je interesse hebt kan ik je een linke sturen waar je een pdf kan downloaden met die punten. Of ik mail het naar je. Pb me dan maar.
Sterkte, Estee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jul 2020 14:56    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik heb de hele week heel gezond gegeten. Maar toch weer iets erbij. Ik snap er niets van. Misschien moet mijn lijf wennen aan al die gezondheids fratsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2020 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb wat betreft eten niet eens zo'n goede week gehad (uit eten + mac) en toch een halve kg eraf! Ben dus zeer tevreden.

@lientje1972: niet teveel gegeten?
Ook van gezond eten kun je teveel nemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2020 16:38    

Reageer met quote
Nou de scan van mijn voeten is gemaakt en kan dinsdag mijn zooltjes halen dus ben benieuwd.
Estee68 ik wacht eerst mijn zooltjes af mocht ik denken ik heb die masseer tips toch nodig dan laat ik het je weten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jul 2020 18:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 63, 64, 65  Volgende
Pagina 40 van 65